Gjest alegria Skrevet 7. juni 2014 #61 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Ville nok blitt Whitestripes, Alja, Dude91, Siwhel, Dillyduzit og Harrydotter. Det er vel disse jeg har lagt positivt merke til ihvertfall. Er noen fler også men de husker jeg ikke nick på. Endret 7. juni 2014 av alegria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 8. juni 2014 #62 Del Skrevet 8. juni 2014 Chole- og gjest. Oh yes please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #63 Del Skrevet 8. juni 2014 Mange ålreite her, kunne sikkert blitt venner med mange herfra hvis jeg var ute etter det. Har møtt endel herfra før, men de er jo bare i bekjent kategorien og knapt nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. juni 2014 #64 Del Skrevet 8. juni 2014 Ingen. Enten er folk for dumme, eller så er de for smarte eller så kjenner jeg de allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soley Skrevet 8. juni 2014 #65 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg kunne tenkt meg Meline37, alegria og spesielt Støvkornet, vil faktisk bli venn med henne, det hun skrev til meg var helt utrolig Og for Meline37 og alegria, dere vet sikkert hvorfor jeg valgte dere to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 8. juni 2014 #66 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg kunne tenkt meg Meline37, alegria og spesielt Støvkornet, vil faktisk bli venn med henne, det hun skrev til meg var helt utrolig Og for Meline37 og alegria, dere vet sikkert hvorfor jeg valgte dere to Tusen takk, Soley I lige måde. Jeg synes Soley og Steinar40 er utrolig hyggelige her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 8. juni 2014 #67 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg kunne tenkt meg Meline37, alegria og spesielt Støvkornet, vil faktisk bli venn med henne, det hun skrev til meg var helt utrolig Og for Meline37 og alegria, dere vet sikkert hvorfor jeg valgte dere to Hyggelig å høre Soley, og takk og i like måte. Og Meline37, Du virker som en utrolig flott jente Edit: Alt kom ikke med. Endret 8. juni 2014 av alegria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #68 Del Skrevet 8. juni 2014 Hyggelig å høre Soley, og takk og i like måte. Du virker som en utrolig flott jente Soley er en mann. Anonymous poster hash: d651b...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 8. juni 2014 #69 Del Skrevet 8. juni 2014 Soley er en mann. Anonymous poster hash: d651b...d29 Ja, jeg vet. Det var Meline37 del delen skulle til, så at ikke hele innlegget kom med. Rettelse: Hyggelig å høre Soley, og takk og i like måte. Og Meline37, Du virker som en utrolig flott jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 8. juni 2014 #70 Del Skrevet 8. juni 2014 Dude91, Yulia og Lurven. De virker som noen av de få oppegående brukerne på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #71 Del Skrevet 8. juni 2014 Ta dere sammen! Dette er en positiv tråd. Hvis dere vil klage på brukere så send dem en melding.Anonymous poster hash: bb37a...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #72 Del Skrevet 8. juni 2014 Marie90. Vi bor i samme by, og jeg er enig i det meste hun skriver. Tror vi er ganske like, både personlighetsmessig og utseendemessig. Har det på følelsen. Anonymous poster hash: 2ff49...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 8. juni 2014 #73 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg vil ha jentekveld med blant andre Cathrine88, Vampen, Whitestripes, Riskjeks, Raven Emerald, Petra75 og sikkert mange andre jeg har glemt :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 8. juni 2014 #74 Del Skrevet 8. juni 2014 Tråden er ryddet for personangrep og svar til disse, ninuska_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2014 #75 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg vil ha jentekveld med blant andre Cathrine88, Vampen, Whitestripes, Riskjeks, Raven Emerald, Petra75 og sikkert mange andre jeg har glemt :-) Så hyggelig! =) Jeg hadde gjerne blitt med på den kvelden. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juni 2014 #76 Del Skrevet 8. juni 2014 Mortem, Cordelia, AUG---UAG, Erazor, KaDust og Cathrine88 er de jeg er mest åpen for vennskap med. Sikkert glemt noen nå Åh, så hyggelig! Selv kunne jeg tenkt meg å bli venn med Mortem, Evel, Enhjørning, Mynona, Pepperbiff, sullå, pinar, Evilposelos, Zidji, Silfen og egentlig ganske mange andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #77 Del Skrevet 8. juni 2014 Åh, så hyggelig! Selv kunne jeg tenkt meg å bli venn med Mortem, Evel, Enhjørning, Mynona, Pepperbiff, sullå, pinar, Evilposelos, Zidji, Silfen og egentlig ganske mange andre! Takk Det er gjengjeldt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 8. juni 2014 #78 Del Skrevet 8. juni 2014 Gjest, Evel, Alja. Hmm, sikkert fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. juni 2014 #79 Del Skrevet 8. juni 2014 Er jeg den eneste som syns det er mer interessant enn hvem vi vil date? Det blir liksom mer vekt på personlighet da enn i tråder om hvem vi vil ligge med Så hvem hadde du gått til for trøst eller en reality check eller drukket og skravlet med eller sjekket gutter/jenter sammenmed?Anonymous poster hash: bb37a...e06 Absolutt ingen av dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #80 Del Skrevet 8. juni 2014 Gjest, Evel, Alja. Hmm, sikkert fler Takker, ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå