Gå til innhold

Post et bilde av din tegnede kropp

Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Ok, her er tråden for oss blygisene, som heller vil ty til et tegneprogram enn et kamera, for å avbilde vårt legme. Du står fritt til å bruke det verktøyet du vil. Photoshop, Paint, scanne en papirtegning, whatever. Slipp kreativiteten løs.

Selv er jeg ikke så dyktig med slikt, så jeg satser på et selvportrett i Paint (ja, det er pilten som henger ned der, jeg giddet ikke tegne klær på meg selv):

post-51427-0-86061100-1401828020_thumb.p

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan jeg bidra også, for anledningen i kjole så jeg slapp å tegne bein. Går ikke så ofte i kjole, men i det minste gjorde jeg den ikke fargerik siden jeg stort sett er å finne i jordfarger. Fort og gæli på paint.

post-69979-0-36747300-1401829979_thumb.j

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan jeg bidra også, for anledningen i kjole så jeg slapp å tegne bein. Går ikke så ofte i kjole, men i det minste gjorde jeg den ikke fargerik siden jeg stort sett er å finne i jordfarger. Fort og gæli på paint.

Du ser jo nesten ut som meg! Jeg har bare litt mindre rødt i håret og går aldri i grått, men ellers kunne vi vært paint-tvillinger!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, dette gjorde jeg for en stund tilbake!

tumblr_n1tkylzQxQ1stjdg4o1_1280.jpg

tegner mye selvportrett, det er så avslappende!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo nesten ut som meg! Jeg har bare litt mindre rødt i håret og går aldri i grått, men ellers kunne vi vært paint-tvillinger!

:tommelsmil: en paint-tvilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din var jo skikkelig fin!

bruker du tegnebrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din var jo skikkelig fin!

bruker du tegnebrett?

takk! ja, det gjør jeg. tegnebrett og paint tool SAI :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus! (Lignet nesten litt.. ?) :Hehe:

Vil si det var veldig forseggjort til å være Paint. Flott portrett.

:murvegg:

I den andre tråden fant man bilder av kjendiser, og påsto at de var veldig like seg selv. Frem med tegneblyantene folkens! :regler: Det er ikkeno vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å prøve et tegnebrett en gang. Virker litt moro. Men aner jo ikke når jeg skal få tid til sånt. Så får helle finne noe papir og gjør det på gamle måten om jeg får lyst til å tegne litt ;)

Jesus! (Lignet nesten litt.. ?) :Hehe:

Vil si det var veldig forseggjort til å være Paint. Flott portrett.

Også jeg som er så troende da, det passet jo ypperlig :fnise:

for de som ikke vet, jeg er ateist og har vært det så lenge jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å prøve et tegnebrett en gang. Virker litt moro. Men aner jo ikke når jeg skal få tid til sånt. Så får helle finne noe papir og gjør det på gamle måten om jeg får lyst til å tegne litt ;)

tror det er like greit! tegnebrett er selvfølgelig veldig gøy og tegningene blir mye finere og mer polerte, men man lærer jo akkurat like mye og kanskje mer om man tegner på papir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er like greit! tegnebrett er selvfølgelig veldig gøy og tegningene blir mye finere og mer polerte, men man lærer jo akkurat like mye og kanskje mer om man tegner på papir!

tegnet mye når jeg var mye yngre. Og er i alle fall flinkere på papir enn med paint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var sykt tøff! herlighet! kan jeg spørre hva bakgrunnen din er? nesten så jeg kunne tenk meg å betale for å få deg til å tegne meg sånn,hadde jeg bare ikke vært fattig student selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var sykt tøff! herlighet! kan jeg spørre hva bakgrunnen din er? nesten så jeg kunne tenk meg å betale for å få deg til å tegne meg sånn,hadde jeg bare ikke vært fattig student selv.

åå, takk :lillesky: har ingen bakgrunn egentlig, bare liker å tegne. jeg håper på å kunne starte på en kunstutdannelse i london, men det er jeg nok ikke flink nok til ennå...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...