Gå til innhold

sminkerutinene til Sophie Elise.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Altså, er det bare meg eller er denne nye trenden som Kim Kardashian har startet veldig stygg? Husker ikke helt hva de kaller denne sminkerutinen for, men det ser jo helt jævlig ut?

Sophie er jo delvis hvit OG brun på dette bildet. Fikk helt sjokk jeg. Uff, ikke pent ifølge meg.

http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/1048268-7-1401824429250.jpg

Anonymous poster hash: 9c6b4...3cd

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MiezeKatze

contouring kalles det :) Huff, jeg så også det innlegget og ble ganske forskrekket. Håper for hennes skyld at det kun er på dette bildet det vises så tydelig, og at hun snart innser at hun er nydelig som hun er, uten all den sminken.

Endret av MiezeKatze
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gud så stygt..

Anonymous poster hash: a6c3d...25d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det å skrive et innlegg om det på KG? Send henne i verste fall en mail og forklar situasjonen ettersom det virker som om du bryr deg veldig mye om denne saken, selv om jeg tror at hun driter like mye i det som alle oss andre mennesker med normale liv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva hjelper det å skrive et innlegg om det på KG? Send henne i verste fall en mail og forklar situasjonen ettersom det virker som om du bryr deg veldig mye om denne saken, selv om jeg tror at hun driter like mye i det som alle oss andre mennesker med normale liv.

Fordi jeg synes det var morsomt :) Om hun tror det er fint å gå sånn (noe hun tydeligvis synes) så får hun bare gå å se dum ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg synes det var morsomt :) Om hun tror det er fint å gå sånn (noe hun tydeligvis synes) så får hun bare gå å se dum ut ;)

Ja, da får hun vel det. Er litt nysgjerrig; hadde du gått opp til en tilfeldig person på gata (eller noen du vet hvem er, men aldri har snakket med) og ledd henne/han oppi trynet pga dårlig contouring eller er det bare med Sophie Elise og andre bloggere det er greit?

Sannsynligvis er vel svaret ditt nei ettersom folk som deg (les: bitre mennesker som sitter på forum/med andre bitre venner og hakker på andre mennesker bak deres rygg) er noen av de feigeste og mest dobbeltmoralske menneskene samfunnet noensinne har sett.

Vil heller sminke meg som en indonesisk transvestitt-stripper på jobb enn å virke like barnslig og surmaget som det du gjør nå.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, da får hun vel det. Er litt nysgjerrig; hadde du gått opp til en tilfeldig person på gata (eller noen du vet hvem er, men aldri har snakket med) og ledd henne/han oppi trynet pga dårlig contouring eller er det bare med Sophie Elise og andre bloggere det er greit?

Sannsynligvis er vel svaret ditt nei ettersom folk som deg (les: bitre mennesker som sitter på forum/med andre bitre venner og hakker på andre mennesker bak deres rygg) er noen av de feigeste og mest dobbeltmoralske menneskene samfunnet noensinne har sett.

Vil heller sminke meg som en indonesisk transvestitt-stripper på jobb enn å virke like barnslig og surmaget som det du gjør nå.

Sophie Elise velger å være offentlig, og ja, da må de nesten regne med drittlslenging.

Jeg har gjort det før, var ei jente som man så extension veldig godt, og da sa jeg ifra.

Haha, javel :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise velger å være offentlig, og ja, da må de nesten regne med drittlslenging.

Jeg har gjort det før, var ei jente som man så extension veldig godt, og da sa jeg ifra.

Haha, javel :)

Ja, det er jo normalt at usikre 14-åringer slenger dritt, men du er vel ikke 14 år, er du vel? Som regel vokser jo disse menneskene opp også, så da kan man jo på en måte "tilgi" dem.

Så klart, når man er en offentlig skikkelse så må man regne med (konstruktiv) KRITIKK fra mennesker med selvinnsikt og intelligens, mens drittslenging er noe man forventer av uutviklede ungdomsskoleelever.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun ser ut som om hun er 35 og hun kan helt tydelig lite om sminke eller countouring for den saks skyld. Hele vitsen med coutouring er at det ikke skal syns at man har skyggelagt ansiktet.

Anonymous poster hash: d83f6...9aa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest med den trenden er alle jentene som sminker seg etter en annen ansiktsform enn de selv har, for sånn har de lært å gjøre det på internett... :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som irriterer meg mest med den trenden er alle jentene som sminker seg etter en annen ansiktsform enn de selv har, for sånn har de lært å gjøre det på internett... :fnise:

Jeg er enig. Det ser jo da veldig unaturlig ut.

Dette var ekstremt stygt. Får håpe at hun blir flinkere etter hvert. Det er jo ikke slike tydelige skiller på Kim Kardashian. Neineinei... Kim Kardashian would not approve...

Anonymous poster hash: a6c3d...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Contouring er helt fantastisk om man kan. Angående de bildene, så ser det ut som om det er lagt filter å dem. Det kan forsterke konturer på bilder.

Anonymous poster hash: 13c53...ab2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er pent når en makeupartist gjør det. En profesjonell får det til å se mer naturlig ut. Men når folk prøver selv kan det bli et uheldig resultat :P

Anonymous poster hash: 6edfd...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Bare fordi de har et offentlig liv så fortjener de å bli behandla dårlig? Æsj, sånne som deg gjør meg ufattelig kvalm...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er lyset det er noe feil med på bilde nr 2, tviler på at hun har laget en strek midt i panna med vilje.

La nå jenta være, det er ikke sikkert det ser like markert ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pheel

"Alle" proffene sier at det er nettopp vanskeligere å få til contouring på lys vs mørkere hud.

Men ja, hun ser bedre ut uten, og uten så mye sminke generelt som 99,9% av alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Img-tags fjernet.

Husk at man skal selv ha kopirett til bildene man vil dele. Bilder som linkes som img-tags med manglende kopirett vil bli slettet framover.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Contouring er veldig fint når man kan det skikkelig. Skillene skal ikke synes i det hele tatt, jeg vet ikke hva Sophie Elise har gjort, men hun burde nok øve seg litt mer ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har vel egentlig ikke så veldig pen hud overhodet!

Anonymous poster hash: 3b451...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...