Mord-Sith Skrevet 8. juni 2014 #81 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg hadde en plan om å drikke vann mellom hvert glass med alkohol, og å spise når jeg kom hjem.. Men alt det ble glemt. Så selvpåført, men akk så fælt. :-P Tok du ingen forholdregler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 8. juni 2014 #82 Del Skrevet 8. juni 2014 Å sitere med mobil er tydeligvis ikke lett. Satser på at du skjønte greia ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #83 Del Skrevet 8. juni 2014 finn på noe å snakke om ellers sporer jeg inn på 6 Hvorfor må jeg være hjernen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #84 Del Skrevet 8. juni 2014 Å sitere med mobil er tydeligvis ikke lett. Satser på at du skjønte greia ;-) Sånt går fort i glemmeboken Men god bedring ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #85 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor må jeg være hjernen her? fordi du er den smarteste av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #86 Del Skrevet 8. juni 2014 fordi du er den smarteste av oss Ooo... Her er det en som vet å sno seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 8. juni 2014 #87 Del Skrevet 8. juni 2014 Sånt går fort i glemmeboken Men god bedring ihvertfall Tusen takk! Føler meg som et menneske igjen nå heldigvis. Nå er det bare utsetting av soving som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juni 2014 #88 Del Skrevet 8. juni 2014 Lenge siden sist? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #89 Del Skrevet 8. juni 2014 Ooo... Her er det en som vet å sno seg... har lang erfaring i snoing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #90 Del Skrevet 8. juni 2014 Tusen takk! Føler meg som et menneske igjen nå heldigvis. Nå er det bare utsetting av soving som skjer. Ja er ikke det typisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #91 Del Skrevet 8. juni 2014 jepp Hva syns du om bål på stranden og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #92 Del Skrevet 8. juni 2014 har lang erfaring i snoing Ja, det har du vel... haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juni 2014 #93 Del Skrevet 8. juni 2014 Hva syns du om bål på stranden og sånt?koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 8. juni 2014 #94 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja er ikke det typisk? Veldig typisk. Burde blitt flinkere, men er da tross alt fridag i morgen! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 8. juni 2014 #95 Del Skrevet 8. juni 2014 Skulle gjerne ha vært ute på byen med gode venninner, men det er også utrolig godt å bare være med kjæresten selv om han sover nå og jeg er i festhumør ikke at det er noe å klage over da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #96 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja, det har du vel... haha.. du skulle bare visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #97 Del Skrevet 8. juni 2014 koselig det Veldig typisk. Burde blitt flinkere, men er da tross alt fridag i morgen! ;-) Heldigvis Skulle gjerne ha vært ute på byen med gode venninner, men det er også utrolig godt å bare være med kjæresten selv om han sover nå og jeg er i festhumør ikke at det er noe å klage over da Du får lage et One-man's-party du skulle bare visst Jeg vet ikke helt om jeg skal grøsse eller om jeg skal syns det er positivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #98 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg vet ikke helt om jeg skal grøsse eller om jeg skal syns det er positivt... Det var positivt ment, du er vel ikke redd mannesnoker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #99 Del Skrevet 8. juni 2014 Det var positivt ment, du er vel ikke redd mannesnoker Nei ikke redd, men jeg har lært å være forsiktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 8. juni 2014 #100 Del Skrevet 8. juni 2014 Du får lage et One-man's-party Hadde jeg bare vært hjemme så. Er ikke så gira på å vekke familien hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå