AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #261 Del Skrevet 24. august 2014 Hvorfor er alle så slemme mot den jenta? Mobber og trakasserer henne hver dag jo? Alle skal heve seg over hun og fortelle hvor dårlig hun er i alt. Er det fordi dere er sjalu på de store muggene hennes og den tynne lille kroppen? Er dere sure fordi dere innerst inne vet at mannen deres hadde pult hun om de fikk sjangsen? Hva er egentlig greia? Anonymous poster hash: d671e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 24. august 2014 #262 Del Skrevet 24. august 2014 Nå ville aldri jeg skrevet noen stygge meldinger til Heitmann, det synes jeg ikke hun fortjener. Men jeg har vært innom bloggen hennes, og ser liksom ikke helt hva jeg skal misunne? Ja, altså, hun har jo en pen kropp og sånt der, men hun er jo ikke spesielt vakker. Hun er vel igrunn helt ordinær, om man ser bort ifra det overdrevent tykke laget med sminke. Hun spiller jo veldig på kropp, og viser gjerne ALT, later det til - det oser jo billig av hele jenta. Hadde hun vist litt mer klasse, med tanke på både væremåte og klesstil, hadde jeg nok hatt mer sans for henne. Per dags dato virker hun bare billig. Billig. Billig. Jeg tror neppe samboeren min hadde giddet så mye som å se på henne. Enda mindre rørt henne. Rett og slett fordi han vet at det finnes jenter mye finere enn henne - og det finnes jenter med langt mer klasse! :D 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #263 Del Skrevet 24. august 2014 Hmmm, vet om mange menn som ligger med akkurat sånne damer, og de har koner osv .. Anonymous poster hash: d671e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #264 Del Skrevet 24. august 2014 Har nok med høre stemmen hennes på unge mødre. Hun vrir jo ordene ut av seg, som om hun hele tiden knepper en fis eller virkelig MÅ på do. Nei, hun er ikke noe vakker. Men hun gjør nok så godt hun kan, men hun trenger ikke disse alle kvinner hun heller da, kaller jo damer stygge ting hun og. Anonymous poster hash: 054e4...4d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #265 Del Skrevet 24. august 2014 Hun er jo pen? .. men , hun har et ekstremt hat mot kvinner med former har jeg fått for meg. Er ikke rannveig ganske ekstremt tynn? Tror kanskje heller hun har problems med selvtilliten. Jeg syns jenter med mer kjøtt på kroppen er fint, men jeg liker også silikontits:) ekte store også da. men ser ikkeno galt i silikon.. Anonymous poster hash: d671e...824 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #266 Del Skrevet 24. august 2014 Ifølge denne rannvæi er alle shalu ... hvorfor er vi sjalu? jo .. vi er sjalu pga hvordan hun ser ut. det er derfor hun sier slikt. Anonymous poster hash: d671e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 24. august 2014 #267 Del Skrevet 24. august 2014 Hehe, de fleste menn liker store runde pupper, samme om de er ekte eller falske, så lenge de er store nok. uansett hva du måtte tro og mene om akkurat det Anonymous poster hash: d671e...824 Ikke for å disse Heitmann, men utseendemessig er hun omtrent så langt unna det jeg liker som det er mulig å komme. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #268 Del Skrevet 24. august 2014 ble ganske sjokkert over denne videon.... av henne selv... som selger sexreklame på nett.. det er sykt!!! http://www.dailymotion.com/video/x1mlerl_hehehe_fun Anonymous poster hash: d671e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #269 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg beklager, men denne dama har stilt seg lagelig til for hogg. Hun provoserer (med viten og vilje, selvsagt) ved å rakke ned på veldig mange andre. Hun kritiserer jenter som har tatt abort, mødre som fester osv, og senest for noen uker siden hengte hun ut en jente med fullt navn fordi barna var blitt tatt fra henne. Hun mobber andre hele tiden, kort sagt. Hennes retorikk er tvers igjennom ondskapsfull og motbydelig, barnslig og patetisk, samtidig som mantraet er at "haters gonna hate", og at hun gjør som hun vil. Haha! Legg til at hun overeksponerer barna og legger ut om privatlivet sitt uten å bry seg døyten om konsekvensene for de to stakkars små, og jeg sitter igjen med meget liten respekt for den dama. Pupper, extensions og kropp er uvesentlig for mitt vedkommende. Det kan hun bare holde på med, hadde hun bare oppført seg som folk. Det er for eksempel sjelden folk kritiserer Linni Meister, som kommer i nøyaktig samme innpakning, men som framstår langt mer sympatisk og genuin. Jeg har for øvrig full forståelse for det om mannen min ønsker en heit natt med f. eks. Linni, men ville blitt meget overrasket om han ønsket en helt natt med Rannveig, fordi jeg meget godt ved at tenningsmønsteret hans henger sterkt sammen med damas personlighet, ikke bare innpakning. Svære mugger eller ei.Anonymous poster hash: ed458...a5d 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #270 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg beklager, men denne dama har stilt seg lagelig til for hogg. Hun provoserer (med viten og vilje, selvsagt) ved å rakke ned på veldig mange andre. Hun kritiserer jenter som har tatt abort, mødre som fester osv, og senest for noen uker siden hengte hun ut en jente med fullt navn fordi barna var blitt tatt fra henne. Hun mobber