Gå til innhold

Piercing


*Emma*

Anbefalte innlegg

Jeg har lest noen steder at akkupunktører sier at piercing i navelen ikke er bra om man vil bli gravid. Jeg har en men den hadde jeg i sistgang også og da ble jeg gravid uten å engang prøve. Nå har vi prøvd en liten stund og like raskt som sist går det definitivt ikke - men jeg har siden forrige fødsel fått piercing i brystvorta....er det noen som vet hva akkupunktører sier om dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akupunktøren min sa at piercing i navlen kan hinde "strømmen av energien" gjennom kroppen (eller hva det var hun sa)

Vet ikke om brystvorte har noe å si mhp befrukntnig men mer når du skal amme :hoho:

Etter at jeg tok ut min piercing i navlen er magen blitt mye roligere.. jeg spenner meg ikke hver gang klærne kommer borti magen, som jeg gjorde før....

Noen sier også at øredobber og hull i ørene ikke er helt bra, pga alle trykkpunktene i øret....

Ring en akupunktør og spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg vel ikke tar ut den i navenel er at jeg hadde den sistgang og ble garvid uten å prøve engang. Derfor tror jeg den (ihvertfall på meg) er helt ok. Har ingen problemer med den og har hatt den i 6.5 år.

Men den i brystvorta er ny og jeg tar den selvfølgelig ut hvis jeg blir gravid og skal amme.

Har hull i ørene også men de har jeg også "alltid" hatt og siden jeg ikke slet sist antar jeg liskom at det jeg hadde da er greit men kanskje nyankomninger ( den i brystvorta) kan være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal ha noe og si.

Hadde selv ring i navlen sist gang jeg ble gravid og da ble jeg gravid på første forsøk. Nå har jeg det ikke lenger, for den spratt ut da jeg gikk gravid med datteren min.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...