Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #61 Del Skrevet 8. juni 2014 Å går det an! Da har du garantert noen familiemedlemmer eller noen andre rundt deg med den form for humor! Herregud som jeg bommet! Hahaha Jeg har avslørt det tidligere, hvor gammel jeg er. klart jeg har. men hvor gammel er du selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #62 Del Skrevet 8. juni 2014 klart jeg har. men hvor gammel er du selv Mellom 40-45 år.... Jeg er visst voksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 8. juni 2014 #63 Del Skrevet 8. juni 2014 Litt sorg må det få være rom for vel? Noen skjuler jo alt, og vil aldri prate om det og blir syke attpåtil. Og sannheten kommer først frem etter en flaske med vin eller hva en drikker.. Gode venner tåler slikt og gjør det hele til en positiv kveld tross alt Ja selvfølgelig, men er en venninne av en venninne som alltid drikker seg sørpefull, og snøvler om alt urettferdig hun har blitt utsatt for. Når det alltid er den samme, blir man litt lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #64 Del Skrevet 8. juni 2014 Mellom 40-45 år.... Jeg er visst voksen.. Stemmer godt med mitt inntrykk av deg, hadde tippa 35-40. men de første gangene jeg leste noe du skrev trodde jeg du var i slutten av 20 åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #65 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja selvfølgelig, men er en venninne av en venninne som alltid drikker seg sørpefull, og snøvler om alt urettferdig hun har blitt utsatt for. Når det alltid er den samme, blir man litt lei.. Sånne har jeg opplevd ja, og det er skikkelig drepen for en morsom kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 8. juni 2014 #66 Del Skrevet 8. juni 2014 Sånne har jeg opplevd ja, og det er skikkelig drepen for en morsom kveld. Ja .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #67 Del Skrevet 8. juni 2014 Stemmer godt med mitt inntrykk av deg, hadde tippa 35-40. men de første gangene jeg leste noe du skrev trodde jeg du var i slutten av 20 åra Du er ikke den eneste som har trodd at jeg var i 20 åra. Det er vel avataren som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #68 Del Skrevet 8. juni 2014 Du er ikke den eneste som har trodd at jeg var i 20 åra. Det er vel avataren som gjør det. ligner du på avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #69 Del Skrevet 8. juni 2014 ligner du på avataren din Nei, det vil jeg ikke påstå. Det er bare et bilde fra nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #70 Del Skrevet 8. juni 2014 Nei, det vil jeg ikke påstå. Det er bare et bilde fra nettet. ja skjønte det, hvordan ser du ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #71 Del Skrevet 8. juni 2014 ja skjønte det, hvordan ser du ut da Det vil jeg ikke si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #72 Del Skrevet 8. juni 2014 Det vil jeg ikke si Greit nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #73 Del Skrevet 8. juni 2014 Greit nok Kan ikke legge ut alt her på kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #74 Del Skrevet 8. juni 2014 Kan ikke legge ut alt her på kg.. selv skriver jeg kanskje litt for mye her noen ganger, men ingen kjenner meg her uansett,.. mente bare at du skulle gi en generell beskrivelse av hvordan du ser ut men uansett respekter jeg at du ikke ville si alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 8. juni 2014 #75 Del Skrevet 8. juni 2014 Egentlig skulle jeg helst ha sovet over denne dagen. Fyllesyk som fy, så hadde vært fint å hoppe over hele greia! :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #76 Del Skrevet 8. juni 2014 selv skriver jeg kanskje litt for mye her noen ganger, men ingen kjenner meg her uansett,.. mente bare at du skulle gi en generell beskrivelse av hvordan du ser ut men uansett respekter jeg at du ikke ville si alt Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #77 Del Skrevet 8. juni 2014 Egentlig skulle jeg helst ha sovet over denne dagen. Fyllesyk som fy, så hadde vært fint å hoppe over hele greia! :-P Tok du ingen forholdregler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #78 Del Skrevet 8. juni 2014 Takk hva skal vi snakke om da, skal jeg spore inn på sex som jeg pleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #79 Del Skrevet 8. juni 2014 hva skal vi snakke om da, skal jeg spore inn på sex som jeg pleier Tjah, si det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #80 Del Skrevet 8. juni 2014 Tjah, si det? finn på noe å snakke om ellers sporer jeg inn på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå