Tøytigern Skrevet 8. juni 2014 #81 Del Skrevet 8. juni 2014 Ta dere sammen! Dette er en positiv tråd. Hvis dere vil klage på brukere så send dem en melding.Anonymous poster hash: bb37a...e06 Neitakk, jeg er vaksinert mot å ta imot meldinger på Kg. Aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. juni 2014 #82 Del Skrevet 8. juni 2014 Smisketråd igjen ja. Jaja. Anonymous poster hash: b7308...48c De som nevnes er de som henger her dagstøtt. Surprise. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #83 Del Skrevet 8. juni 2014 Mange som ikke blir nevnt her, men ikke noe å ta på vei for, alle er forskjellige og folk liker forskjellige ting og mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. juni 2014 #84 Del Skrevet 8. juni 2014 Absolutt ingen av dere. Jeg mener ikke å være slem, men det må da gå an å skrive på et diskusjonsforum uten at man på død og liv må finne ut hvem som vil pule deg og hvem som vil feste med deg? Jeg skjønner ikke vitsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. juni 2014 #85 Del Skrevet 8. juni 2014 Mange som ikke blir nevnt her, men ikke noe å ta på vei for, alle er forskjellige og folk liker forskjellige ting og mennesker. Da trenger man vel ikke lage lange lister som ender med å ekskludere en hel rekke folk som "ikke er kule brukere"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. juni 2014 #86 Del Skrevet 8. juni 2014 Arabella virker som en hyggelig og spennende person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #87 Del Skrevet 8. juni 2014 tror ikke det er bare kule brukere som blir nevnt her. Men hvis man ikke er nevnt her å begynner å klage blir man hvertfall ikke mer likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #88 Del Skrevet 8. juni 2014 Jaja, Tøytigeren, deg om det. Det er mange brukere her på kg som jeg liker. Jeg skulle nesten ønske jeg hadde en liste over de alle sammen, men dessverre er ikke det mulig. Så når noen nevner meg her, svarer jeg positivt tilbake. Og til alle dere som jeg har snakket positivt med og andre som jeg har diskutert med: Klemmer til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 8. juni 2014 #89 Del Skrevet 8. juni 2014 Cuckold Takk, har et godt inntrykk av deg også, så jeg er sikker på at vi ville funnet tonen også i real life. (Det er ikke så ofte jeg er innom disse trådene, så det var først nå jeg så at du har nevnt meg.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2014 #90 Del Skrevet 8. juni 2014 Arabella virker som en hyggelig og spennende person Takk . Jeg har lagt merke til deg også som et positivt, trivelig menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 8. juni 2014 #91 Del Skrevet 8. juni 2014 Å si at man vil bli venn med cuckold høres litt rart ut, if you know what I'm saying. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. juni 2014 #92 Del Skrevet 8. juni 2014 Takk . Jeg har lagt merke til deg også som et positivt, trivelig menneske. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2014 #93 Del Skrevet 8. juni 2014 Å si at man vil bli venn med cuckold høres litt rart ut, if you know what I'm saying. Hvorfor synes du det er rart? Man kan vel ha venner av samme kjønn uten å trekke inn seksualitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 8. juni 2014 #94 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Hvorfor synes du det er rart? Man kan vel ha venner av samme kjønn uten å trekke inn seksualitet. "Cuckold" er også en fetisj som går ut på at mannen i et forhold lar kvinnen få ha sex med andre menn. Nesten litt som swinging. Endret 8. juni 2014 av Dude91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juni 2014 #95 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror jeg kunne kommet bra overens med Sauen Shaun, Arabella (vi kunne nok hatt noen morsomme ordvrenginger sammen) og Havbris. Tror også Mann42 og jeg kunne kommet bra overens. Litt usikker, men hvis ikke Gjest og jeg hadde endt opp med å fornærme hverandre eller klaske hverandre i hodet med noe hardt så tror jeg vi kunne kommet godt overens også (slipper man to "kjeftsterke" personer løs på samme arena så går det enten veldig bra eller veldig dårlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2014 #96 Del Skrevet 8. juni 2014 "Cuckold" er også en fetisj som går ut på at mannen i et forhold lar kvinnen få ha sex med andre menn. Nesten litt som swinging. Jeg vet det, men har du fått inntrykk av at det er dette som er motivet til Sebastianen for å bli kjent med Cuckold? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2014 #97 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror jeg kunne kommet bra overens med Sauen Shaun, Arabella (vi kunne nok hatt noen morsomme ordvrenginger sammen) og Havbris. Tror også Mann42 og jeg kunne kommet bra overens. Litt usikker, men hvis ikke Gjest og jeg hadde endt opp med å fornærme hverandre eller klaske hverandre i hodet med noe hardt så tror jeg vi kunne kommet godt overens også (slipper man to "kjeftsterke" personer løs på samme arena så går det enten veldig bra eller veldig dårlig ) Vi har noe til felles der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #98 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg mener ikke å være slem, men det må da gå an å skrive på et diskusjonsforum uten at man på død og liv må finne ut hvem som vil pule deg og hvem som vil feste med deg? Jeg skjønner ikke vitsen. fordi det er koselig å feste og pule. Gutta har jo en fordel her da det er en overvekt av damer her, burde være stor sjanse for å få seg noe fordi som vil det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #99 Del Skrevet 8. juni 2014 fordi det er koselig å feste og pule. Gutta har jo en fordel her da det er en overvekt av damer her, burde være stor sjanse for å få seg noe fordi som vil det Merkelig som du skal dra sex inn i alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #100 Del Skrevet 8. juni 2014 Merkelig som du skal dra sex inn i alt.. prøver å begrense meg men er ikke så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå