Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, for min del er det diskriminering av gravide. Jeg hadde tatt det opp med den andre sjefen, som antakelig visste hvorfor møtet skulle holdes, og nå sikkert lurer på hvorfor det plutselig ble avlyst. Har du noe av dette skriftlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg sitter litt dårlig til.. For hun har bare muntlig luftet det for meg, og var
tydelig at jeg egentlig ikke helt skulle vite hva møtet handlet om, for hun hadde sagt at
jeg ikke måtte si at hun hadde "luftet" stillinga for meg..

Så lurer jeg jo også på hva han andre sjefen tenker.. Siden hun sa at han ikke vet hva grunnen
til at møtet ble avlyst er.. Setter jo meg i et dårlig lys, for da virker det jo som at jeg har gjort noe galt..

En av begrunnelsene jeg fikk var jo at de ikke kunne vite om jeg kom til å bli sykemeldt
om 3 uker på grunn av plager som kvalme eller noe, og når jeg sa at de heller ikke kunne vite om
jeg greier å stå til jeg er 8 mnd på vei, fikk jeg bare til svar at de ikke hadde noen garantier for
hvor lenge jeg kan stå på jobb, og at de må tenke langsiktig liksom..

Så tenker jeg jo også at, enn hvis jeg mister barnet til spontanabort nå, er jeg plutselig
aktuell igjen da, liksom?


Frustrert :( Tung dag i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på det ja :/ Og hvertfall si at "Du, hun avlyste faktisk møtet fordi jeg er gravid"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor stor organisasjon det er, men er det noen andre enn sjefene du kan kontakte om denne saken? Fagforbund eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert det også, men første instans tror jeg blir enten han jeg skulle hatt møtet med i dag,
eller hms-ansvarlig :) Må bare roe ned hormona litt først, for da sjefen ringte i dag, brøt jeg sammen
i gråt fordi jeg var så sint og lei meg og skuffet og ALT samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet varer visst ikke lengst..

Skulle på møte i dag, for å snakke om å overta sjefens stilling når hun går ut i permisjon.

Fortalte henne i går at jeg er gravid, fordi jeg ville være ærlig og spille med åpne kort..

Det var jo tross alt snakk om å ta over i ganske lang tid, mens hun var borte..

Men i dag fikk jeg altså melding om at møtet var avlyst, fordi hun ikke så vitsen i det,

og på tlf sa hun at hun måtte tenke langsiktig..

Jippi..

Du skal ha for at du er ærlig! Det er en god egenskap du skal være stolt over :) Hun er teit, selv om jeg forstår det med langsiktig..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)
Jeg sa klart ifra om at min intensjon var å fortelle det til den andre sjefen også, så jeg sa også
ifra, etter å ha fått vite at møtet var avlyst, at jeg syns det var en vurdering han burde vært med på.

Tenkte jo også at det var en positiv ting å være ærlig så tidlig, fordi jeg syns en leder skal være
ærlig og pålitelig, og tenke på hva som er best for bedriften.

Skjønner også at de må tenke langsiktig, men tenkte at jeg eventuelt kunne dekt stillingen så de også
fikk bedre tid til å finne en egnet erstatning, i stedet for å måtte "haste" med å finne en erstatning..

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man prøvd noe nytt i dag :P
Kom ut av soverommet for å gå på do (for ørtende gang i natt), og luktet gårsdagens taco..
Måtte da sette meg ned på badegulvet og svelget spytt som bare det for å prøve og slippe
spying.
Vel, morgenkvalme 1 - meg 0 :P
Men var ikke så ille da, for jeg får jo nesten ikke til å spise, så var som å spy saft, bare litt mer etsende :P

Er ved godt mot! For nå føler jeg meg ikke så kvalm, så har fått i meg sikkert 10 ritz,
2 riskaker og en smoothie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog da kastet man opp for andre gang :(
Pro tip: Det er ikke digg å kaste opp etter tomatsuppe og riskaker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :)
Håper det ja ^^

Var helt uten symptomer nesten i dag, så var jo litt greit å merke noe da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke siste gang :(
Spiste byggrynslunsj i stad, for å få i meg litt næring, men nå kastet jeg opp igjen :(
Så da gikk jo den tapt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye bedre i det siste, faktisk :)
Har brekt meg ett par ganger, når jeg ser på ekkel mat og så videre,
men har ikke kastet opp siden tirsdag (bank i bordet) :)
Lett kvalme er der jo enda, men skal ikke klage altså :)

Ellers er brystene ømme igjen, og nipplene kjennes ut som de skal ramle av av og til :fnise:
Er også litt "øm" eller støl i magen når jeg bruker magemusklene, så skal ta det opp med legen på første kontroll tror jeg :)

Så koselig at du spør <3 Hvordan går det med deg nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre i det siste, faktisk :)

Har brekt meg ett par ganger, når jeg ser på ekkel mat og så videre,

men har ikke kastet opp siden tirsdag (bank i bordet) :)

Lett kvalme er der jo enda, men skal ikke klage altså :)

Ellers er brystene ømme igjen, og nipplene kjennes ut som de skal ramle av av og til :fnise:

Er også litt "øm" eller støl i magen når jeg bruker magemusklene, så skal ta det opp med legen på første kontroll tror jeg :)

Så koselig at du spør <3 Hvordan går det med deg nå? :)

Fint med meg! Ikke spes kvalm, men har pupper som sprenger og et litt småekkelt humør. Plutselig blitt litt sinna, vil på en måte være litt hardhendt mot typen. I går ville jeg lugge han liksom.. WTF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...