Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #121 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha jeg får plugge i de råbra ørepluggene mine og "danse" i senga ble litt akutt trøtt nå så kanskje jeg våkner til noen fantastiske sanger imorgen Ja gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 9. juni 2014 #122 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg synte det var noe feil med det ordet, men jeg er visst altfor trøtt nå Haha! Er ganske trøtt jeg også, er vel på tide å hive seg i seng snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #123 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha! Er ganske trøtt jeg også, er vel på tide å hive seg i seng snart! Telle til tre? 1 2 3 Nei der ble jeg sitert av Teeden igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #124 Del Skrevet 9. juni 2014 Og så har noen rapportert tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teeden Skrevet 9. juni 2014 #125 Del Skrevet 9. juni 2014 Og så har noen rapportert tråden.. Hvilken tråd? Hvordan kan man se at en tråd er rapportert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #126 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvilken tråd? Hvordan kan man se at en tråd er rapportert? Denne. Den er flyttet fra Generell til Snikk snakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #127 Del Skrevet 9. juni 2014 Takk. Hvilke mindre synlige områder...? slike ting som historie og geografi og ting som har med tall og gjøre, ikke noe man har særlig mye bruk for i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå