Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har ferie,og kjører rundt i min bobil..Camoet en plass i går kveld,og skulke dusje. Da sier eieren at jeg måtte ha alt innelåst. "Vet ikke helt med gjengen som er her nå. De er rarere. Men norske med småbarn,så de er nok ikke så ille. What? Trodde sånne tanker var fra 40-tallet. Tatere er da vel ikke verre enn andre? Jeg gikk fra låst,som en alltid gjør. Men syns utsagnet var noe sjokkerende. Jeg har da kjent et par tatere i mitt liv Og de har ikke vært verre enn andre på noen måte! Hva syns dere?
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Ble litt mye feil her ser jeg. Håper dere skjønner. Tatere var det første. Så forstår dere vel.
Gjest Evel Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Kjenner godt til disse fordommene, nei de lever videre fra voksne til barn. En evig sirkel. 3
Silfen Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Ble rundstjelt av tatere på campingplass da jeg var liten. Utover det vet jeg ingenting om hvorvidt det er vanlig eller ikke og legger således ikke føringer for om campende tatere stjeler. 4
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Kjenner godt til disse fordommene, nei de lever videre fra voksne til barn. En evig sirkel. Syns det var helt horribelt jeg!
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Og nå kom de og ba meg på grillmat og god drikke! Fordi jeg var den eneste uten "den gjengen". Måtte takke nei da siden jeg kjører i morgen. Kjører aldri dagen derpå. Jævla hyggelige folk! :-)))
Gjest Evel Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Syns det var helt horribelt jeg! Holdninger må tas hos de voksne. Dessverre er så mange voksne så trangsynte at de ikke ser sin egen navle. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Min holdning til de er at man må passe seg til det motsatte er bevist. Bedre å være føre var.. Anonymous poster hash: 92693...f97 2
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Kjenner godt til disse fordommene, nei de lever videre fra voksne til barn. En evig sirkel. Syns det er helt merkelig. Har aldri tenkt på tatere som annerledes enn oss ang moral. De har sin livsstil,og jeg elsker det.
Gjest Evel Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Syns det er helt merkelig. Har aldri tenkt på tatere som annerledes enn oss ang moral. De har sin livsstil,og jeg elsker det. Saken er den at Tatere er som alle andre mennesker i denne verden, forskjellige. Noen lyver, noen lyver ikke. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Holdninger må tas hos de voksne. Dessverre er så mange voksne så trangsynte at de ikke ser sin egen navle. Min eks-svigermor var fordomsfull,men jeg lo litt av det da. Hun var ung på 30,40-tallet hvor ting var litt annerledes Men i dag?? Hadde ett av mine barn kommet med noe slikt. Ja,da! Men de er heldigvis ikke påvirket av bestemoren !
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 Saken er den at Tatere er som alle andre mennesker i denne verden, forskjellige. Noen lyver, noen lyver ikke. Nettopp.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Jeg synes ikke det er rart at folk har de holdningene når man ser hvor mye galt sigøynerne gjør rundt omkring... Anonymous poster hash: b0394...151 4
strawberry Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 Har også blitt frastjelt klær som hang på tørk utenfor campingvognen, samt sko. Tilfeldigvis akkurat den natten det hadde vært tatere dere, var flere som hadde mistet ting. 1
Gjest Idollet Skrevet 24. mai 2014 #15 Skrevet 24. mai 2014 Snillhet vs. fornuften. Hva velger du? Den som er fattig, får følge fornuften og høre på fordommene, de som er rike og kan miste noe. Vær snill. 1
Haribo24 Skrevet 24. mai 2014 #16 Skrevet 24. mai 2014 Selvfølgelig finnes det snille og gode tatere. Men tror nok at den prosentvise andelen tatere som har onde hensikter er betydelig større enn vi har blant oss nordmenn feks.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Vet noen sigøynere stjeler,har opplevd det selv. Men norske tatere har jeg ingen fordommer mot. Nå har både pc og telefon ligget ute på bordet når jeg har luftet hundene. De har ligget urørt.
Silfen Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Det er nå ren og skjær idioti å la pc og telefon ligge usett noe sted som helst, så det tror jeg faktisk ikke du har gjort og du lyger nok bare for å få frem poenget ditt. 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har ferie,og kjører rundt i min bobil..Camoet en plass i går kveld,og skulke dusje. Da sier eieren at jeg måtte ha alt innelåst. "Vet ikke helt med gjengen som er her nå. De er rarere. Men norske med småbarn,så de er nok ikke så ille. What? Trodde sånne tanker var fra 40-tallet. Tatere er da vel ikke verre enn andre? Jeg gikk fra låst,som en alltid gjør. Men syns utsagnet var noe sjokkerende. Jeg har da kjent et par tatere i mitt liv Og de har ikke vært verre enn andre på noen måte! Hva syns dere? Camoet en plass i går. Så skulket du dusjen. Etter det kom det en rarere gjeng. Men norske med småbarn. Du gikk deretter fra låst. Forøvrig har du også kjent et par tatere i ditt liv. Joda... Anonymous poster hash: 2bdc3...69f 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 Eieren har kanskje hatt mange nok opplevelser til å kunne ane et mønster, og forsøkte bare å hjelpe deg så du ikke skulle miste tingene dine. Jeg stiller meg også tvilende til at du går fra mobil og laptop når du lufter bikkjene. Ingen med vettet i behold gjør det, uansett om det er tatere eller nordmenn som camper i området. Anonymous poster hash: e0d70...092 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå