Nietsoj Skrevet 26. september 2014 #261 Del Skrevet 26. september 2014 Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 26. september 2014 #262 Del Skrevet 26. september 2014 Søtnoser Nosoul og NonJuan. Håper dere finner hverandre i det virkelig rom også. hahahahahah bare misunnelig du, for at hu har sett vorta mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 26. september 2014 #263 Del Skrevet 26. september 2014 hahahahahah bare misunnelig du, for at hu har sett vorta mi... Det var ikke ironisk, det var ektefølt ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 26. september 2014 #264 Del Skrevet 26. september 2014 Det var ikke ironisk, det var ektefølt ment. Det var hyggelig tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 27. september 2014 #265 Del Skrevet 27. september 2014 Det var ikke ironisk, det var ektefølt ment. Er helt enig med deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. september 2014 #266 Del Skrevet 27. september 2014 Er helt enig med deg Søte vind. Om jeg var singel, så skulle jeg sjekket deg så veldig opp. Heldige jente som får deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 27. september 2014 #267 Del Skrevet 27. september 2014 Søte vind. Om jeg var singel, så skulle jeg sjekket deg så veldig opp. Heldige jente som får deg. Du er alltid så hyggelig mot meg her. Jeg føler ikke at jeg har fortjent det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 27. september 2014 #268 Del Skrevet 27. september 2014 Enig med Citronella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. september 2014 #269 Del Skrevet 27. september 2014 Du er alltid så hyggelig mot meg her. Jeg føler ikke at jeg har fortjent det Tull. Jeg liker ikke begrepet "å fortjene", men du er en bra mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 27. september 2014 #270 Del Skrevet 27. september 2014 Tull. Jeg liker ikke begrepet "å fortjene", men du er en bra mann. Det siste kan du vel ikke være 100% sikker på? men takk, du er den hyggeligste sitronkvinnen jeg har "møtt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. september 2014 #271 Del Skrevet 27. september 2014 Det siste kan du vel ikke være 100% sikker på? men takk, du er den hyggeligste sitronkvinnen jeg har "møtt" Bra er du. Og feil har du sikkert. Jeg liker mennesker med levd liv. Og med det det fører med seg. Og tusen takk! Jeg liker å være hyggelig sitronkvinne! Og jeg er ikke perfekt. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 27. september 2014 #272 Del Skrevet 27. september 2014 Bra er du. Og feil har du sikkert. Jeg liker mennesker med levd liv. Og med det det fører med seg. Og tusen takk! Jeg liker å være hyggelig sitronkvinne! Og jeg er ikke perfekt. Heldigvis! Men du er kanskje tilnærmet perfekt? Eller? sånn 85-90% perfekt? Basert på mine observasjoner (av sitronkvinnen) hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. september 2014 #273 Del Skrevet 27. september 2014 Men du er kanskje tilnærmet perfekt? Eller? sånn 85-90% perfekt? Basert på mine observasjoner (av sitronkvinnen) hittil. Perfekt? Nope. Det er heller ikke noe mål. Jeg er lykkelig nå. Og det er viktigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 27. september 2014 #274 Del Skrevet 27. september 2014 Perfekt? Nope. Det er heller ikke noe mål. Jeg er lykkelig nå. Og det er viktigst. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. september 2014 #275 Del Skrevet 27. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 27. september 2014 #276 Del Skrevet 27. september 2014 God natt mystiske kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. september 2014 #277 Del Skrevet 27. september 2014 Søte vind. Om jeg var singel, så skulle jeg sjekket deg så veldig opp. Heldige jente som får deg. Hvem er det som storflørter med Nordavind i denne tråden? Jeg har i friskt minne hvordan du gikk løs på meg i en tråd og tråkket på meg med sarkasme og spydigheter og beskyldte meg for å flørte, og fikk det til å virke suspekt fordi jeg svarte en ung mann noe sånt som "du er så god". Vi hadde skrevet en del med hverandre, om hva angår ingen. Jeg får mange betroelser både i det virkelige liv og på KG. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 28. september 2014 #278 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Hvem er det som storflørter med Nordavind i denne tråden? Jeg har i friskt minne hvordan du gikk løs på meg i en tråd og tråkket på meg med sarkasme og spydigheter og beskyldte meg for å flørte, og fikk det til å virke suspekt fordi jeg svarte en ung mann noe sånt som "du er så god". Vi hadde skrevet en del med hverandre, om hva angår ingen. Jeg får mange betroelser både i det virkelige liv og på KG. Du spiller mye på din kvinnelighet, Arabella. Og det må du bare gjøre, helt ok. Jeg liker ikke deg, som nick her på KG. Sånn er det bare. Men jeg respekterer deg. Når det gjelder Nordavind og meg, så har vi hatt dialog som hverken du eller andre her på KG kjenner til. Redigert: Og jeg har ikke en fanklubb her inne, til det er jeg nok for sær og kontroversiell. Men jeg er trygg på meg selv, og behøver ikke stadige komplimenter og ovasjoner. Og jeg har blitt rundere i kantene. Snillere. Det føles godt. Endret 28. september 2014 av Citronella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 28. september 2014 #279 Del Skrevet 28. september 2014 Vanskelig å si, som svar på tråden. Det er veldig mange greie folk her inne, så tror ikke jeg skal nevne noen spesifikt. Men godtfolk er det i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. september 2014 #280 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Du spiller mye på din kvinnelighet, Arabella. Og det må du bare gjøre, helt ok. Jeg liker ikke deg, som nick her på KG. Sånn er det bare. Men jeg respekterer deg. Når det gjelder Nordavind og meg, så har vi hatt dialog som hverken du eller andre her på KG kjenner til. Redigert: Og jeg har ikke en fanklubb her inne, til det er jeg nok for sær og kontroversiell. Men jeg er trygg på meg selv, og behøver ikke stadige komplimenter og ovasjoner. Og jeg har blitt rundere i kantene. Snillere. Det føles godt. Dette er tydeligvis myntet på meg. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i det du skriver. Jeg har ingen fanklubb som du kaller det. Heller ikke er jeg avhengig av hva andre måtte mene om meg, men jeg finner meg ikke i løgn og trakassering. Jeg forstår ikke hvor du tar dette fra. Endret 28. september 2014 av Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå