Gjest paramount Skrevet 11. oktober 2014 #301 Del Skrevet 11. oktober 2014 Absoluttt, elsker å smile og det finnes ikke noe bedre enn å få folk til å le. For å få noe, må man også gi noe... ganske enkelt... Og du er en av de som får meg til å komme tilbake til KG. Wow....nå ble jeg rørt her...og back at`ya .... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 11. oktober 2014 #302 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nesten alle egentlig Er 10 folk jeg har litt ekstra sansen for men føler ikke for å ramse de opp her hehe, im shy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #303 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er to kg-brukere som reddet livet mitt, og den ene personen har jeg møtt flere ganger i virkeligheten. De betyr mye for meg, mer enn de aner selv. Var herlig da jeg fikk gitt personen en ekte klem, etter 3 år bare kontakt på nettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #304 Del Skrevet 11. oktober 2014 Absoluttt, elsker å smile og det finnes ikke noe bedre enn å få folk til å le. For å få noe, må man også gi noe... ganske enkelt... Og du er en av de som får meg til å komme tilbake til KG. Smil! Og kloke ord fra en mann som ofte tuller og tøyser. Nesten alle egentlig Er 10 folk jeg har litt ekstra sansen for men føler ikke for å ramse de opp her hehe, im shy Husk at det er ingen som blir lei seg om de får oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #305 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er to kg-brukere som reddet livet mitt, og den ene personen har jeg møtt flere ganger i virkeligheten. De betyr mye for meg, mer enn de aner selv. Var herlig da jeg fikk gitt personen en ekte klem, etter 3 år bare kontakt på nettet. Oj! Dette ble mektige saker. Livet er verdt å leve... Jeg vet mye om det selv. Ønsker deg lys og vakre ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #306 Del Skrevet 11. oktober 2014 Oj! Dette ble mektige saker. Livet er verdt å leve... Jeg vet mye om det selv. Ønsker deg lys og vakre ting! Det er det virkelig. Livet er vanskelig, men samtidig fint har jeg funnet ut. Tusen takk <3 Er veldig koslig å høre Du også! Du virker som en herlig person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #307 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er det virkelig. Livet er vanskelig, men samtidig fint har jeg funnet ut. Tusen takk <3 Er veldig koslig å høre Du også! Du virker som en herlig person! Livet er ikke for amatører. Og takk til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 11. oktober 2014 #308 Del Skrevet 11. oktober 2014 Smil! Og kloke ord fra en mann som ofte tuller og tøyser. Husk at det er ingen som blir lei seg om de får oppmerksomhet. Sikkert sant det men er ikke sikkert de liker meg da, så da hadde det blitt kleint Better safe than sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #309 Del Skrevet 11. oktober 2014 Sikkert sant det men er ikke sikkert de liker meg da, så da hadde det blitt kleint Better safe than sorry! Bedreå våge, enn å leve et liv i komfortsonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 12. oktober 2014 #310 Del Skrevet 12. oktober 2014 Smil! Og kloke ord fra en mann som ofte tuller og tøyser. Husk at det er ingen som blir lei seg om de får oppmerksomhet. Jeg tror du er ei flott dame også jeg...! Iallefall det jeg har lest ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #311 Del Skrevet 14. november 2014 Sloth, Lilac, Fame, Jessica-Oslo, Rusapåpus, NoSoul, Frk.K, Mann42 (Vet han er en god del år eldre enn meg men kan kunne lært meg hvordan å debattere og bli en bedre debattant) Petter som desverre ikke er med oss lenger ): Og Jon Blund, navnet er kult nok til å ville bli venn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 14. november 2014 #312 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg tror du er ei flott dame også jeg...! Iallefall det jeg har lest ;-) Takk! Det var hyggelig at du sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #313 Del Skrevet 14. november 2014 Takk! Det var hyggelig at du sier det. Jeg kjenner deg ikke så godt men likte ikke måten du angrep en viss bruker i date tråden, og du gjorde slik tråden ble stengt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 14. november 2014 #314 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg kjenner deg ikke så godt men likte ikke måten du angrep en viss bruker i date tråden, og du gjorde slik tråden ble stengt... Det var ikke et angrep, men dere kastet dere over meg. Jeg var/er nysgjerrig på vedkommende bruker. Om du virkelig hadde lest det jeg skrev og argumenterte med, så kanskje du ville ha sett meg i et annet lys. Og tråden ble ikke stengt utelukkende pga meg. Den ble stengt pga gjentatte ryddinger relatert til personangrep. Noe jeg også ble utsatt for, men for meg er det greit. Det preller som regel av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #315 Del Skrevet 14. november 2014 Det var ikke et angrep, men dere kastet dere over meg. Jeg var/er nysgjerrig på vedkommende bruker. Om du virkelig hadde lest det jeg skrev og argumenterte med, så kanskje du ville ha sett meg i et annet lys. Og tråden ble ikke stengt utelukkende pga meg. Den ble stengt pga gjentatte ryddinger relatert til personangrep. Noe jeg også ble utsatt for, men for meg er det greit. Det preller som regel av. Så du bruker ikke å være slik til ellers? Jeg var offline mens den krangelen skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 14. november 2014 #316 Del Skrevet 14. november 2014 Så du bruker ikke å være slik til ellers? Jeg var offline mens den krangelen skjedde Så du leste ikke tråden? Nå sporer vi av. Om du vil få et innblikk i hvordan jeg er "ellers", som du sier, er det fritt frem å gå inn på profilen min og lese innlegg jeg har hatt på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #317 Del Skrevet 15. februar 2015 De som jeg er venn med allerede på kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 15. februar 2015 #318 Del Skrevet 15. februar 2015 SunFlowerPenguin, Hoppetaujenta, Incognita, Nosoul, Nettinettet. Og helt sikkert noen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. februar 2015 #319 Del Skrevet 15. februar 2015 Alle som har lyst. ..og sikkert noen som ikke har lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 15. februar 2015 #320 Del Skrevet 15. februar 2015 SunFlowerPenguin, Hoppetaujenta, Incognita, Nosoul, Nettinettet. Og helt sikkert noen til. Oi. Meg?!.. Jaja, mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå