Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #101 Del Skrevet 8. juni 2014 Hadde jeg bare vært hjemme så. Er ikke så gira på å vekke familien hans Åh haha ja da er det verre Du kan jo late som? I all stillhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #102 Del Skrevet 8. juni 2014 Nei ikke redd, men jeg har lært å være forsiktig.. ja det er nok lurt, noen mannesnoker er skumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #103 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) ja det er nok lurt, noen mannesnoker er skumle Aldri godt å vite hvem som er befengte og hvem som har skiftet ham.... Endret 8. juni 2014 av Evel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #104 Del Skrevet 9. juni 2014 Aldri godt å vite hvem som er befengte og hvem som har skiftet ham.... kan de skifte ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #105 Del Skrevet 9. juni 2014 kan de skifte ham Ja..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #106 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja..? skjønte ikke helt metaforen her (ja jeg er dum) snakker du om utroskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #107 Del Skrevet 9. juni 2014 skjønte ikke helt metaforen her (ja jeg er dum) snakker du om utroskap? Jepp. Du er visst smart du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #108 Del Skrevet 9. juni 2014 Jepp. Du er visst smart du nei det skal jeg ikke ha på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #109 Del Skrevet 9. juni 2014 nei det skal jeg ikke ha på meg Ikke? Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #110 Del Skrevet 9. juni 2014 Ikke? Hvorfor ikke det? fordi jeg ikke er særlig smart, dessuten er det bedre at folk tror du er dum, da kan du overraske i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #111 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) fordi jeg ikke er særlig smart, dessuten er det bedre at folk tror du er dum, da kan du overraske i blant Det er plenty med folks som tror jeg er dum, og da er det veldig greit å vite at jeg er smart. Så lenge du vet at andre tror du er dum, og du egentlig ikke er det, så er det ingen fare. Endret 9. juni 2014 av Evel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. juni 2014 #112 Del Skrevet 9. juni 2014 Siden jeg ikke skjønner overskriften og jeg allerede har bæsja, så går jeg og legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #113 Del Skrevet 9. juni 2014 Det er plenty med folks som tror jeg er dum, og da er det veldig greit å vite at jeg er smart. Så lenge du vet at andre tror du er dum, og du egentlig ikke er det, så er det ingen fare. jeg syns ikke du virker dum hvertfall. Vet mange synes jeg er dum på mange områder, og det stemmer nok også.. Men jeg er smart på mindre synlige områder, og det er sånne områder man ikke har så mye bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #114 Del Skrevet 9. juni 2014 Siden jeg ikke skjønner overskriften og jeg allerede har bæsja, så går jeg og legger meg. God natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #115 Del Skrevet 9. juni 2014 jeg syns ikke du virker dum hvertfall. Vet mange synes jeg er dum på mange områder, og det stemmer nok også.. Men jeg er smart på mindre synlige områder, og det er sånne områder man ikke har så mye bruk for. Takk. Hvilke mindre synlige områder...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 9. juni 2014 #116 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Tok du ingen forholdregler? Forholds- eller forhåndsregler? Endret 9. juni 2014 av Pottepalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #117 Del Skrevet 9. juni 2014 Forholds eller forhåndsregler? Å der var det jammen en skrivefeil ja! haha Jeg mente forhåndsregler. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 9. juni 2014 #118 Del Skrevet 9. juni 2014 Å der var det jammen en skrivefeil ja! haha Jeg mente forhåndsregler. Takk takk Ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 9. juni 2014 #119 Del Skrevet 9. juni 2014 Åh haha ja da er det verre Du kan jo late som? I all stillhet? Haha jeg får plugge i de råbra ørepluggene mine og "danse" i senga ble litt akutt trøtt nå så kanskje jeg våkner til noen fantastiske sanger imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #120 Del Skrevet 9. juni 2014 Ingen problem Jeg synte det var noe feil med det ordet, men jeg er visst altfor trøtt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå