AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #21 Del Skrevet 8. juni 2014 I dag har jeg tatt fly tilbake til studiebyen. Skulle aller helst gjort noe annet, men måtte jo komme meg hit igjen. Anonymous poster hash: 8a47c...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #22 Del Skrevet 8. juni 2014 stua, er ikke helt ferdig altså Vil du fortelle? Stil, farger osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #23 Del Skrevet 8. juni 2014 I dag har jeg tatt fly tilbake til studiebyen. Skulle aller helst gjort noe annet, men måtte jo komme meg hit igjen. Anonymous poster hash: 8a47c...9f4 Blir sikkert godt å lande litt en dag før kavet begynner igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #24 Del Skrevet 8. juni 2014 Vil du fortelle? Stil, farger osv? Har satt opp nytt veggpanel, smartpanel, er hvit da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #25 Del Skrevet 8. juni 2014 Blir sikkert godt å lande litt en dag før kavet begynner igjen Jepp! Er eksamensuke denne uka, så trenger en dag på meg før det braker løs Anonymous poster hash: 8a47c...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #26 Del Skrevet 8. juni 2014 Har satt opp nytt veggpanel, smartpanel, er hvit da Sånt juksepanel som på 70-80 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #27 Del Skrevet 8. juni 2014 Jepp! Er eksamensuke denne uka, så trenger en dag på meg før det braker løs Anonymous poster hash: 8a47c...9f4 Det er lurt. Lykke til med eksamen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #28 Del Skrevet 8. juni 2014 Sånt juksepanel som på 70-80 tallet? nja ikke helt det samme, dessuten er det in igjen og det ble overasskende bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #29 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg skulle helst vært på en liten midnattsfjelltur. Været er vakkert, og selv om det begynner å bli litt småskyete så sees midnattssola innimellom. Det er så fredelig og fint på fjellet på denne tiden, så det hadde vært herlig med en luftetur. Dessverre er jeg litt småsyk og trenger å bli frisk til tirsdag når jeg skal på jobb, så jeg orker ikke risikere å bli dårligere ved å fly rundt på vindfulle topper. Det jeg i virkeligheten gjør er å høre på musikk, ta etter-eksamens-husvasken, drikke te og spise bær. Ganske kos det også (Men det heter altså ikke "gjøre på", det er dialekt og altså ikke lov å skrive på KG "Hva ville du helst ha gjort i kveld?" er den korrekte setningen.) Anonymous poster hash: 9af72...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #30 Del Skrevet 8. juni 2014 nja ikke helt det samme, dessuten er det in igjen og det ble overasskende bra Gratulere med "ny" stue da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #31 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg skulle helst vært på en liten midnattsfjelltur. Været er vakkert, og selv om det begynner å bli litt småskyete så sees midnattssola innimellom. Det er så fredelig og fint på fjellet på denne tiden, så det hadde vært herlig med en luftetur. Dessverre er jeg litt småsyk og trenger å bli frisk til tirsdag når jeg skal på jobb, så jeg orker ikke risikere å bli dårligere ved å fly rundt på vindfulle topper. Det jeg i virkeligheten gjør er å høre på musikk, ta etter-eksamens-husvasken, drikke te og spise bær. Ganske kos det også (Men det heter altså ikke "gjøre på", det er dialekt og altså ikke lov å skrive på KG "Hva ville du helst ha gjort i kveld?" er den korrekte setningen.) Anonymous poster hash: 9af72...6f3 Midnattstur høres veldig fint ut! Hvem er det som skriver "gjøre på" her i tråden? Jeg fant ikke noe slikt? Var det "på" som ble feil? Endret 8. juni 2014 av Evel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #32 Del Skrevet 8. juni 2014 Gratulere med "ny" stue da. Takk, men du virker ikke helt fornøyd, skal jeg dreie diskusjonen inn på 6 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #33 Del Skrevet 8. juni 2014 Takk, men du virker ikke helt fornøyd, skal jeg dreie diskusjonen inn på 6 igjen Jeg er veldig fornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #34 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg er veldig fornøyd jeg du virket ikke fornøyd med stua mi, hintet om at den var gammeldags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #35 Del Skrevet 8. juni 2014 du virket ikke fornøyd med stua mi, hintet om at den var gammeldags Oi, det var ikke meningen å gi deg det inntrykket.. Dessuten er hvitt en veldig grei farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #36 Del Skrevet 8. juni 2014 Oi, det var ikke meningen å gi deg det inntrykket.. Dessuten er hvitt en veldig grei farge. det går bra da, men hva har du gjort i helge da evel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 8. juni 2014 #37 Del Skrevet 8. juni 2014 Ville vært i fjæra med hyggelige folk, grillet og drukket øl! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 8. juni 2014 #38 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg ville dratt på stranden og grillet til langt på natt med gode venner, god mat og drikke. Åh, det fikk jeg lyst til nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #39 Del Skrevet 8. juni 2014 det går bra da, men hva har du gjort i helge da evel Jeg har vært katten på bordet for jeg har hatt huset for meg selv Ellers husarbeid, matlaging, noen turer ut døren. Det har vært veldig rolig med andre ord! (Bortsett fra da jeg oppdaget den falske brukeren.. hrmf!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #40 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg har vært katten på bordet for jeg har hatt huset for meg selv Ellers husarbeid, matlaging, noen turer ut døren. Det har vært veldig rolig med andre ord! (Bortsett fra da jeg oppdaget den falske brukeren.. hrmf!) er det ikke musene som er på bordet?eller i ditt tilfelle musa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå