volvo22 Skrevet 9. juni 2014 #81 Del Skrevet 9. juni 2014 Prøvde å lage en litt morsom en som dere andre lager... Selvsagt gikk ikke det. Men det var da ikke helt bortkastet, fordi jeg ser nå at kanskje er det på tide å farge etterveksten min... Kanskje. En vakker dag. I fremtiden. Muligens. Morsomt og søtt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #82 Del Skrevet 9. juni 2014 Her er jeg!yulia.png Så knallbra Yulia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #83 Del Skrevet 9. juni 2014 Her er en gammel skribletegning av overkroppen min i sin vanlige positur: Og her er Pops. Ble gjort i Paint og Gimp og brukte 9 timer fordi jeg ville ha en ok tegning. Ble ikke helt slik jeg ville ha det, fordi jeg klarer ikke å tegne hår eller klær. >_<Pop1.png OMG. >_< åh, dette gjorde jeg for en stund tilbake! tegner mye selvportrett, det er så avslappende! Ser tydelig at dere har peiling og visuell sans. Utrolig kule bilder! Flere andre her som er sjefsbra også...syntes bare disse stakks eg ekstra ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misstealover Skrevet 9. juni 2014 #84 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Haha. Tegning er ikke min sterkeste side, men... Her er meg... Sånn ca... (I min favoritt-truse. Den måtte jeg ha med!) Endret 9. juni 2014 av misstealover 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #85 Del Skrevet 9. juni 2014 her er meg Tegneskole? Jeg ser du har sansen for form...og bra "cartoon anatomi" også Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #86 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha. Tegning er ikke min sterkeste side, men... Her er meg... Sånn ca... (I min favoritt-truse. Den måtte jeg ha med!) *høyreklikk, lagre bilde som* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misstealover Skrevet 9. juni 2014 #87 Del Skrevet 9. juni 2014 *høyreklikk, lagre bilde som* Haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. juni 2014 #88 Del Skrevet 11. juni 2014 Klart jeg kan, men først må du stå modell. Jeg kjenner deg ikke og vet heller ikke hvordan du ser ut. Kan du ikke tegne meg også...? Jeg er ganske lita og rund med kort bustehår og oppstoppernese, men jeg har ikke lyst til å sende bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. juni 2014 #89 Del Skrevet 11. juni 2014 Og her er Pops. Ble gjort i Paint og Gimp og brukte 9 timer fordi jeg ville ha en ok tegning. Ble ikke helt slik jeg ville ha det, fordi jeg klarer ikke å tegne hår eller klær. >_<Pop1.png OMG. >_< Himmel og hav så dyktig du er. Er nesten målløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 11. juni 2014 #90 Del Skrevet 11. juni 2014 Himmel og hav så dyktig du er. Er nesten målløs Så veldig fint av deg å si! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 11. juni 2014 #91 Del Skrevet 11. juni 2014 Kan du ikke tegne meg også...? Jeg er ganske lita og rund med kort bustehår og oppstoppernese, men jeg har ikke lyst til å sende bilde... Joa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. juni 2014 #92 Del Skrevet 11. juni 2014 Joa Hvor er bustehåret mitt da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 12. juni 2014 #93 Del Skrevet 12. juni 2014 Kan du ikke tegne meg også...? Jeg er ganske lita og rund med kort bustehår og oppstoppernese, men jeg har ikke lyst til å sende bilde... Lager litt liv i denne tråden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 12. juni 2014 #94 Del Skrevet 12. juni 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. juni 2014 #95 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Lager litt liv i denne tråden jeg. Tusen takk. Den der var jo faktisk kliss lik meg. Til og med lengden på håret stemmer. Endret 12. juni 2014 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 13. juni 2014 #96 Del Skrevet 13. juni 2014 Muligens litt lang hals - ellers spot on! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå