Gå til innhold

Hva ville du helst ha gjort på i kveld?

Gjest Evel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag har jeg tatt fly tilbake til studiebyen. Skulle aller helst gjort noe annet, men måtte jo komme meg hit igjen. :P

Anonymous poster hash: 8a47c...9f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg tatt fly tilbake til studiebyen. Skulle aller helst gjort noe annet, men måtte jo komme meg hit igjen. :P

Blir sikkert godt å lande litt en dag før kavet begynner igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir sikkert godt å lande litt en dag før kavet begynner igjen :)

Jepp! Er eksamensuke denne uka, så trenger en dag på meg før det braker løs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Er eksamensuke denne uka, så trenger en dag på meg før det braker løs ;)

Det er lurt. Lykke til med eksamen da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Sånt juksepanel som på 70-80 tallet?

nja ikke helt det samme, dessuten er det in igjen og det ble overasskende bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle helst vært på en liten midnattsfjelltur. Været er vakkert, og selv om det begynner å bli litt småskyete så sees midnattssola innimellom. Det er så fredelig og fint på fjellet på denne tiden, så det hadde vært herlig med en luftetur. Dessverre er jeg litt småsyk og trenger å bli frisk til tirsdag når jeg skal på jobb, så jeg orker ikke risikere å bli dårligere ved å fly rundt på vindfulle topper.

Det jeg i virkeligheten gjør er å høre på musikk, ta etter-eksamens-husvasken, drikke te og spise bær. Ganske kos det også :)

(Men det heter altså ikke "gjøre på", det er dialekt og altså ikke lov å skrive på KG ;) "Hva ville du helst ha gjort i kveld?" er den korrekte setningen.)

Anonymous poster hash: 9af72...6f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja ikke helt det samme, dessuten er det in igjen og det ble overasskende bra

Gratulere med "ny" stue da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle helst vært på en liten midnattsfjelltur. Været er vakkert, og selv om det begynner å bli litt småskyete så sees midnattssola innimellom. Det er så fredelig og fint på fjellet på denne tiden, så det hadde vært herlig med en luftetur. Dessverre er jeg litt småsyk og trenger å bli frisk til tirsdag når jeg skal på jobb, så jeg orker ikke risikere å bli dårligere ved å fly rundt på vindfulle topper.

Det jeg i virkeligheten gjør er å høre på musikk, ta etter-eksamens-husvasken, drikke te og spise bær. Ganske kos det også :)

(Men det heter altså ikke "gjøre på", det er dialekt og altså ikke lov å skrive på KG ;) "Hva ville du helst ha gjort i kveld?" er den korrekte setningen.)

Anonymous poster hash: 9af72...6f3

Midnattstur høres veldig fint ut! :)

Hvem er det som skriver "gjøre på" her i tråden? Jeg fant ikke noe slikt? Var det "på" som ble feil?

Endret av Evel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Gratulere med "ny" stue da.

Takk, men du virker ikke helt fornøyd, skal jeg dreie diskusjonen inn på 6 igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men du virker ikke helt fornøyd, skal jeg dreie diskusjonen inn på 6 igjen

Jeg er veldig fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Jeg er veldig fornøyd jeg :)

du virket ikke fornøyd med stua mi, hintet om at den var gammeldags :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du virket ikke fornøyd med stua mi, hintet om at den var gammeldags :grine:

Oi, det var ikke meningen å gi deg det inntrykket.. Dessuten er hvitt en veldig grei farge. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Oi, det var ikke meningen å gi deg det inntrykket.. Dessuten er hvitt en veldig grei farge. :hug:

det går bra da, men hva har du gjort i helge da evel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville dratt på stranden og grillet til langt på natt med gode venner, god mat og drikke. Åh, det fikk jeg lyst til nå! :kristin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra da, men hva har du gjort i helge da evel

Jeg har vært katten på bordet for jeg har hatt huset for meg selv ;) Ellers husarbeid, matlaging, noen turer ut døren. Det har vært veldig rolig med andre ord! :fnise: (Bortsett fra da jeg oppdaget den falske brukeren.. hrmf!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Jeg har vært katten på bordet for jeg har hatt huset for meg selv ;) Ellers husarbeid, matlaging, noen turer ut døren. Det har vært veldig rolig med andre ord! :fnise: (Bortsett fra da jeg oppdaget den falske brukeren.. hrmf!)

er det ikke musene som er på bordet?eller i ditt tilfelle musa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...