Chizue Skrevet 6. juni 2014 #1 Del Skrevet 6. juni 2014 Endelig er det helg igjen folkens. Jeg må jobbe, men kan jo nyte helga for det om. Noen av dere som har planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 6. juni 2014 #2 Del Skrevet 6. juni 2014 Skal skrive litt på en masteroppgave og så skal jeg lese en bok eller to. :3 Hvis det blir pent vær, skal jeg sitte ute og lese. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 6. juni 2014 #3 Del Skrevet 6. juni 2014 Skal skrive litt på en masteroppgave og så skal jeg lese en bok eller to. :3 Hvis det blir pent vær, skal jeg sitte ute og lese. ^^, Ikke les for mye da, ellers får du firkantede øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. juni 2014 #4 Del Skrevet 6. juni 2014 Skal i bursdag til bestevenninna min i morgen, deretter drar jeg til foreldrene mine med samboeren min. Tror det blir en fin helg! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 6. juni 2014 #5 Del Skrevet 6. juni 2014 Ikke les for mye da, ellers får du firkantede øyne Det er av tv man kan få firkantede øyne, Jelly. ^_~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomelo Skrevet 6. juni 2014 #6 Del Skrevet 6. juni 2014 Krysser fingrene for at det blir sol i morgen, slik at jeg bare kan være ute å nyte det Med andre ord: ingen spesielle planer altså :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå