Gå til innhold

Plusser du brukere du liker?

Gjest Steamboat

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat

Virker som enkelte bruker får plusser(den grønne knappen under innlegget) uansett hva de skriver. Så plusser du brukere fordi du liker dem?

Endret av Steamboat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

plusser innlegg jeg synes er verd en pluss, uavhengig av hvem brukeren er. Men plusser nesten aldri på AB'er

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en del plusser jeg...
Og jeg kjenner egentlig ingen på dette forumet :fnise:
Men de som legger merker til skrive måten min vet kanskje hvilken annen bruker jeg har :lur:

Men den er no more, da jeg ikke husker passordet og e-mailen den brukeren er registrert på er stengt.teite microsoft!men er jo samme gamle meg.....:D

Tilbake til tråden:
Jeg plusser det jeg er enig i.
Ikke fordi en bruker jeg liker skrev det :)
jeg bryr meg lite om plussene egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plusset innlegg på brukere som jeg har direkte misslikt meningene til i andre debatter. Og jeg har plusset innlegg til brukere som jeg stort sett er enig med (ikke merkelig siden det da gjerne er slik at ens verdier, diskurs osv er ganske lik).

Om jeg først skal plusse et innlegg skal det være fordi jeg liker innlegget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plusser en del.

At brukere jeg liker gjerne får flere plusser enn mange andre er, naturlig nok, fordi grunnen til at jeg liker dem er fordi jeg veldig ofte er enig med dem.

Å plusse ABere har jeg null problemer med siden det kommer mye bra fra brukere som velger å poste anonymt.

Det er ytterst sjeldent jeg trykker på plussknappen når det gjelder brukere som står for meninger og holdninger jeg absolutt ikke klarer å forholde meg til og som jeg har inntrykk av bare er her for å provosere. Evt. har et menneskesyn (les kvinnesyn) som er så ute å kjøre at man nesten kan bli redd. Og bekymret for om de er mentalt i balanse.

Når jeg plusser er det fordi jeg er enig, innlegget er morsomt, tankevekkende etc.

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

hva :hakeslepp: går det an å plusse, har aldri gjort det. visste ikke at det gikk an, sånn var det ikke i gamle dager..

skal begynnne å plusse nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg plusser masse. Men bare når det er innlegg jeg syns er bra, interresante, artige osv. Plusser ikke kun fordi jeg syns brukeren virker ok.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg følger etter dere og plusser alt dere sier :hjerte:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluss= enig.

Ser ikke vitsen med å skrive at jeg mener nøyaktig det samme.

Endret av Blue-Jeans
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, plusser mange anonyme også!

Plusser på det jeg er enig i eller synes er genialt svar :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plusser innlegget, ikke brukeren. Og da spiller det ikke så stor rolle for meg om det er en AB, eller noen jeg har kranglet med i en annen tråd. Er jeg enig og synes det er et godt innlegg, plusser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Jeg plusser de innleggene jeg liker, enkelt og greit :) Har ingenting å si hvilken bruker det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg først skal plusse et innlegg skal det være fordi jeg liker innlegget.

Du er hawt, pluss meg *tralalala* :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...