Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men tenkte å legge noe ut på finn torget, nå som det er gratis. Noen som har erfaringer med dette? Binder man seg på noe vis?

På forhånd, takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, du binder deg ikke til noe. Du kan selv gjøre om annonsen når du vil eller stoppe den når du vil :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med om man "binder seg"?

Det er ikke noen krav til at du må legge ut annonser selv om du registrerer deg på finn, og det er ikke bindingstid på medlemskap så vidt jeg vet. Syns torget er ypperlig jeg, kjøper og selger der både titt og ofte :-) Gjenbruk er jo definitivt det mest miljøvennlige.

Anonymous poster hash: d5483...492

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Så bra. Ønsker å selge noe jeg ikke har bruk for, som har irritert meg lenge. Irriterende å ha betalt nesten 2000 for noe jeg aldri bruker ;)

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Hva mener du med om man "binder seg"?

Det er ikke noen krav til at du må legge ut annonser selv om du registrerer deg på finn, og det er ikke bindingstid på medlemskap så vidt jeg vet. Syns torget er ypperlig jeg, kjøper og selger der både titt og ofte :-) Gjenbruk er jo definitivt det mest miljøvennlige.

Anonymous poster hash: d5483...492

Visste ikke om man hadde mnd avgift eller noe, eller betalte per annonse.

Så bra at det funker for deg :) Hvordan vil du anbefale å gjøre det med betaling? cash? eller noe trygghetsgreier?

Skrevet

Er det "småbeløp" synes jeg det er greit at man setter inn penger på konto og at varen deretter blir sendt.

Er det snakk om litt større beløp bør man benytte seg av betalingstjenesten på Finn. Det er da kjøper som betaler (tror det er 45,-) mot at pengene blir holdt igjen til varen har kommet frem til kjøper.

Men det aller tryggeste og greieste er jo om kjøper kan betale og hente varen hos selger.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Er det "småbeløp" synes jeg det er greit at man setter inn penger på konto og at varen deretter blir sendt.

Er det snakk om litt større beløp bør man benytte seg av betalingstjenesten på Finn. Det er da kjøper som betaler (tror det er 45,-) mot at pengene blir holdt igjen til varen har kommet frem til kjøper.

Men det aller tryggeste og greieste er jo om kjøper kan betale og hente varen hos selger.

Takk. Da lager jeg annonsen. Bedre å få igjen noe, enn at det bare henger ubrukt her.

Kasting er uaktuelt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Da lager jeg annonsen. Bedre å få igjen noe, enn at det bare henger ubrukt her.

Kasting er uaktuelt. :)

Lenke?

Anonymous poster hash: a0867...36c

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Lenke?

Anonymous poster hash: a0867...36c

Nei, da vil jo folk vite hvem jeg er, og hvor i landet jeg holder til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...