AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Måtte hente 1,5 åringen i bhg i går ettermiddag, fordi han kastet opp. Det sluttet han med i går i kveld, og i dag er han i toppform! Men vi må jo følge 48 timers regelen, og med langhelg i tilegg, blir det fryktelig mange dager uten noe som skjer... selv om 4 åringen er hjemme fra torsdag. Vanlige aktiviteter som gå-tur, lekeplass, baking og pusling gjør vi stadig vekk, og han synes ikke det er gøy i mer enn 2 min. Så nå trenger jeg noen gode tips til aktiviteter??? Anonymous poster hash: a6f9f...ebd
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Såpebobler? Anonymous poster hash: 979d2...057
Susan Sto Helit Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Bygge Duplo, bygge klosser og rive ned, lage togbane, tegne ett fint bilde på lerret med hendene til pappa/bestemor/tante, besøksgård, leke ute med vann/båter i basseng/balje... Det er masse å finne på, og det meste er morsomt om de voksne blir med.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Danse til musikk Gå på cafe/bibliotek Kaste brød til fuglene Fingermaling (gjerne ute) Ballonger!Anonymous poster hash: c7d7e...eef
Tordensky Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Småstein og et bekkalokk... Holder ham opptatt i timesvis her i gården 😛
Gjest Magdalene Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Ikke dra han med ut blandt folk hvertfall. Hjemme kan man jo gjøre ganske mye, Leke, pusle, male, tegne, gå på tur, leke ute i Hagen, plukke blomster etc.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Å aktivisere en på 1,5 år er vel det minste problemet i verden. Du har fått mange gode forslag over her, men jeg tror sannheten er at det er du som kjeder deg.... Anonymous poster hash: 3ed28...0e6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Takk for mange tips! Neida, er ikke jeg som kjeder meg, men nesten 1 uke sammenhengende inne hjemme, med de samme lekene kan jo bli kjedelig i lengden. Skal selvfølgelig ikke ta han med ut blandt folk før smittefaren er over. Men siden vi bor i en blokk, og med dårlige utemuligheter, faller desverre slike morsomme hageaktiviteter ut... TS Anonymous poster hash: a6f9f...ebd 1
Wildlily Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Trollet her kunne underholdes i timesvis med vannleker som 1,5 åring - fremdeles er det digg å sitte i badekaret eller vaske ting. VI hadde et sandbord på terrassen som hun også lekte med på den alderen. Nå er hun blitt flink å leke selv og kan ligge i lange stunder i sengen - når hun egentlig skal hvile - og snakke med alle bamsene sine. Vi leste også veldig mye bøker - VELDIG mye - og gjør det fremdeles. Er trygt og godt å sitte på fanget til mamma og pappa. Maling og tegning er ikke så gøy og underholdende som et fang og et donaldblad. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå