Gjest .-L-. Skrevet 31. mai 2014 #21 Del Skrevet 31. mai 2014 Dere får jo mest sannsynlig rimelig mye oppmerksomhet i virkeligheten, så hva får dere ut av komplimenter fra randoms på KG? Er bare tidsfordriv tenker nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 31. mai 2014 #22 Del Skrevet 31. mai 2014 Har postet et par bilder en gang for noen år (og enda flere nick) siden. Må innrømme at det var mest pga noe så idiotisk som at jeg den gang hadde noen stalkers på nakken som hevdet at jeg var stygg og feit og bare misunnelig pga mine (feministiske) standpunkt rundt stripping og diverse, og ofte brukte det mot meg for å devaluere mine meninger. Det har til og med vært et par kvinner her inne som har kommentert noen av mine meninger med at jeg nok kanskje slet litt med å få menn. Det er helt ekstremt barnslig, men en del av meg hadde faktisk lyst å vise at de tok feil, selv om jeg ikke tok meg nær av beskyldningene. Jeg lurte også litt på om de kom til å holde kjeft eller endre seg om de fikk se meg. Et par gjorde faktisk det. En av de jeg hadde diskutert hardest med og gjentatte ganger kalt for en premiestut av dimensjoner ba meg til og med på ut på en øl. En annen grunn er at da var jeg over snittet sosial med flere på forumet, litt på flørtern med noen nesten. Og hang mer i bildetråder, siden jeg brydde meg mer om folkene på forumet da, "kjente" dem bedre. Til slutt føler man at man må bidra selv. I tillegg skal jeg glatt innrømme at jeg liker kroppen min, og da liker man vel kanskje å vise den iblant. Har iallefall ikke noe mot det. Jeg har høy selvtillit, og får nok av komplimenter ellers, men man blir jo ikke nødvendigvis lei av komplimenter likevel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 31. mai 2014 #23 Del Skrevet 31. mai 2014 Har postet et par bilder en gang for noen år (og enda flere nick) siden. Må innrømme at det var mest pga noe så idiotisk som at jeg den gang hadde noen stalkers på nakken som hevdet at jeg var stygg og feit og bare misunnelig pga mine (feministiske) standpunkt rundt stripping og diverse, og ofte brukte det mot meg for å devaluere mine meninger. Det har til og med vært et par kvinner her inne som har kommentert noen av mine meninger med at jeg nok kanskje slet litt med å få menn. Det er helt ekstremt barnslig, men en del av meg hadde faktisk lyst å vise at de tok feil, selv om jeg ikke tok meg nær av beskyldningene. Jeg lurte også litt på om de kom til å holde kjeft eller endre seg om de fikk se meg. Et par gjorde faktisk det. En av de jeg hadde diskutert hardest med og gjentatte ganger kalt for en premiestut av dimensjoner ba meg til og med på ut på en øl. En annen grunn er at da var jeg over snittet sosial med flere på forumet, litt på flørtern med noen nesten. Og hang mer i bildetråder, siden jeg brydde meg mer om folkene på forumet da, "kjente" dem bedre. Til slutt føler man at man må bidra selv. I tillegg skal jeg glatt innrømme at jeg liker kroppen min, og da liker man vel kanskje å vise den iblant. Har iallefall ikke noe mot det. Jeg har høy selvtillit, og får nok av komplimenter ellers, men man blir jo ikke nødvendigvis lei av komplimenter likevel. Tusen takk for utfyllende svar. Må innrømme jeg også har tenkt pen/ikke pen etter hva de har skrevet på KG. Derimot har jeg aldri skrevet det på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 31. mai 2014 #24 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg har postet bilde av meg, og det var relatert til et spørsmål fra en tråd. Vil ikke si jeg er så jævla fin eller har en dårlig selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #25 Del Skrevet 31. mai 2014 Uanssett hva folk sier, så er det kun én grunn til at folk poster bildet av sine kropper på KG; Bekreftelse og anerkjennelse. Enten fordi de har flotte kropper og ønsker enda fler komplimenter, eller at de har lav selvtillit over kroppen sin og søker positive kommentarer om den. Alle vet at det kun er positive tilbakemeldinger i "Post et bilde av din kropp"-tråden så det er nærmest en garanti for å få komplimenter for kroppen sin om man poster et bilde av den der. En annen sak er det er ganske spesielt at nettopp denne tråden er en av de mest leste og brukte på et forum som i stor grad består av voksne kvinner. Anonymous poster hash: f213d...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #26 Del Skrevet 31. mai 2014 Uanssett hva folk sier, så er det kun én grunn til at folk poster bildet av sine kropper på KG; Bekreftelse og anerkjennelse. Enten fordi de har flotte kropper og ønsker enda fler komplimenter, eller at de har lav selvtillit over kroppen sin og søker positive kommentarer om den. Alle vet at det kun er positive tilbakemeldinger i "Post et bilde av din kropp"-tråden så det er nærmest en garanti for å få komplimenter for kroppen sin om man poster et bilde av den der. En annen sak er det er ganske spesielt at nettopp denne tråden er en av de mest leste og brukte på et forum som i stor grad består av voksne kvinner. Anonymous poster hash: f213d...354 Ikke enig i at det kun er positive kommentarer, ihvertfall... Jeg postet et bilde i kroppstråden for noen år siden, og jeg får mange komplimenter irl. Er høy og slank med smal midje og store pupper. Ble nærmest mobbet i kroppstråden. De fleste kommentarene ble faktisk moderert bort. Aldri igjen! Anonymous poster hash: 0bd8a...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå