Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig i at Svampebob virker bra, de andre har jeg ikke bitt meg merke i. Ellers vil jeg bare tilføye at jeg hater sånne tråder. Blir aldri nevnt. Geez, i wonder why.

Player?

:lur:

Endret av Sommee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Enig i at Svampebob virker bra, de andre har jeg ikke bitt meg merke i. Ellers vil jeg bare tilføye at jeg hater sånne tråder. Blir aldri nevnt. Geez, i wonder why.

Det gjør du også :).

Om jeg kunne tenkt meg å date noen her, så ville det nok vært deg :).

Kv84 kunne det kanskje vært interessant å møte. Jeg er litt fascinert over Breivik-opplegget og hvor det kommer fra ;).

Men så langt det er nevnt, så er jeg ikke helt klar for dating om dagen... Det får vente til jeg har kommet meg etter forrige gang jeg var aktiv :-p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spagetti. Fordi han har sagt at han er en mesterkokk på pastafronten. Så da skulle han værsågod fått være ansvarlig for maten ;)

#pastalove

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du også :).

Om jeg kunne tenkt meg å date noen her, så ville det nok vært deg :).

Kv84 kunne det kanskje vært interessant å møte. Jeg er litt fascinert over Breivik-opplegget og hvor det kommer fra ;).

Men så langt det er nevnt, så er jeg ikke helt klar for dating om dagen... Det får vente til jeg har kommet meg etter forrige gang jeg var aktiv :-p

:-) Er det deg på bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spagetti. Fordi han har sagt at han er en mesterkokk på pastafronten. Så da skulle han værsågod fått være ansvarlig for maten ;)

#pastalove

Er han ny her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svampebob1

:-) Er det deg på bilde?

Ja. Manipulert tullebilde :-P

Dette stemmer nok mer med virkeligheten :-P

post-61637-0-43293500-1401785643_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Liker skjegget ditt og øynenene dine! :)

Takk.

Det sies at det er utsiden som selger, men innsiden som teller.

Jeg er ikke som andre menn.. Jeg er veldig følsom av meg og det er det mange som ikke skjønner helt :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Det sies at det er utsiden som selger, men innsiden som teller.

Jeg er ikke som andre menn.. Jeg er veldig følsom av meg og det er det mange som ikke skjønner helt :-p

Kunne likt å møte deg på en kaffe! Husk, jeg er litt sjenert da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikeWaters, MikeWaters og MikeWaters!! :)

Hehe...takk og like måte :)

Vi kunne nok gjort det sabla hyggelig for deg - alle tre!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herr Heftig

Sardintroll 2.0, Lilsunshine, Alja91, Cuddlegirl, Heartbeat. Og sikkert mange flere. Er mange her med fine personligheter, men det blir jo vanskelig om man ikke vet alder og utseende og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet på diskusjonsforumet her inne :D Ja, hvem vet? Noen kan jo finne hveandre her inne som alle andre steder, selv om vi ikke er her inne for å finne noen i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...