Gå til innhold

hvilke kg-kvinner..

Gjest heihade

Anbefalte innlegg

Gjest heihade

..driter i hvilke kg-kvinner folk vil ha sex med, se naken og sende på blinddate?

jeg kan starte: jeg.

Endret av heihade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

:hallo:

(Men ikke nok til at jeg ikke klarer å la vær å klikke meg inn i disse trådene da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å sette mer pris disse trådene etter at jeg fant på en drikkelek hvor du drikker hver gang noen har puttet mer enn en blunkesmiley inn i ett og samme innlegg, drikker to ganger når du ser den forjævlige siklesmileyen og tømmer glasset når noen slår til med en pulesmiley.

Du står riktignok i fare for alkoholforgiftning etter én side dersom de riktige brukerne dukker opp i tråden, men såpass må man tåle.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å sette mer pris disse trådene etter at jeg fant på en drikkelek hvor du drikker hver gang noen har puttet mer enn en blunkesmiley inn i ett og samme innlegg, drikker to ganger når du ser den forjævlige siklesmileyen og tømmer glasset når noen slår til med en pulesmiley.

Du står riktignok i fare for alkoholforgiftning etter én side dersom de riktige brukerne dukker opp i tråden, men såpass må man tåle.

Må prøves! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med denne :skaal: denne :perebrus:og denne :vin: ? Tilsvarer de mange slurker hver?

Anonymous poster hash: 247ff...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med denne :skaal: denne :perebrus:og denne :vin: ? Tilsvarer de mange slurker hver?

Anonymous poster hash: 247ff...371

Du kan selvsagt utvide drikkeleken hvis du vil, men jeg hadde ikke tatt sjansen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:wow::wow::wow::sengekos:

;) ;)

Anonymous poster hash: 5c0ed...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wow: :wow: :wow::sengekos:

;) ;)

Anonymous poster hash: 5c0ed...72f

Ekle siklesmiley, vik fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hva med kg mennene da? Tror du ikke de også driter i det? Noen av dem ihvertfall..

Jeg satt sånn her i den blinddate tråden: :popcorn::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...