Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har laget min her

Når du har laget den kopierer du linken til signaturen din (profil -> rediger profil -> signatur)

Linken som jeg tror jeg brukte er den under forum signatures og BB code :)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget min her

Når du har laget den kopierer du linken til signaturen din (profil -> rediger profil -> signatur)

Linken som jeg tror jeg brukte er den under forum signatures og BB code :)

Eller så kan man kopiere URLen og lime den inn når du trykker på den knappen med det bildet på (av et tre?) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg sniker litt her også jeg, tilhører egentlig november/desember, men har foreløpig termin nokså sent. Mellom 29 og 30 desember (i følge diverse terminkalkulatorer på nett), så ligger litt imellom disse to termingruppene :) Er 10+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :duskedame:

Sniker meg inn hit jeg også!

Har foreløbig termin 13. januar, og venter da nummer tre :strix: Er 31 år, men blir 32 før babyen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :duskedame:

Sniker meg inn hit jeg også!

Har foreløbig termin 13. januar, og venter da nummer tre :strix: Er 31 år, men blir 32 før babyen kommer.

Velkommen inn hit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går dagene så fryktelig sakte? :sukk: I morgen er det en uke siden jeg testet positivt for første gang, men denne uka har virket som minst en måned! :daane: Jeg vil komme meg over 12 uker, ta tidlig UL og fortelle det til vordende besteforeldre, tanter og onkler :sjenert: Jeg tør ikke si noe før jeg har sett at det er virkelig på UL...

Bare 7 uker og 5 dager igjen til 12 uker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går dagene så fryktelig sakte? :sukk: I morgen er det en uke siden jeg testet positivt for første gang, men denne uka har virket som minst en måned! :daane: Jeg vil komme meg over 12 uker, ta tidlig UL og fortelle det til vordende besteforeldre, tanter og onkler :sjenert: Jeg tør ikke si noe før jeg har sett at det er virkelig på UL...

Bare 7 uker og 5 dager igjen til 12 uker! ;)

Jeg veeet, dagene sneegler seg avgårde... går så sykt sakte!!! Jeg har også nedtelling på når jeg når 12 uker :ler: 49 dager til uke 12!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som er totalt energiløse?? Eier ikke energi for tiden, er rett og slett helt død når kvelden kommer! Har normal energi på formiddagen, så prøver å få gjort litt husarbeid da. Men går jo vanlig dagtidjobb, så er kun i helgene jeg har fritt på dagtid! Når kvelden kommer og ungene er kommet seg i senga er det kun sofaen som gjelder, min beste venn for tiden!

Hadde det ikke sånn i de to forrige svangerskapene, men det er jo klart at det er verre å være gravid når man har to små... Satser på dette kun er forbigående, og nå er det jo bare tre uker igjen til ferie også :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fryktelig trøtt, men jeg er det hele dagen :Gjesp:

Gruer meg til jobb i morgen, og ser ikke frem til en arbeidsuke som ser ut til å bli litt hektisk :sjenert:

Bare 3 uker til ferie for min del også! :hoppe:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt er forbokstaven! Jeg pendler til jobb og er redd for å sovne bak rattet om ettermiddagen :Gjesp: Og så har jeg en liten dupp mens frøkna ser "Fantorangen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere her som er totalt energiløse?? Eier ikke energi for tiden, er rett og slett helt død når kvelden kommer! Har normal energi på formiddagen, så prøver å få gjort litt husarbeid da. Men går jo vanlig dagtidjobb, så er kun i helgene jeg har fritt på dagtid! Når kvelden kommer og ungene er kommet seg i senga er det kun sofaen som gjelder, min beste venn for tiden!

Hadde det ikke sånn i de to forrige svangerskapene, men det er jo klart at det er verre å være gravid når man har to små... Satser på dette kun er forbigående, og nå er det jo bare tre uker igjen til ferie også :bolledeig:

Jeg begynte å merke det i uke 5-6 forrige gang. Nå har jeg merket at jeg gjerne blir skikkelig trøtt på ettermiddagen, men det blir gjerne bedre igjen utover kvelden. Håper jeg slipper denne forferdelige trøttheten… det er det jeg gruer meg mest til. Når begynte du å kjenne det "lykkeliggift"?

Forrige gang fikk jeg litt mer energi rundt uke 10 tror jeg, og det var nok på det værste mellom uke 5 og 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å merke det i uke 5-6 forrige gang. Nå har jeg merket at jeg gjerne blir skikkelig trøtt på ettermiddagen, men det blir gjerne bedre igjen utover kvelden. Håper jeg slipper denne forferdelige trøttheten… det er det jeg gruer meg mest til. Når begynte du å kjenne det "lykkeliggift"?

Forrige gang fikk jeg litt mer energi rundt uke 10 tror jeg, og det var nok på det værste mellom uke 5 og 8.

Begynte å kjenne det midt i uke 7, er nå 8+1. Hatt meg en dupp på sofaen, men klarer fortsatt ikke å gjøre noe som helst fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å kjenne det midt i uke 7, er nå 8+1. Hatt meg en dupp på sofaen, men klarer fortsatt ikke å gjøre noe som helst fornuftig!

Man må bare akseptere at kroppen trenger ekstra hvile i noen uker. Det er jo mildt sagt en del som skjer inni oss akkurat nå :hjerte: . Men selvfølgelig ille når det går utover trafikksikkerheten… da må man bare stoppe opp og lukke øynene i 5 minutter før man kjører videre! Og mer utfordrende er det jo også når man har en annen liten en som krever sitt. Vi får passe på å legge oss tidlig og bruke mannen så godt vi kan. Som regel begynner de fleste å få mer energi igjen før uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter med matlysta, og syns egentlig det er litt tidlig for det det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello morgenkvalme! :sukk:

Jeg måtte ta meg et halvt knekkebrød før jeg fikk sminket meg ferdig til morgenen i dag :S Håper det går bedre med litt mat i magen, for nå skal jeg snart sette meg på kollektivtransport i en time :sjenert: Får ta med en hundepose just in case :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi dristet oss til å fortelle det til en del familie :O

Ellers er jeg litt uggen for tida, ikke heelt kvalm da :P
Merker også at jeg er sliten/trøtt, og har strekninger i både korsryggen og magen :)
Så er brystene såre for det meste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke gravid egentlig, men satser på at alt er som det skal. Hvor tidlig kommer magen på de som har fått tidligere? Synes magen blåser seg opp innimellom selv om jeg bare er i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...