Tibbie Skrevet 30. mai 2014 #81 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg likte det fra Isabel Marant. Og den svarte chanelvesken hun fikk fra Riise og den off-white Ellers er jeg ikke så glad i "freshe" farger. Men jeg kunne godt ha tenkte meg en garderobe av samme prisverdi! Ohlala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 30. mai 2014 #82 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) -jeg liker ikke å brife med alle veskene og skoene mine Rart å invitere minmote inn i walkincloset'en da? Endret 30. mai 2014 av miaw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #83 Del Skrevet 30. mai 2014 er det ikke litt spesielt å ha rehearsal dinner, når ingen av de er fra USA? Anonymous poster hash: d0761...54d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. mai 2014 #84 Del Skrevet 30. mai 2014 Så stygt at ikke barna hans får komme i bryllupet.Anonymous poster hash: c7302...653 Ser ut til at hun eldste er der i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 31. mai 2014 #85 Del Skrevet 31. mai 2014 Fire Synes veska ser så kjerring ut.Anonymous poster hash: 2b02b...e83 Fire. Om mannen min hadde gitt meg en veske til 70 000 så hadde jeg forlangt retur og heller brukt pengene på hus, hage eller barn. Jeg hadde syntes det var direkte pinlig å gå med noe så dyrt på armen. På samme måte som jeg ikke skjønner hvorfor enkelte menn "må" ha klokke til 30 000 kr mens barna sitter i brukte bilseter kjøpt på finn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #86 Del Skrevet 31. mai 2014 Fire. Om mannen min hadde gitt meg en veske til 70 000 så hadde jeg forlangt retur og heller brukt pengene på hus, hage eller barn. Jeg hadde syntes det var direkte pinlig å gå med noe så dyrt på armen. På samme måte som jeg ikke skjønner hvorfor enkelte menn "må" ha klokke til 30 000 kr mens barna sitter i brukte bilseter kjøpt på finn. Nå har JAR nok penger til både å sponse golddigger-kone og å kjøpe nye barnebilseter. Men han prioriterer helt klart feil, det å ha håndvesker til flere millioner kroner er bare feil uansett hvor mange penger man har. Nå var han jo i et voldsomt økonomisk uføre og hadde millionvis i gjeld for noen år siden. Og da så han noe a la "tenk alle de pengene som kunne vært satt av til og brukt på barna for å sikre dem for all ettertid." Nå er pengene tilbake og prioriteres på at golddigger-kone nr 3 skal ha lilla krokodillevesker og platåsko for millioner av kroner.Anonymous poster hash: b10e6...029 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 31. mai 2014 #87 Del Skrevet 31. mai 2014 Nå har JAR nok penger til både å sponse golddigger-kone og å kjøpe nye barnebilseter. Men han prioriterer helt klart feil, det å ha håndvesker til flere millioner kroner er bare feil uansett hvor mange penger man har. Nå var han jo i et voldsomt økonomisk uføre og hadde millionvis i gjeld for noen år siden. Og da så han noe a la "tenk alle de pengene som kunne vært satt av til og brukt på barna for å sikre dem for all ettertid." Nå er pengene tilbake og prioriteres på at golddigger-kone nr 3 skal ha lilla krokodillevesker og platåsko for millioner av kroner.Anonymous poster hash: b10e6...029 Jepp. Classy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 31. mai 2014 #88 Del Skrevet 31. mai 2014 Det er selvfølgelig enkelte av de tingene hun har, som jeg har sett i blader, blogger eller på instagram og tenkt at jeg så gjerne ville ha! Men når man ser det i denne serien må jeg innrømme at jeg faktisk blir litt kvalm... Ikke bare er det typen hennes sine penger (som han burde investert i barna sine, som nevnt ovenfor?), men i tillegg har hun jo ørten typer av DEN SAMME vesken/skoen i tusenvis av farger??!? JAJA folk må folk å bruke sine egne penger på det de vil, selvfølgelig. Men det er vel lov å si at man synes det er fryktelig urettferdig fordeling av ressurser i denne verden?? GUD for et sløseri... MEN BTW: Hun sa i episode 3 at hun "som alle andre" måtte spare for å få råd til å kjøpe seg ting... Hvilke penger er det hun sparer? Forskudd i honorar for VGTV serien? Eller jobber hun med noe annet som da er hemmelig eller noe, siden ingen vet/snakker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 31. mai 2014 #89 Del Skrevet 31. mai 2014 Det er selvfølgelig enkelte av de tingene hun har, som jeg har sett i blader, blogger eller på instagram og tenkt at jeg så gjerne ville ha! Men når man ser det i denne serien må jeg innrømme at jeg faktisk blir litt kvalm... Ikke bare er det typen hennes sine penger (som han burde investert i barna sine, som nevnt ovenfor?), men i tillegg har hun jo ørten typer av DEN SAMME vesken/skoen i tusenvis av farger??!? JAJA folk må folk å bruke sine egne penger på det de vil, selvfølgelig. Men det er vel lov å si at man synes det er fryktelig urettferdig fordeling av ressurser i denne verden?? GUD for et sløseri... MEN BTW: Hun sa i episode 3 at hun "som alle andre" måtte spare for å få råd til å kjøpe seg ting... Hvilke penger er det hun sparer? Forskudd i honorar for VGTV serien? Eller jobber hun