Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Den er liksom litt anderledes form på enn en vanlig valk. Derfor må det være begynnelsen på en babymage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med vex! Babymage! :gravid: Snart så blir den mer stuttelutt!

Lille B liker også pepsi max :5: Disse gutta våre er twinbrothers from different mothers :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Joooaaaa, men det er bare så vanskelig å tro!!

Bekymring på bekymring.. Lurer på om det er noen i hele verden som går gjennom et svangerskap uten bekymringer... : p

Prøver å puste dritrolig, men jeg er jo så stressa fra før av. Men ja, jeg skal høre etter nå, og stole på deg/dere! Det er en baby inni her, og han lever. Jeg synes det fint at du deler litt av din opplevelse, for jeg syns alle kjente bevegelser med en gang jeg, bortsett fra meg og deg. Kjenner godt hvor livmoren er da, og magen min har jo kommet, men bare bittelitt. Vil ha struttemage! Men det er kanskje litt tidlig å ønske seg det...

Liker tanken om bedagelige gutter, han her slekter i allefall på mora si ... Hihi.

(og ååh, du er søt! skjønner det er kjipt å legge på seg så mye, men det er veldig kjipt å ikke legge på seg også!)

Nei, det er noe skikkelig dritt. Det tar bort mye glede, og skaper mye frustrasjon. OG det er skummelt. Jeg er nok litt hysterisk, men det tok jo så lang tid, og vi har vært igjennom så mye, så det virker bare naturlig at det ikke skal gå denne gangen heller. Takk for fine ord, dere roer meg ned!!! :klemmer:

TAKK!!!! :hjerte:

Tror det har mye å si at vi prøvde lenge, og når det endelig gikk så har man ikke trua. Takk for at du er så god og snill og skriver her hos meg. Det er godt å lese at flere har hatt slike bekymringer! Nei, det er sant det med vekta, men det føles totalt feil. Har veid det samme i mange, mange uker nå, og jeg kan ikke skryte på meg noe flott kosthold den siste tida. Men babyen tar jo det den skal osv. Føles bare rart å plutselig skulle være positivt innstilt! :) Skal til legen i morgen, så skal få henne til å lytte på magen min. Det er jo en ekstra trygghet, nesten så jeg vil ha en doppler hjemme... :sjenert:

Jeg er gørrforkjøla! Kjenner bihulebetennelsen har satt seg, halsen rusker, jeg hoster, snørrer, har feber, hodepine.. Er jo bare sånn det er med meg, er syk to ganger i året, og dette er nummer to, så er vel ferdig med det om noen uker :)

Vet det er normalt, men det er ekkelt. For jeg vil gjerne ha bekreftelse, for jeg leser så mye om alle andre som kjenner så utrolig mye. Også gjør ikke jeg det, også bare "HÆ" jeg kjenner jo ikkenoooo. Jeg er en tenker, og stresser alt for mye for alt.

Så de synes ikke man er overhysterisk når man ringer for ekstra sjekk? Har vurdert det skjønner du, men jeg er jo bare 22 uker på vei, så det er liksom litt tidlig tenker jeg.

:klemmer: takk for innspill!!!

Det er jo bare sånn det er egentlig, alle har forskjellige svangerskap, og jeg tror egentlig det dummeste man gjør er å lese om andre. For da sammenligner man seg (guilty). Men jo, alt er nok fint sånn egentlig!!

Og takk for at du prøver å få meg til å se det positive i det, for joda, det er sikkert digg mot slutten å ikke bli banka innenfra! :jepp:

Det er tungt ja, og hodepinen er tusen ganger verre enn før. Glad jeg har elgetime i morgen!!!! :)

Heldig du som kjenner så mye i det hele tatt!!!! :) Morkaka mi ligger på HELE fremsiden av magen. Jordmor påpekte det veldig, og mente jeg ikke kom til å kjenne liv før i uke 24-25 tidligst. Men jeg mener at jeg har kjent liv allerede, og jeg kjenner han når han tråkker i blæra... Jeg bare er stressa.........

takk alle sammen, dere er så utrolig gode !!!! :hjerte:

Første gang jeg var inne for sjekk pga blødninger, var jeg 19 uker på vei! Så det skal du ikke tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det har mye å si at vi prøvde lenge, og når det endelig gikk så har man ikke trua. Takk for at du er så god og snill og skriver her hos meg. Det er godt å lese at flere har hatt slike bekymringer! Nei, det er sant det med vekta, men det føles totalt feil. Har veid det samme i mange, mange uker nå, og jeg kan ikke skryte på meg noe flott kosthold den siste tida. Men babyen tar jo det den skal osv. Føles bare rart å plutselig skulle være positivt innstilt! :) Skal til legen i morgen, så skal få henne til å lytte på magen min. Det er jo en ekstra trygghet, nesten så jeg vil ha en doppler hjemme... :sjenert:

Det var min tankegang også, veldig, veldig lenge. Skjønte ikke hvorfor det skulle gå den gangen når det ikke gikk bra de andre gangene, det at vi i tillegg egentlig skulle utredes gjorde saken enda verre for min del.

Jeg hadde ræva matlyst hele svangerskapet, i tillegg til mye kvalme og oppkast, så det gikk veldig opp og ned i perioder hvor bra det jeg fikk i meg faktisk var. Det ble ofte prioritert å bare få ned mat i det store og hele. Man må bare gjøre det beste man kan ut fra de forutsetningene man har med form og alt :) Det skal en hel del til før det går negativt ut over babyen heldigvis.

De skal vel lytte etter hjertelyden ved hver kontroll mener jeg. Jeg hadde doppler hjemme som jeg brukte fra uke 14 ca, ikke ofte, men når jeg trengte den lille bekreftelsen. Det koster jo ikke all verden for en hjemmedoppler, er glad jeg hadde den :)

Og fiiiin babybump! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiine magen :hjerte:

..Og jeg lo skikkelig av at du hadde skrevet at du var så glad for at du hadde ELGETIME i morgen. Hva-da-dårlig-humor :fnise:

Håper du klarer å slappe litt av etterhvert som magehuset blir større og gutten like så snupp, men hvis det er noen trøst tror jeg dessverre alle bekymrer seg gjennom de 9 mnd av ulike årsaker. Masse klemmer til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann må sparke andre steder enn i morkaka - hører du lillemann?? :blomst:

Endret av malicious
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sliten PC, så skal svare dere bedre senere i kveld!! Legen sykemelder meg 50% ut svangerskapet. Godt å få det ut av verden. Hun kunne ikke gjøre noe med ryggen/bekkenet mitt, så jeg skal oppsøke kiropraktor selv tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit å passe på bekkenet :klemmer:

Fikk du henvisning for å få fikset det? Gravide med bekkenløsning (m/gangvansker) får det vel gratis såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å passe på bekkenet :klemmer:

Fikk du henvisning for å få fikset det? Gravide med bekkenløsning (m/gangvansker) får det vel gratis såvidt jeg har forstått.

Nei, for det er ikke når jeg går! Bare når jeg står, reiser meg eller ligger skevt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det er ikke når jeg går! Bare når jeg står, reiser meg eller ligger skevt! :)

Jeg trodde legene så litt igjennom fingrene på det, dumt hvis du må la det gå så langt for å få det dekket.

Det er bare å gå resten av svangerskapet, for da har du ihvertfall ikke vondt! :rolleyes::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7_medium.jpg

Siden jeg suger på hemmeligheter når det gjelder små bebiser. Så har jeg begynt på denne her. Å jeg som knapt kan strikke. Håper du blir fornøyd med okergul.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...