andre hele tiden, kort sagt. Hennes retorikk er tvers igjennom ondskapsfull og motbydelig, barnslig og patetisk, samtidig som mantraet er at "haters gonna hate", og at hun gjør som hun vil. Haha! Legg til at hun overeksponerer barna og legger ut om privatlivet sitt uten å bry seg døyten om konsekvensene for de to stakkars små, og jeg sitter igjen med meget liten respekt for den dama. Pupper, extensions og kropp er uvesentlig for mitt vedkommende. Det kan hun bare holde på med, hadde hun bare oppført seg som folk. Det er for eksempel sjelden folk kritiserer Linni Meister, som kommer i nøyaktig samme innpakning, men som framstår langt mer sympatisk og genuin. Jeg har for øvrig full forståelse for det om mannen min ønsker en heit natt med f. eks. Linni, men ville blitt meget overrasket om han ønsket en helt natt med Rannveig, fordi jeg meget godt ved at tenningsmønsteret hans henger sterkt sammen med damas personlighet, ikke bare innpakning. Svære mugger eller ei.Anonymous poster hash: ed458...a5d (Y) good.. Anonymous poster hash: d671e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #271 Del Skrevet 24. august 2014 Hvorfor er alle så slemme mot den jenta? Mobber og trakasserer henne hver dag jo? Alle skal heve seg over hun og fortelle hvor dårlig hun er i alt. Er det fordi dere er sjalu på de store muggene hennes og den tynne lille kroppen? Er dere sure fordi dere innerst inne vet at mannen deres hadde pult hun om de fikk sjangsen? Hva er egentlig greia? Anonymous poster hash: d671e...824 Ifølge denne rannvæi er alle shalu ... hvorfor er vi sjalu? jo .. vi er sjalu pga hvordan hun ser ut. det er derfor hun sier slikt. Anonymous poster hash: d671e...824 Skjer med å endre mening da, ts? Anonymous poster hash: a0f65...4e0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #272 Del Skrevet 24. august 2014 Skjer med å endre mening da, ts? Anonymous poster hash: a0f65...4e0 That was iron. Anonymous poster hash: d671e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 24. august 2014 #273 Del Skrevet 24. august 2014 That was iron.Anonymous poster hash: d671e...824 Jern? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2014 #274 Del Skrevet 25. august 2014 That was iron. Anonymous poster hash: d671e...824 The word you were looking for my friend is IRONY or IRONIC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #275 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg beklager, men denne dama har stilt seg lagelig til for hogg. Hun provoserer (med viten og vilje, selvsagt) ved å rakke ned på veldig mange andre. Hun kritiserer jenter som har tatt abort, mødre som fester osv, og senest for noen uker siden hengte hun ut en jente med fullt navn fordi barna var blitt tatt fra henne. Hun mobber andre hele tiden, kort sagt. Hennes retorikk er tvers igjennom ondskapsfull og motbydelig, barnslig og patetisk, samtidig som mantraet er at "haters gonna hate", og at hun gjør som hun vil. Haha! Legg til at hun overeksponerer barna og legger ut om privatlivet sitt uten å bry seg døyten om konsekvensene for de to stakkars små, og jeg sitter igjen med meget liten respekt for den dama. Pupper, extensions og kropp er uvesentlig for mitt vedkommende. Det kan hun bare holde på med, hadde hun bare oppført seg som folk. Det er for eksempel sjelden folk kritiserer Linni Meister, som kommer i nøyaktig samme innpakning, men som framstår langt mer sympatisk og genuin. Jeg har for øvrig full forståelse for det om mannen min ønsker en heit natt med f. eks. Linni, men ville blitt meget overrasket om han ønsket en helt natt med Rannveig, fordi jeg meget godt ved at tenningsmønsteret hans henger sterkt sammen med damas personlighet, ikke bare innpakning. Svære mugger eller ei.Anonymous poster hash: ed458...a5d Signerer! Noen av kommentarene Rannveig får går for langt, blant annet enkelte som skriver stygt om barna hennes. Barna er helt uskyldige oppe i dette. Men: Har det ikke slått lesere som TS at Rannveig oppfører seg like fælt som mange av de såkalte mobberne? Se bare på alle hun har rakket ned på eller hengt ut. Hun virker til å ha et sterkt behov for å heve seg over andre, samt liten selvinnsikt. Så jeg synes du kan oppfordre Rannveig til det samme, å slutte å mobbe andre. Anonymous poster hash: 6cd17...98c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #276 Del Skrevet 25. august 2014 That was iron. Anonymous poster hash: d671e...824 Hvorfor snakker du om metall? Anonymous poster hash: c2b15...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #277 Del Skrevet 25. august 2014 Hvorfor snakker du om metall? Anonymous poster hash: c2b15...32a For å få sånne som deg til å irritere seg over skrivefeil :D Anonymous poster hash: d671e...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #278 Del Skrevet 25. august 2014 Hun som tidligere har uttalt at det er så viktig for henne å skjerme dem, nå viser hun jo ansiktene til begge barna på bloggen!Anonymous poster hash: 37fdb...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #279 Del Skrevet 25. august 2014 Åh nei Er det sant? Anonymous poster hash: 9ee85...683 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2014 #280 Del Skrevet 25. august 2014 Herregud, er kirken varslet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg