Gå til innhold

Hva ville du helst ha gjort på i kveld?

Gjest Evel

Anbefalte innlegg

Gjest lurven

Å går det an! :laugh: Da har du garantert noen familiemedlemmer eller noen andre rundt deg med den form for humor! Herregud som jeg bommet! Hahaha :fnise:

Jeg har avslørt det tidligere, hvor gammel jeg er.

:fnise:

klart jeg har.

men hvor gammel er du selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sorg må det få være rom for vel? Noen skjuler jo alt, og vil aldri prate om det og blir syke attpåtil. Og sannheten kommer først frem etter en flaske med vin eller hva en drikker.. Gode venner tåler slikt og gjør det hele til en positiv kveld tross alt :)

Ja selvfølgelig, men er en venninne av en venninne som alltid drikker seg sørpefull, og snøvler om alt urettferdig hun har blitt utsatt for. Når det alltid er den samme, blir man litt lei.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Mellom 40-45 år.... Jeg er visst voksen.. :)

Stemmer godt med mitt inntrykk av deg, hadde tippa 35-40.

men de første gangene jeg leste noe du skrev trodde jeg du var i slutten av 20 åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig, men er en venninne av en venninne som alltid drikker seg sørpefull, og snøvler om alt urettferdig hun har blitt utsatt for. Når det alltid er den samme, blir man litt lei.. :P

Sånne har jeg opplevd ja, og det er skikkelig drepen for en morsom kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne har jeg opplevd ja, og det er skikkelig drepen for en morsom kveld.

Ja ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer godt med mitt inntrykk av deg, hadde tippa 35-40.

men de første gangene jeg leste noe du skrev trodde jeg du var i slutten av 20 åra

Du er ikke den eneste som har trodd at jeg var i 20 åra. Det er vel avataren som gjør det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Du er ikke den eneste som har trodd at jeg var i 20 åra. Det er vel avataren som gjør det. :fnise:

ligner du på avataren din :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Nei, det vil jeg ikke påstå. Det er bare et bilde fra nettet.

ja skjønte det, hvordan ser du ut da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Kan ikke legge ut alt her på kg..

selv skriver jeg kanskje litt for mye her noen ganger, men ingen kjenner meg her uansett,..

mente bare at du skulle gi en generell beskrivelse av hvordan du ser ut men uansett respekter jeg at du ikke ville si alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skulle jeg helst ha sovet over denne dagen. Fyllesyk som fy, så hadde vært fint å hoppe over hele greia! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv skriver jeg kanskje litt for mye her noen ganger, men ingen kjenner meg her uansett,..

mente bare at du skulle gi en generell beskrivelse av hvordan du ser ut men uansett respekter jeg at du ikke ville si alt

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig skulle jeg helst ha sovet over denne dagen. Fyllesyk som fy, så hadde vært fint å hoppe over hele greia! :-P

Tok du ingen forholdregler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...