med noe annet som da er hemmelig eller noe, siden ingen vet/snakker om det? Kanskje hun får ukepenger eller en viss sum i måneden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #90 Del Skrevet 31. mai 2014 At Louise sier hun må spare for å få råd til å kjøpe ting er vel fordi John Arne setter av et fast beløp i mnd de(hun & han) kan ha i forbruk i mnd. Etter den økonomiske smellen han fikk for noen år siden så har jo Riise nevnt at han har tatt mer kontroll over økonomien. Satt budsjett med hva som går inn/ut. Dvs hans forlovede får en fast sum inn på hennes konto i mnd som lommepenger. Så velger hun selv hvordan hun disponerer de pengene. Det betyr hun kan ikke kjøpe ALT. Hun "sparer" lommepengene hun får i kanskje i 2 el 3 mnd for å få råd til å den og den vesken. Er ikke verre enn det.. Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #91 Del Skrevet 31. mai 2014 Må være litt flaut for en voksen 23-årig kvinne å få lommepenger til å kjøpe seg klær. Tror jeg fikk mine siste lommepenger når jeg var 15.. Menmen, det høres ikke så ille når du er gift og det er mannen som sørger for å tjene penger inn til familien. Hadde jeg derimot bare vært kjæreste med noen ville jeg krympet meg i skam og vært dritflau over å ha vært avhengig av lommepenger fra kjæresten. Men jeg skjønner at folk føler forskjellig på denne stoltheten. Anonymous poster hash: 46447...cd3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #92 Del Skrevet 31. mai 2014 Du kan ha flaks å få tak i en uten å stå på venteliste. De har innimellom enkelte birkin vesker i butikken. Det der med såkalte ventelister er bare tull. Anonymous poster hash: 73c69...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #93 Del Skrevet 31. mai 2014 Wow..den nye kona til Riise har vesker for 1,2 mill kr. Hadde jeg vært jente ville jeg vært misunnelig! http://www.tv2.no/2014/05/31/underholdning/john-arne-riise/louise-angelica/5637830 Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 31. mai 2014 #94 Del Skrevet 31. mai 2014 Om ikke akkurat hennes garderobe, så hadde jeg i det minste ønsket meg en garderobe av samme verdi. Når det er sagt, skulle jeg hatt mye mer penger å rutte med i måneden enn det de har for å rettferdiggjøre en slik prioritering (og knapt nok da). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 31. mai 2014 #95 Del Skrevet 31. mai 2014 Det der med såkalte ventelister er bare tull. Anonymous poster hash: 73c69...8ce Det er det samme som jeg også har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 31. mai 2014 #96 Del Skrevet 31. mai 2014 Wow..den nye kona til Riise har vesker for 1,2 mill kr. Hadde jeg vært jente ville jeg vært misunnelig! http://www.tv2.no/2014/05/31/underholdning/john-arne-riise/louise-angelica/5637830Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Jeg er jente og jeg er misunelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #97 Del Skrevet 31. mai 2014 Wow..den nye kona til Riise har vesker for 1,2 mill kr. Hadde jeg vært jente ville jeg vært misunnelig! http://www.tv2.no/2014/05/31/underholdning/john-arne-riise/louise-angelica/5637830 Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Hadde jeg hatt så mye penger så kan jeg love deg at de hadde blitt brukt på noe annet enn vesker. Det er jo ikke noe annet en patetisk. Makan til sløseri og unødvendig ressursbruk. Anonymous poster hash: 6bba6...c71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 2. juni 2014 #98 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg kan forstå at hun har interesse for mote, og det skal hun få ha, men det er rett og slett kvalmt at hun har 10 varianter av samme chanel-veska, bare i forskjellige farger. Det ville jeg ha ment uansett hvilken person som hadde det. Og en hel rad med Valentino-sko som er klin like, bare forskjellig farge.. Så nei, jeg misunner henne ikke garderoben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 2. juni 2014 #99 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er det samme som jeg også har hørt. Det ER tull. Jeg ville sette meg på venteliste, men fikk beskjed om at det hadde de ikke, men man måtte rett og slett være heldig å være innom en butikk på rett tidspunkt. Var ikke så mange butikker vi måtte innom før vi fikk tak i en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #100 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg synes det er litt trist når man bruker så mye penger på å forsøke å se bra ut, Få oppmerksomhet osv. Hva med å få hjelp til å øke selvfølelsen istede for kjøpe den? Greit å ha litt moteinteresse, men hjelpe meg for et tomt liv. Jeg skulle gjerne hatt pengene, men brukt dem på noe helt annet. Det der var bare kvalmende og vitner om enorm egoisme. Hva gjør man med en slik kles og veske/sko samling? leker 'dress up' hele dagen med å se seg selv i speilet. ? For et par. Hvorfor ikke gjøre noe med pengene som gir livet mening? Hva med alle barna i Syria? Det paret passer hverandre, den ene er dummere enn den andre. Anonymous poster hash: 8c12f...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg