Gå til innhold

Dere som er svært attraktive og poster bilder på KG

Gjest Steamboat

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat

Er jo nesten bare veldig attraktive mennesker som poster bilder av kroppene og ansiktene sine på KG. Det jeg lurer på er hvorfor dere poster bildene.

Dere får jo mest sannsynlig rimelig mye oppmerksomhet i virkeligheten, så hva får dere ut av komplimenter fra randoms på KG?

PS Ikke skyt meg, er ikke ment som et frekt spørsmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå vet jeg ikke om du sikter til meg også, men kan likevel svare. Jeg får ikke særlig med oppmerksomhet til vanlig. Har fått høre fra venner at flere tror jeg er en overlegen bitch og at de derfor vegrer seg fra å snakke med meg. Derfor føles det godt å få komplimenter iblant, selv om det er på et forum på Internett.

Anonymous poster hash: 950d0...ba4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo nesten bare veldig attraktive mennesker som poster bilder av kroppene og ansiktene sine på KG. Det jeg lurer på er hvorfor dere poster bildene.

Dere får jo mest sannsynlig rimelig mye oppmerksomhet i virkeligheten, så hva får dere ut av komplimenter fra randoms på KG?

PS Ikke skyt meg, er ikke ment som et frekt spørsmål.

DÅRLIG selvbilde. Punktum. Disse menneskene bare MÅ ha bekreftelse til en hver til Tragisk synes jeg da, men for all del..

Anonymous poster hash: e2bef...be2

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er faktisk litt uenig med trådstarter. Stort sett helt alminnelige folk som poster bilder på snikksnakk, i hvert fall som jeg har sett. Tror de synes det er gøy å få "et ansikt" knyttet til nickene. Selv synes jeg i hvert fall det er litt gøy å snoke innimellom.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette blir litt feil. De som poster bilder er de som har valgt at det ikke er så farlig for dem å poste bilder. Mange andre synes ikke noe om å poste bilder av seg selv, de vil være anonyme. Til sist er det kanskje noen som har lyst til å poste bilder og som ikke tør det. Og det er også ok. Det forklarer hvorfor det ser ut til at det kun er de mest billedskjønne som poster bilder av seg selv. Noe jeg ikke tror er realiteten da den tråden det gjelder er det mange bilder som er fjernet etterhvert. Og da tenker jeg at det er helt vanlige pene og vakre mennesker som har postet fordi de valgte å gjøre det fordi det var et ok valg for dem.

Det behøver ikke være noe mer enn dette bak bildepostingen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes de som poster bilder ser helt vanlige ut, jeg?

Men så er ikke jeg så opptatt av å stemple "pen/fæl", tenker mer på at det er et ansikt å sette på nick og meninger.

Anonymous poster hash: ceac6...176

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Det er ikke å stikke under en stol at snittet for de som poster sitt ansikt eller kropp er langt over det en ser ellers rundt i samfunnet. Hvorfor det er slik? Det er nok så mange grunner. Ironisk nok, så tror jeg at det er to motstykker som er de vanligste årsakene. På den ene sien, er en flott så er det ikke så farlig å legge ut bilde av seg selv fordi en har noe en vet alle andre også gjerne vil ha. Men, på tross av å være flott så kan en ha verdens dårligste selvfølelse. Så da får en den lille boosten der folk snakker pent om en. Så går det en stund, og så lurere en på om en virkelig fikk komplimenter sist, og så legger en ut bilder på ny.

For den siste gruppen så har det dessverre en selvforsterkende effekt der mennesket bak det flott ytre sjelden slipper frem til overflaten, fordi alt disse personene får positive tilbakemeldinger på er utseende sitt, og aldri personligheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er delvis enig med deg TS, men det hender de kommer noen bilder av mer "normale" personer der også. Ikke ofte, men det skjer.

Flertallet av bildene som kommer ut der er jo selvfølgelig noen av de beste bildene de har. Sminka og dressa opp til tusen. Ikke mange som har perfekt hud :P

Så det sier seg selv at det er endel sminke og noe retusjering der.

Jeg selv tar hvertfall noen av bildene i den tråden med en klype salt. For en liten stund tilbake så jeg faktisk en som åpenbart hadde photoshoppa litt feil, men sa ikke noe fordi jeg ikke ønsker å lage kvalme :)

Anonymous poster hash: dbd1a...513
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Haha, jeg er faktisk litt uenig med trådstarter. Stort sett helt alminnelige folk som poster bilder på snikksnakk, i hvert fall som jeg har sett. Tror de synes det er gøy å få "et ansikt" knyttet til nickene. Selv synes jeg i hvert fall det er litt gøy å snoke innimellom.

Akkurat hvor stor andel som er svært attraktive var ikke poenget med tråden, men du er vel enig i at en del av personene som poster faller i den kategorien? Det er de jeg lurer på hvorfor poste, er selvsagt ikke alle som er ute etter komplimenter, men er en del bildetyper som virker mer rettet mot komplimenter enn å knytte et ansikt til nicket.

Nå vet jeg ikke om du sikter til meg også, men kan likevel svare. Jeg får ikke særlig med oppmerksomhet til vanlig. Har fått høre fra venner at flere tror jeg er en overlegen bitch og at de derfor vegrer seg fra å snakke med meg. Derfor føles det godt å få komplimenter iblant, selv om det er på et forum på Internett.

Anonymous poster hash: 950d0...ba4

Hadde ikke tenkt på slike tilfeller, utrolig kjipt med folk som forhåndsdømmer og ikke gir andre en sjans.

DÅRLIG selvbilde. Punktum. Disse menneskene bare MÅ ha bekreftelse til en hver til Tragisk synes jeg da, men for all del..

De får jo oppmerksomhet hele tiden, i hvert fall de pene jentene i min omgangskrets. Enten det er profilbilder på facebook, folk på fester eller ekstra oppmerksomhet på jobb/skole/osv.

Er delvis enig med deg TS, men det hender de kommer noen bilder av mer "normale" personer der også. Ikke ofte, men det skjer.

Flertallet av bildene som kommer ut der er jo selvfølgelig noen av de beste bildene de har. Sminka og dressa opp til tusen. Ikke mange som har perfekt hud :P

Jeg selv tar hvertfall noen av bildene i den tråden med en klype salt. For en liten stund tilbake så jeg faktisk en som åpenbart hadde photoshoppa litt feil, men sa ikke noe fordi jeg ikke ønsker å lage kvalme :)

Gode poenger, men ville vel tro at de som legger mye arbeid i bildene også gjør det på facebook osv. Får sikkert rimelig mye oppmerksomhet på fest også.

Kreds for at du ikke lager kvalme, litt for mange på KG som ikke klarer å dy seg når de får en mulighet.

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit and you know it.

Selvsagt er det nok en del med dårlig selvbilde som gjerne vil ha bekreftelse eller komplimenter. Men å påstå at alle som liker å eksponere seg er folk med dårlig selvbilde er så langt fra sannheten som overhodet mulig. I would know, selv om jeg ikke eksponerer meg selv her inne. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er gøy å se hvem som skjuler seg bak nicket. Det er også gøy å se reaksjonene til andre, om de ble overrasket eller ikke.

Jeg har postet bilde en gang, og jeg har ikke akkurat dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 5f3ec...98e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

mange norske jenter som er pene, så er vel ikke så rart om det er mange attraktive som poster her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant å se de at det er jevnt over den samme retorikken og anklagene som kommer fra en gruppe mennesker. Hvorfor? Vanskelig å si, men om man skal følge deres måte å tenke på kan man jo lure om det er bitterhet og sjalusi?

For hvem er det som evt slitet mest psykisk? Den som legger ut et bilde av seg selv i en tråd hvor flere brukere har skrevet i de samme trådene (snikk snakk) og lurer på hvordan samtalepartnere ser ut? Eller de som har et gjentagende behov for å skrive om de som gjør dette og fremstille hypoteser om at disse er sykelig opptatt av oppmerksomhet.

Ingen som vurderer at vi alle er forskjellige og at det ikke lønner seg å putte folk i bås på den måten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har postet et par bilder, jeg har ingen eksponeringsbehov og jeg er neppe i en kategori som folk flest her inne ville kalle "veldig attraktiv". Blant annet er jeg en god del eldre enn det det virker som flertallet her inne er. Jeg har ikke noe behov for komplimenter fra tilfeldige mennesker på et forum. Men jeg er heller ikke opptatt av å være anonym og jeg synes det er moro å se hvordan andre brukere her inne ser ut. Så hvorfor ikke vise hvordan jeg ser ut?

PS jeg er sjelden og aldri "dressa opp", og jeg bruker aldri sminke, så den teorien bak bildene stemmer ikke på meg i hvert fall. De bildene jeg har postet har jeg vel på meg fjellbukse og er ute i hagen med noen røytende hunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si meg. Hvem er det som bestemmer hvem som er attraktive og ikke? Noen kan syntes en person på et bilde ser nydelig vakker ut, mens en annen person kanskje syntes personen på bildet ser alminnelig ut.

Hvem bestemmer hvem og hva som er attraktivt? Hvert enkelt individ. Det handler om preferanser. Jeg har sett noen her inne som jeg ikke syntes er så vakre, og jeg har sett noen som er vakre. Alt i alt har jeg lagt merke til at alle som legger ut bilder, enten de er mindre pene eller veldig pene- får omtrent like mange likes og kommentarer på bildene sine.

Edit; og jeg tror likesene kommer av at man endelig får knyttet nick og bruker opp mot bilde, og syntes det er morro å se hvem som gjemmer seg bak.

Endret av Alja91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Har hatt meg selv som avatar de fleste forum der man kan det, er ikke anonym, så har ingen problemer med å poste bilde av meg, men nå har alke på kg sett flere bilder av meg, så poster bare nye bilder når jeg har en gunn(valper, ny hatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har egentlig aldri sett bilder av noen på KG jeg anser som veldig attraktive...

Anonymous poster hash: 9aa82...6c0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, er det noen som GJØR sånt?? :P Da lurer jeg - er det sånn at det er viktigere å se bra ut når man poster bilde her inne, fremfor for eksempel på Facebook? Eller retusjerer folk bilder der også? Det slo meg bare at på profilbildet mitt på face nå, så er jeg usminket, svett og har ikke dusjet på over en uke. Og f...en så mange likes jeg fikk på bildet da. Tror jeg ser ganske fin ut uansett. Haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker at de fikk for lite skryt og positiv feedback av sine foreldre i gjennom oppveksten. Jenter som legger ut halvnakne bilder av seg selv, og gjør det ofte er slitsomt. Tenker at de krever for mye plass, og stadig må ha bekreftelse. Fakta er at de jentene som oftest poster slike bilder, er de som er single og misunnelige på de som har kjærester. Klart de får oppmerksomhet for puppene sine som eksponeres, og klart de får napp på byen. Utenom det blir det lite på de. Ingen som våkner opp med disse jentene på søndagsmorningen. Er du billig, og viser varene så enkelt, vil vi også behandle deg deretter. Mann 26.

Anonymous poster hash: 8a259...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser helt gjennomsnittlige ut. Veldig attraktive mennesker får oppmerksomheten sin andre steder og har ikke behov for bekreftelse på et nettforum. Hvor kleint ville det ikke vært å bli gjenkjent - sosialt selvmord.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...