AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Del Skrevet 4. juni 2014 Hva er det verste du har gjort som du ikke har fortalt til noen? Selv har jeg prostituert meg, vært utro, løyet om utrolig mye og dette tenker jeg på hver dag..plager meg og skulle vel snakket med noen om dette Anonymous poster hash: 2efd7...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Del Skrevet 4. juni 2014 Hmmm fått penger for sex, vært utro, telesexvertinne... hmmm, men ja... ikke noe man er stolt over men... livet går videre... Anonymous poster hash: bf5c7...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #3 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har ingen slike hemmeligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2014 #4 Del Skrevet 4. juni 2014 Bortsett fra løgn så var det ikke noe alvorlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. juni 2014 #5 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 5. juni 2014 #6 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg har egentlig ingen store mørke hemmeligheter jeg. Ikke som jeg kommer på iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2014 #7 Del Skrevet 5. juni 2014 Tror ikke jeg har noen sånn hemmelighet. Kommer ikke på noe i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #8 Del Skrevet 8. juni 2014 et er jo hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 11. juni 2014 #9 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg er bifil, og klarer ikke å fortelle noen i familien det. (venner vet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 11. juni 2014 #10 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har sugd en hel vennegjeng på fest... kanskje 4-5 gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå