kråkefjas Skrevet 4. juni 2014 #61 Del Skrevet 4. juni 2014 Får jeg lov å spørre om du kan tegne meg også? Jeg kan ikke med slik tegning. Klart jeg kan, men først må du stå modell. Jeg kjenner deg ikke og vet heller ikke hvordan du ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 4. juni 2014 #62 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg røyker ikke og går sjelden i bukse, men har selvfølgelig et intenst kjærlighetsforhold til satan. Så ikke for meg at du røyka heller egentlig, men jeg måtte tillegge deg noen karaktertrekk som var lette å tegne for at ikke tegningen skulle bli for plain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #63 Del Skrevet 4. juni 2014 Klart jeg kan, men først må du stå modell. Jeg kjenner deg ikke og vet heller ikke hvordan du ser ut. Eh.. Det var verre.. Kan du ikke bare ta en slik du tror jeg ser ut? Men det er ok om du ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 4. juni 2014 #64 Del Skrevet 4. juni 2014 Eh.. Det var verre.. Kan du ikke bare ta en slik du tror jeg ser ut? Men det er ok om du ikke vil. Har jo ikke bæret å ta utgangspunkt i. Det blir for random. Det er bare å svippe over noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #65 Del Skrevet 4. juni 2014 Har jo ikke bæret å ta utgangspunkt i. Det blir for random. Det er bare å svippe over noen bilder. Nei hehe.. Du får ingen bilder. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #66 Del Skrevet 4. juni 2014 Nei hehe.. Du får ingen bilder. Beklager Da får vi ta utgangspunkt i arvartaren din da: (Nå er jeg ihvertfall helt sikker på at jeg slipper å tegne andre mennesker flere ganger i mitt liv) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #67 Del Skrevet 4. juni 2014 Ser nå at speedoen var en anelse for liten. Au. Pinlig. Slett sitatene!!!!!! Ja! Viktig å ikke sitere. Man kan jo ikke vite hvor disse bildene havner hen, eller hva som blir limt på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 4. juni 2014 #68 Del Skrevet 4. juni 2014 Denne tråden likte jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #69 Del Skrevet 4. juni 2014 Da får vi ta utgangspunkt i arvartaren din da: Evil.png (Nå er jeg ihvertfall helt sikker på at jeg slipper å tegne andre mennesker flere ganger i mitt liv) Hehe, veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 4. juni 2014 #70 Del Skrevet 4. juni 2014 Her er en gammel skribletegning av overkroppen min i sin vanlige positur: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #71 Del Skrevet 4. juni 2014 Flere av dere er jo veldig flinke til å tegne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 5. juni 2014 #72 Del Skrevet 5. juni 2014 Flere av dere er jo veldig flinke til å tegne! Takk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 5. juni 2014 #73 Del Skrevet 5. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 5. juni 2014 #74 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Og her er Pops. Ble gjort i Paint og Gimp og brukte 9 timer fordi jeg ville ha en ok tegning. Ble ikke helt slik jeg ville ha det, fordi jeg klarer ikke å tegne hår eller klær. >_< OMG. >_< Endret 5. juni 2014 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 5. juni 2014 #75 Del Skrevet 5. juni 2014 Og her er Pops. Ble gjort i Paint og Gimp og brukte 9 timer fordi jeg ville ha en ok tegning. Ble ikke helt slik jeg ville ha det, fordi jeg klarer ikke å tegne hår eller klær. >_<Pop1.png OMG. >_< Nice, du har skills! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 5. juni 2014 #76 Del Skrevet 5. juni 2014 Og her er Pops. Ble gjort i Paint og Gimp og brukte 9 timer fordi jeg ville ha en ok tegning. Ble ikke helt slik jeg ville ha det, fordi jeg klarer ikke å tegne hår eller klær. >_<Pop1.png OMG. >_< Shit, det ble fint! Liker kjolen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 5. juni 2014 #77 Del Skrevet 5. juni 2014 Takk! Bare hyggelig Hm, flott rumpe må jeg si! Og her er Pops. Ble gjort i Paint og Gimp og brukte 9 timer fordi jeg ville ha en ok tegning. Ble ikke helt slik jeg ville ha det, fordi jeg klarer ikke å tegne hår eller klær. >_<Pop1.png OMG. >_< Så flott! Du er ihvertfall tusen ganger flinkere enn jeg er (og jeg kan ikke bruke paint eller noe slikt..). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 6. juni 2014 #78 Del Skrevet 6. juni 2014 Hm, flott rumpe må jeg si! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 6. juni 2014 #79 Del Skrevet 6. juni 2014 Nice, du har skills! :D Shit, det ble fint! Liker kjolen :D Så flott! Du er ihvertfall tusen ganger flinkere enn jeg er (og jeg kan ikke bruke paint eller noe slikt..). Så fine ord fra dere! ^_^ Tusen takk! ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2014 #80 Del Skrevet 7. juni 2014 åå, takk har ingen bakgrunn egentlig, bare liker å tegne. jeg håper på å kunne starte på en kunstutdannelse i london, men det er jeg nok ikke flink nok til ennå... To ting: 1) Tenk litt annerledes. Tenk "Jeg skal bli mer en flink nok" 2) "ennå" er det mest positvie her, det btyr at du har ambisjoner. Hvis du virkelig vil så får du det til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå