Electron Skrevet 31. mai 2014 #21 Del Skrevet 31. mai 2014 Som i at du ikke husker den bestemte datoen eller at du aldri får komplimenter? Aldri. Er ikke så vanlig for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hokus Pokus Skrevet 31. mai 2014 #22 Del Skrevet 31. mai 2014 Aldri. Er ikke så vanlig for min del. Du har et fint profilbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 31. mai 2014 #23 Del Skrevet 31. mai 2014 Aldri. Er ikke så vanlig for min del. Får ikke komplimenter sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electron Skrevet 31. mai 2014 #24 Del Skrevet 31. mai 2014 Du har et fint profilbilde Takk for det! Bedre enn ingenting Får ikke komplimenter sjæl. Jeg tror det ikke er så vanlig for oss menn. Spurte faktisk noen kamerater på en skype gruppe vi har om de fikk noen komplimenter innimellom, men det kom samme svar fra de. Det skjer veldig sjeldent om ikke aldri. Mulig jenter får det oftere? Ikke vet jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 31. mai 2014 #25 Del Skrevet 31. mai 2014 Fra en vilt fremmed mann i et parkeringshus; "Jekla bra du er til å parkere"! Og det var ikke fleip, jeg ålet meg inn bak ei søyle i en forferdelig vinkel.....og parkerte helt riktig ved første forsøk. Svevde litt etterpå, for det er ikke ofte man hører det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. juni 2014 #26 Del Skrevet 16. juni 2014 En helt tilfeldig kar stoppet meg på vei til toget for å si at jeg så stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 16. juni 2014 #27 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) "Jeg synes maten var kjempegod jeg, du er flink". Stod på kjøkkenet og banna og var lei meg fordi jeg "ødela" middagen. Samboern vet hvordan han skal få meg til å føle meg bedre hvertfall (selvom jeg mistenker at det var en hvit løgn). Jeg synes ikke maten var god Endret 16. juni 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 16. juni 2014 #28 Del Skrevet 16. juni 2014 I går om at det var mange kamerater som syntes jeg var dødspen. I dag en venn av min venninne som hadde syntes jeg var pen. Vennene våre mener å spleise oss, men jeg er ikke helt der med han kjenner jeg. Men hyggelig å høre det uansett da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluegreen Skrevet 16. juni 2014 #29 Del Skrevet 16. juni 2014 "Jeg er imponert over at du har fått taki en sånn jobb allerede som student, det er det ikke mange som får til" (Fra ansvarlig på fakultetet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 17. juni 2014 #30 Del Skrevet 17. juni 2014 Postdame som kalte meg "kjekken" og rødmet i dag. Jeg er ikke helt sikker på hva det egentlig var, men velger å ta det som et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå