Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor har ingen nevnt meg enda?

Det er for meg et stort mysterium!

:laugh:

Haha, jeg skal faktisk nevne deg Howard Roark ;).

Hadde sikkert blitt morsomt. Tror samtidig at du kanskje kan være for ung etter min smak.

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HowardRoark

Haha, jeg skal faktisk nevne deg Howard Roark ;).

Hadde sikkert blitt morsomt. Tror samtidig at du kanskje kan være for ung etter min smak.

Hva venter vi på?

Jeg har alltid hatt en fantasi om å være sammen med en eldre kvinne, men har nå blitt så gammel at jeg er redd det er for sent.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke glemme min lille kuk og dens vidunderverker! Jeg knuller alt og alle slik dere vil når som helst. Ja jeg vet at jeg er best, ikke si det til meg flere ganger. En av gangen kvinner, skriv ned nummer og navn



Anonymous poster hash: ff208...c1b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke lete lenger, her er jeg min prinsesse <3 ;)

Good one! :5:

(Den eneste jeg har sett som har fått til kunsten å gjøre det der inne på Kg, uten at det så patetisk ut... :skravle: )

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke glemme min lille kuk og dens vidunderverker! Jeg knuller alt og alle slik dere vil når som helst. Ja jeg vet at jeg er best, ikke si det til meg flere ganger. En av gangen kvinner, skriv ned nummer og navn

Anonymous poster hash: ff208...c1b

Det høres skikkelig fristende ut du! Bra du skriver som AB, hvis ikke så hadde innboksen din ikke fått fred :ball:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi? Er Meline37 blitt sammen med noen?

Skal det bli sånn kosedullegreie i ørten tråder som hun skriver i fra Den rette prinsen, så foreslår jeg det startes en egen dagbok eller noe sånt. :P



Anonymous poster hash: ccf72...f3e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som går igjen i alle disse trådene og alltid "smisker" med hverandre.

:fnise: +1

Anonymous poster hash: 08743...535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff går det an å avspore en tråd så mye?

Har nevnt brukere jeg ville gått på date med før men visst ingen av dem kunne ville jeg gått på date med Gypsy22, Rusapåpus, NoSoul eller Jessica-Oslo :) Alle 4 gode brukere og debattanter

Vanskelig å velge, alt for mange gode brukere her at det blir som å være i godteributikken og bare kunne velge en handfull med godteri

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...