AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei. Består teoritentamen ganske ofte nå, men får ALLTID feil på bremselengde, stopptid og andre små regneoppgaver.. Har dyskalkuli ( en form for tallblindhet ) og skjønner ikke så mye med forklaringen til teoritentamen.no de ber meg regne kvadrat?... Jeg lurer på om det er noen som kan foklare dette til meg som om jeg var ett lite barn, eller "i bilder" slik at jeg kan forstå dette? Vil SÅ gjerne klare det. Anonymous poster hash: 628bd...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Del Skrevet 25. mai 2014 Ingen ? Anonymous poster hash: 628bd...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carazko Skrevet 29. mai 2014 #3 Del Skrevet 29. mai 2014 Anta at man kjører i 50 km/t. Da blir (ca.) bremselengde 5 x 5 = 25 m. I 60 km/t blir det 6 x 6 = 36 m. At man skal ta kvadratet betyr å opphøye i annen, dvs. gange med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Del Skrevet 29. mai 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 628bd...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå