Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #1 Del Skrevet 1. juni 2014 Og nå er jeg lei av å gå rundt å tenke på han og si navnet hans flere ganger daglig. Er redd jeg ikke finner en som jeg blir like forelsket i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2014 #2 Del Skrevet 1. juni 2014 du må slutte å skrive om han her på kåge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #3 Del Skrevet 1. juni 2014 Må bare få han ut, siden jeg ikke har noen å snakke med så tømmer jeg meg her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 1. juni 2014 #4 Del Skrevet 1. juni 2014 Er dette en person du møter på eller kun en du ser på nettet? Lettere å ikke tenke på en man ikke til stadighet møter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2014 #5 Del Skrevet 1. juni 2014 Må bare få han ut, siden jeg ikke har noen å snakke med så tømmer jeg meg her. jeg mente bare at det er kanskje lettere å glemme han hvis du ikke snakker om han hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 1. juni 2014 #6 Del Skrevet 1. juni 2014 Du kan snakke med meeeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #7 Del Skrevet 1. juni 2014 Må bare få ut at jeg liker han til han. Vel har lyst til det ihvertfall :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #8 Del Skrevet 1. juni 2014 jeg mente bare at det er kanskje lettere å glemme han hvis du ikke snakker om han hele tiden Jeg tenker mer på han enn jeg har snakket om han her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 1. juni 2014 #9 Del Skrevet 1. juni 2014 Du har klaget mye over han her fyren idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirama Skrevet 1. juni 2014 #10 Del Skrevet 1. juni 2014 Må bare få ut at jeg liker han til han. Vel har lyst til det ihvertfall :0) Han er opptatt - så selfølgelig skal du ikke det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 1. juni 2014 #11 Del Skrevet 1. juni 2014 Har du kommet over anders? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #12 Del Skrevet 1. juni 2014 Har du kommet over anders? Har sendt deg Pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #13 Del Skrevet 1. juni 2014 Det er ikke enkelt når en får følelser for en som er opptatt. Men det riktigste er å holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #14 Del Skrevet 1. juni 2014 Du har klaget mye over han her fyren idag. Klaget?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #15 Del Skrevet 1. juni 2014 Det er ikke enkelt når en får følelser for en som er opptatt. Men det riktigste er å holde seg unna. Jeg ser han ofte av grunner. Så er vanskelig å holde seg unna, for det vil jeg ikke. Han er flink til å hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 1. juni 2014 #16 Del Skrevet 1. juni 2014 Klaget?! Over at du ikke får kontakt med han osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #17 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg ser han ofte av grunner. Så er vanskelig å holde seg unna, for det vil jeg ikke. Han er flink til å hjelpe meg. Ok, men du kan ikke tillate at det skjer noe så lenge han er opptatt med en annen dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #18 Del Skrevet 1. juni 2014 Selvfølgelig liker ikke han meg! Hender aldri folk liker meg på samme måte som jeg liker dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #19 Del Skrevet 1. juni 2014 Ok, men du kan ikke tillate at det skjer noe så lenge han er opptatt med en annen dame. Det må den som er i et forhold passe på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #20 Del Skrevet 1. juni 2014 Over at du ikke får kontakt med han osv. Jeg har jo kontakt på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå