Gjest heihade Skrevet 27. mai 2014 #1 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) ..driter i hvilke kg-kvinner folk vil ha sex med, se naken og sende på blinddate? jeg kan starte: jeg. Endret 27. mai 2014 av heihade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg! Anonymous poster hash: d757b...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 27. mai 2014 #3 Del Skrevet 27. mai 2014 (Men ikke nok til at jeg ikke klarer å la vær å klikke meg inn i disse trådene da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. mai 2014 #4 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har begynt å sette mer pris disse trådene etter at jeg fant på en drikkelek hvor du drikker hver gang noen har puttet mer enn en blunkesmiley inn i ett og samme innlegg, drikker to ganger når du ser den forjævlige siklesmileyen og tømmer glasset når noen slår til med en pulesmiley. Du står riktignok i fare for alkoholforgiftning etter én side dersom de riktige brukerne dukker opp i tråden, men såpass må man tåle. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 27. mai 2014 #5 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har begynt å sette mer pris disse trådene etter at jeg fant på en drikkelek hvor du drikker hver gang noen har puttet mer enn en blunkesmiley inn i ett og samme innlegg, drikker to ganger når du ser den forjævlige siklesmileyen og tømmer glasset når noen slår til med en pulesmiley. Du står riktignok i fare for alkoholforgiftning etter én side dersom de riktige brukerne dukker opp i tråden, men såpass må man tåle. Må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har begynt å sette mer pris disse trådene etter at jeg fant på en drikkelek hvor du drikker hver gang noen har puttet mer enn en blunkesmiley inn i ett og samme innlegg, drikker to ganger når du ser den forjævlige siklesmileyen og tømmer glasset når noen slår til med en pulesmiley. Du står riktignok i fare for alkoholforgiftning etter én side dersom de riktige brukerne dukker opp i tråden, men såpass må man tåle. Hva med denne denne :perebrus:og denne ? Tilsvarer de mange slurker hver? Anonymous poster hash: 247ff...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. mai 2014 #7 Del Skrevet 27. mai 2014 Hva med denne denne :perebrus:og denne ? Tilsvarer de mange slurker hver? Anonymous poster hash: 247ff...371 Du kan selvsagt utvide drikkeleken hvis du vil, men jeg hadde ikke tatt sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har begynt å sette mer pris disse trådene etter at jeg fant på en drikkelek hvor du drikker hver gang noen har puttet mer enn en blunkesmiley inn i ett og samme innlegg, drikker to ganger når du ser den forjævlige siklesmileyen og tømmer glasset når noen slår til med en pulesmiley. Du står riktignok i fare for alkoholforgiftning etter én side dersom de riktige brukerne dukker opp i tråden, men såpass må man tåle. ;)Anonymous poster hash: 5c0ed...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 27. mai 2014 #9 Del Skrevet 27. mai 2014 ;)Anonymous poster hash: 5c0ed...72f Da ser vi ikke mer til henne i kveld, stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. mai 2014 #10 Del Skrevet 27. mai 2014 :wow: ;)Anonymous poster hash: 5c0ed...72f Ekle siklesmiley, vik fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 27. mai 2014 #11 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg bryr meg bare hvis jeg selv er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 27. mai 2014 #12 Del Skrevet 27. mai 2014 Du, hva med kg mennene da? Tror du ikke de også driter i det? Noen av dem ihvertfall.. Jeg satt sånn her i den blinddate tråden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 27. mai 2014 #13 Del Skrevet 27. mai 2014 Eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå