Gå til innhold

Fotball VM


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Jeg vil helst ha seier til Tyskland eventuelt Brasil. Liker hverken Argentina eller Nederland. Men jeg er virkelig imponert over årets underdogs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, det var en kjedelig kamp. Jeg brukte den stort sett til å diskutere med meg selv om jeg syns Thomas Mueller er litt kjekk eller ikke.

Hva fant du ut av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland - Brasil blir en kjedelig kamp med lavt press. Muligens Brasil som har best forutsetninger.

Argentina - Nederland derimot kan fort bli en kamp med mye temposkifter og myke finesser. Nederland vinner 2-0.

Spår dermed Brasil - Nederland i finalen, men absolutt alt kan skje :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fant du ut av da?

Fant ut at jeg alltid syns han har vært litt heslig men tar meg selv i å plutselig finne han irriterende søt. Skuffa over meg selv :laugh:

Tyskland - Brasil blir en kjedelig kamp med lavt press. Muligens Brasil som har best forutsetninger.

Argentina - Nederland derimot kan fort bli en kamp med mye temposkifter og myke finesser. Nederland vinner 2-0.

Spår dermed Brasil - Nederland i finalen, men absolutt alt kan skje :laugh:

Brasil blir uten Neymar da, det kan jo være med på å avgjøre, svekke dem samtidig som jeg kan se for meg at de vil gi ekstra nettopp derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det blir en dødskjedelig finale mellom Tyskland og Argentina der Messi finner på et eller annet genialt i ekstraomgangene slik at argentinerne gjør seg skikkelig upopulære i Brasil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha sant. Argentina må være det kjedeligste laget man kan se.. Hvertfall av de 4 siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argentina har vært skikkelig gørr. Messi bærer laget, Di María glimter til en sjelden gang og de hangler seg videre. Tyskland - Argentina må være det kjedeligste jeg kan tenke meg av de mulige kombinasjonene. Jeg tror Tyskland - Nederland kan være kult nok, det samme med Brasil - Argentina, men akkurat kombinasjonen Tyskland og Argentina kan bli søvndyssende.



Anonymous poster hash: c0b66...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Ja selvsakt jeg holder med Tyskland så det må betyr at jeg er nazist........grow up

sa ikke det, men reagerte bare på at du siterte fra akkurat den sangen

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

håper nederland blir gruset i semien. for en gjeng med kvalminger

Enig, hadde stor tro på Costa Rica! Navas er og forblir en av de beste keeperne dette VM.

Æsj nå håper jeg Brasil og Nederland ryker, men har mistet interessen for VM nå. Holder en liten knapp på Argentina, men de spiller så ufattelig kjedelig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa ikke det, men reagerte bare på at du siterte fra akkurat den sangen

Du reagerer på nasjonalsangen til Tyskland ved å slenge nazist kortet?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg med Nederland dette mesterskapet er at ikke bare filmer de, og får straffe, de spiller skittent, roper på frispark for seg selv hele veien. Men nå innrømmer til og med keeperen som er helten til alle nå, at han var fremme og ropte ting til spillerne som skulle ta straffe.

Jeg merket meg godt den oppførselen hans i går kveld, og tenkte det var på grensen. Men nå som han til og med skryter av det synes jeg det var langt over grensen.

Om Nederland vinner VM så er det ikke fordi de spiller fair hele veien, de har skitnet til hele laget i mine øyne.



Anonymous poster hash: 5b0c9...c4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misliker Nederland sterkt nå, så jo fortere de slås ut jo bedre. Rent spillemessig kan de spille utroling fin angrepsfotball, men alt det usportslige er så utrolig usmakelig. Ville virkelig være tragisk hvis de skulle vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, nå begynner det å bli kjedelig å se på :veslejenta:

Det som er kjedelig er å lese i denne tråden...

IQ'en min synker for hver linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nikee

Det som er kjedelig er å lese i denne tråden...

IQ'en min synker for hver linje.

Ingen tvinger deg til å lese den? :klo:

Ja, for min del har respekten for Nederland bare minket og minket for hver kamp. De som før har spilt utrolig bra fotball, overskygger det fullstendig med alle de episodene. Holder en knapp på Tyskland og Argentina i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvinger deg til å lese den? :klo:

Ja, for min del har respekten for Nederland bare minket og minket for hver kamp. De som før har spilt utrolig bra fotball, overskygger det fullstendig med alle de episodene. Holder en knapp på Tyskland og Argentina i finalen.

Nei, men det hadde vært ok om det gikk an å faktisk diskutere på et noenlunde... ok nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han keeperen som sto i mål i går for Nederland under straffekonkurransen synes jeg oppførte seg ekstremt usportslig.. Utrolig dårlig gjort å prøve å syke ut spillerne før de skal skyte.. Klarer ikke Nederland å vinne uten å måtte angripe motstanderen på den måten og drive skittent spill, så fortjener de ikke å vinne.. Håper de ryker fort som fy!



Anonymous poster hash: 17f6a...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...