Gå til innhold

Hvilken KG-bruker kunne du tenke deg å bli VENN med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Absoluttt, elsker å smile og det finnes ikke noe bedre enn å få folk til å le. :hug:

For å få noe, må man også gi noe... ganske enkelt... Og du er en av de som får meg til å komme tilbake til KG.

Wow....nå ble jeg rørt her...og back at`ya :).... :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten alle egentlig :) Er 10 folk jeg har litt ekstra sansen for men føler ikke for å ramse de opp her hehe, im shy :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det er to kg-brukere som reddet livet mitt, og den ene personen har jeg møtt flere ganger i virkeligheten. De betyr mye for meg, mer enn de aner selv. Var herlig da jeg fikk gitt personen en ekte klem, etter 3 år bare kontakt på nettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Absoluttt, elsker å smile og det finnes ikke noe bedre enn å få folk til å le. :hug:

For å få noe, må man også gi noe... ganske enkelt... Og du er en av de som får meg til å komme tilbake til KG.

Smil! Og kloke ord fra en mann som ofte tuller og tøyser.

Nesten alle egentlig :) Er 10 folk jeg har litt ekstra sansen for men føler ikke for å ramse de opp her hehe, im shy :hug:

Husk at det er ingen som blir lei seg om de får oppmerksomhet. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det er to kg-brukere som reddet livet mitt, og den ene personen har jeg møtt flere ganger i virkeligheten. De betyr mye for meg, mer enn de aner selv. Var herlig da jeg fikk gitt personen en ekte klem, etter 3 år bare kontakt på nettet.

Oj! Dette ble mektige saker. Livet er verdt å leve... Jeg vet mye om det selv. Ønsker deg lys og vakre ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Oj! Dette ble mektige saker. Livet er verdt å leve... Jeg vet mye om det selv. Ønsker deg lys og vakre ting!

Det er det virkelig. Livet er vanskelig, men samtidig fint har jeg funnet ut. Tusen takk <3

Er veldig koslig å høre

Du også! Du virker som en herlig person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Det er det virkelig. Livet er vanskelig, men samtidig fint har jeg funnet ut. Tusen takk <3

Er veldig koslig å høre

Du også! Du virker som en herlig person!

Livet er ikke for amatører. Og takk til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert sant det :) men er ikke sikkert de liker meg da, så da hadde det blitt kleint :fnise: Better safe than sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Sikkert sant det :) men er ikke sikkert de liker meg da, så da hadde det blitt kleint :fnise: Better safe than sorry!

Bedreå våge, enn å leve et liv i komfortsonen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er ei flott dame også jeg...! Iallefall det jeg har lest ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Sloth, Lilac, Fame, Jessica-Oslo, Rusapåpus, NoSoul, Frk.K, Mann42 (Vet han er en god del år eldre enn meg men kan kunne lært meg hvordan å debattere og bli en bedre debattant) Petter som desverre ikke er med oss lenger ): Og Jon Blund, navnet er kult nok til å ville bli venn :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det var hyggelig at du sier det. :)

Jeg kjenner deg ikke så godt men likte ikke måten du angrep en viss bruker i date tråden, og du gjorde slik tråden ble stengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Jeg kjenner deg ikke så godt men likte ikke måten du angrep en viss bruker i date tråden, og du gjorde slik tråden ble stengt...

Det var ikke et angrep, men dere kastet dere over meg. Jeg var/er nysgjerrig på vedkommende bruker. Om du virkelig hadde lest det jeg skrev og argumenterte med, så kanskje du ville ha sett meg i et annet lys.

Og tråden ble ikke stengt utelukkende pga meg. Den ble stengt pga gjentatte ryddinger relatert til personangrep. Noe jeg også ble utsatt for, men for meg er det greit. Det preller som regel av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke et angrep, men dere kastet dere over meg. Jeg var/er nysgjerrig på vedkommende bruker. Om du virkelig hadde lest det jeg skrev og argumenterte med, så kanskje du ville ha sett meg i et annet lys.

Og tråden ble ikke stengt utelukkende pga meg. Den ble stengt pga gjentatte ryddinger relatert til personangrep. Noe jeg også ble utsatt for, men for meg er det greit. Det preller som regel av.

Så du bruker ikke å være slik til ellers? Jeg var offline mens den krangelen skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Så du bruker ikke å være slik til ellers? Jeg var offline mens den krangelen skjedde

Så du leste ikke tråden?

Nå sporer vi av. Om du vil få et innblikk i hvordan jeg er "ellers", som du sier, er det fritt frem å gå inn på profilen min og lese innlegg jeg har hatt på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

SunFlowerPenguin, Hoppetaujenta, Incognita, Nosoul, Nettinettet. Og helt sikkert noen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...