FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #561 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Skamklipping hvordan? Sensurklipp. Ta Robocop fra 1987, for eksempel. Den ble klippet sønder og sammen da den ble sluppet i Norge. Det er bl.a. en scene der tittelkarakteren plaffer ned en hel haug med skrønt i en narkofabrikk. I videoversjonen fra 80-tallet ser vi at han skyter et par stykker, og så er det over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #562 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Sensurklipp. Ta Robocop fra 1987, for eksempel. Den ble klippet sønder og sammen da den ble sluppet i Norge. Det er bl.a. en scene der tittelkarakteren plaffer ned en hel haug med skrønt i en narkofabrikk. I videoversjonen fra 80-tallet ser vi at han skyter et par stykker, og så er det over. Så gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #563 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Så gale Ja, det er en del av 80-tallet jeg ikke savner. xD Men jeg savner den atmosfæren det var i en videoutleiebutikk, kikke på utvalget og bestemme seg for hva man ønsket å leie. Det er selvsagt mer praktisk å kunne finne noe på Netflix osv., billigere også, men det var helgens høydepunkt i "gamle dager". 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #564 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Ja, det er en del av 80-tallet jeg ikke savner. xD Men jeg savner den atmosfæren det var i en videoutleiebutikk, kikke på utvalget og bestemme seg for hva man ønsket å leie. Det er selvsagt mer praktisk å kunne finne noe på Netflix osv., billigere også, men det var helgens høydepunkt i "gamle dager". 😄 Det var kjekt ja, sikkert kjekt for mamma også som måtte vente i lange tider på at hennes ubesluttsomme sønn skulle velge en film eller spill 😅 ble noen runder rundt kvartalet på henne med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #565 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Det var kjekt ja, sikkert kjekt for mamma også som måtte vente i lange tider på at hennes ubesluttsomme sønn skulle velge en film eller spill 😅 ble noen runder rundt kvartalet på henne med bilen Haha, det kan jeg tenke meg, når det var løsningen. xD I mitt tilfelle fant vi et sted å parkere, og så gikk vi sammen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #566 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Haha, det kan jeg tenke meg, når det var løsningen. xD I mitt tilfelle fant vi et sted å parkere, og så gikk vi sammen inn. Husker vi leide videospiller en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #567 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Husker vi leide videospiller en gang Det gjorde vi også en periode, før vi fikk oss egen VHS spiller. Vi hadde kun Beta først. Fant bilde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #568 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Det gjorde vi også en periode, før vi fikk oss egen VHS spiller. Vi hadde kun Beta først. Fant bilde. På 80 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #569 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Cid skrev (3 minutter siden): På 80 tallet? Ja, men den surra rundt til et godt stykke utpå 90-tallet også. Jeg husker at jeg og en kamerat leide en sånn mot slutten av 90-tallet en gang vi skulle leie film, og spilleren hans nettopp hadde takket for seg. Endret 11. mars 2022 av FrankDrebin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 11. mars 2022 #570 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (1 time siden): Det husker jeg. Den forbigikk jeg i stillhet. Den var faktisk veldig god til dessert. Men ikke for mye. Dessverre oppdaget vi det da den var på vei ut av hyllene fordi ingen gadd å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #571 Del Skrevet 11. mars 2022 mingus skrev (2 minutter siden): Den var faktisk veldig god til dessert. Men ikke for mye. Dessverre oppdaget vi det da den var på vei ut av hyllene fordi ingen gadd å kjøpe den Nettopp, jeg er veldig kresen når det kommer til sjokoladedesserter, og det var ikke noe for meg, men jeg vet hvor irriterende det er når en vare man liker utgår. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 11. mars 2022 #572 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Ja, fikk den billig på Holdbart iallfall etterhvert, men angrer på at ikke vi kjøpte alle de hadde!:D Endret 11. mars 2022 av mingus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #573 Del Skrevet 11. mars 2022 mingus skrev (48 minutter siden): Den var faktisk veldig god til dessert. Men ikke for mye. Dessverre oppdaget vi det da den var på vei ut av hyllene fordi ingen gadd å kjøpe den Lol trodde du svarte på det med videospiller nå 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #574 Del Skrevet 11. mars 2022 Vi som var så heldige å ha kabel-TV på 80-tallet, så denne logoen ofte. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. mars 2022 #575 Del Skrevet 12. mars 2022 FrankDrebin skrev (4 timer siden): Vi som var så heldige å ha kabel-TV på 80-tallet, så denne logoen ofte. Kabel tv var luksus før vi fikk strømmetjenester 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 12. mars 2022 #576 Del Skrevet 12. mars 2022 Cid skrev (16 timer siden): Kabel tv var luksus før vi fikk strømmetjenester 😄 Ja, det var tingen den gangen. 😄 Jeg husker også da vi hadde filmkanalene FilmNet og TV1000. Det var stas å få den nye programoversikten i posten hver måned, med de "nye" filmene presentert på forsiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mars 2022 #577 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (På 12.3.2022 den 1.51): Kabel tv var luksus før vi fikk strømmetjenester 😄 Åh minner.. Hadde ikke kabel-tv men mammas tante tok opp Santa Barbara for meg hver dag så kom jeg hver lørdag og hadde maraton med 5 episoder mens jeg spiste loff og stekte fiskeboller. Good times😂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. mars 2022 #578 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg husker vi samlet Pogs. Lurer på hvor samlingen ble av 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2022 #579 Del Skrevet 14. mars 2022 FrankDrebin skrev (På 3/11/2022 den 14.58): Ja, det er en del av 80-tallet jeg ikke savner. xD Men jeg savner den atmosfæren det var i en videoutleiebutikk, kikke på utvalget og bestemme seg for hva man ønsket å leie. Det er selvsagt mer praktisk å kunne finne noe på Netflix osv., billigere også, men det var helgens høydepunkt i "gamle dager". 😄 Og så var det smågodt for en tier, hvor vi skulle ha 1 krone i de diverse godtene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. mars 2022 #580 Del Skrevet 14. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Jeg husker vi samlet Pogs. Lurer på hvor samlingen ble av 🤔 Fretex sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå