Gjest Nosoul Skrevet 15. februar 2015 #321 Del Skrevet 15. februar 2015 SunFlowerPenguin, Hoppetaujenta, Incognita, Nosoul, Nettinettet. Og helt sikkert noen til. Så hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 15. februar 2015 #322 Del Skrevet 15. februar 2015 Oi. Meg?!.. Jaja, mange takk Kanskje han er ute etter bindene dine..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 15. februar 2015 #323 Del Skrevet 15. februar 2015 Kanskje han er ute etter bindene dine..! Der har vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. februar 2015 #324 Del Skrevet 15. februar 2015 Kari2. Hun virker så snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #325 Del Skrevet 15. februar 2015 iGirl som forsvant i fjor. Herlig ung dame. Anonymous poster hash: 90f53...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #326 Del Skrevet 15. februar 2015 iGirl som forsvant i fjor. Herlig ung dame. Anonymous poster hash: 90f53...2ed Hvem vet, kanskje hun lusker rundt her under et annet brukernavn. Anonymous poster hash: 498e3...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 15. februar 2015 #327 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvem vet, kanskje hun lusker rundt her under et annet brukernavn. Anonymous poster hash: 498e3...92d Ville dette i så fall gjøre henne til et forum-gjenferd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #328 Del Skrevet 15. februar 2015 Ville dette i så fall gjøre henne til et forum-gjenferd? Det er fare for det. Anonymous poster hash: 498e3...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #329 Del Skrevet 15. februar 2015 (Men du som savner iGirl, skriv noe her med brukernavn da,.... nysgjerrig. ) Anonymous poster hash: 498e3...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. februar 2015 #330 Del Skrevet 16. februar 2015 Er flere som virker hyggelige Blandt annet Cathrine88, pompom, skyflakes og heihade 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 16. februar 2015 #331 Del Skrevet 16. februar 2015 SunFlowerPenguin, Hoppetaujenta, Incognita, Nosoul, Nettinettet. Og helt sikkert noen til. Navnet mitt stár skrivi der. Det er jo hyggelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsvinet Skrevet 16. februar 2015 #332 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er mange! Brutal_mann Lothlorien- Salvesen Wubwub KaDust Incognita Ferie Summers Waco Gothminister Jus Sanguinis Egentlig alle som er litt over gjennomsnittlig engasjerte i samfunnsspørsmål, og som utviser rasjonell tenkning. Listen kunne blitt lang, men jeg er litt glemsk... Vinkveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. februar 2015 #333 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er mange! Brutal_mann Lothlorien- Salvesen Wubwub KaDust Incognita Ferie Summers Waco Gothminister Jus Sanguinis Egentlig alle som er litt over gjennomsnittlig engasjerte i samfunnsspørsmål, og som utviser rasjonell tenkning. Listen kunne blitt lang, men jeg er litt glemsk... Vinkveld? I'm in! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 16. februar 2015 #334 Del Skrevet 16. februar 2015 Vinkveld? Sign me up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #335 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er mange! Brutal_mann Lothlorien- Salvesen Wubwub KaDust Incognita Ferie Summers Waco Gothminister Jus Sanguinis Egentlig alle som er litt over gjennomsnittlig engasjerte i samfunnsspørsmål, og som utviser rasjonell tenkning. Listen kunne blitt lang, men jeg er litt glemsk... Vinkveld? Jammen glad jeg ikke står på den lista! Anonymous poster hash: d651b...d29 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 16. februar 2015 #336 Del Skrevet 16. februar 2015 Oi. Meg?!.. Jaja, mange takk Ja, du virker da til å være snill og grei. Så hyggelig! Kanskje han er ute etter bindene dine..! Hmm!? Javel.. Navnet mitt stár skrivi der. Det er jo hyggelig da. Ja, det gjør det! Du hører på bra musikk, og er alltid så snill med alle, så du må ha et veldig stort hjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 16. februar 2015 #337 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, du virker da til å være snill og grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 16. februar 2015 #338 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, det gjør det! Du hører på bra musikk, og er alltid så snill med alle, så du må ha et veldig stort hjerte! Äh jeg har vel min makaber humor til tider. Slik som á snakke om at jeg tar en óks á kutter data'en i biter nár jeg er frustrert o.s.v... Men joda, sjólv om jeg kan virke saer og skummel ut utvendig sá er jeg da vel en soft'ing innvendig. Men det er da kjekt at du synes jeg har bra musikk smak og virker snill. Du har ná ogsá mye bra musikk smak. Og virker ná som en kjempetrivelig fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 16. februar 2015 #339 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er mange! Brutal_mann Lothlorien- Salvesen Wubwub KaDust Incognita Ferie Summers Waco Gothminister Jus Sanguinis Egentlig alle som er litt over gjennomsnittlig engasjerte i samfunnsspørsmål, og som utviser rasjonell tenkning. Listen kunne blitt lang, men jeg er litt glemsk... Vinkveld? Endelig noen som nevner meg! Seff med på vinkveld uansett om du er sarkastisk eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. februar 2015 #340 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er mange! Brutal_mann Lothlorien- Salvesen Wubwub KaDust Incognita Ferie Summers Waco Gothminister Jus Sanguinis Egentlig alle som er litt over gjennomsnittlig engasjerte i samfunnsspørsmål, og som utviser rasjonell tenkning. Listen kunne blitt lang, men jeg er litt glemsk... Vinkveld? Har ikke jus sanguinis slettet seg selv? Jeg har ikke sett han på en evighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå