AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Heisann! Jeg er elendig på dette her, så håper noen kan lære meg litt. Jeg er akkurat ferdig på skolen, og har nå fått meg en liten vaskejobb, og trenger derfor skattekort. Etter sommeren regner jeg med å få meg en jobb også. Hva skal jeg da fylle ut som forventet inntekt på skattekortet? Den jobben jeg har fått nå er foreløbig 6x4 timer, men mest sannsynlig får jeg mer, og etter sommeren satser jeg på 100% jobb. Har ikke utdanning, så det blir nok butikkjobb etc. Må få fikset skattekortet idag, derfor kan jeg ikke ringe skatteetaten. Håper noen skjønner hva jeg mener her, hvis ikke kan jeg prøve å forklare mer! Anonymous poster hash: f8836...851
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Og; vil ikke ha frikort, siden jeg skal jobbe etter sommeren også. Anonymous poster hash: f8836...851
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Her http://www.skatteetaten.no/no/Skjemaer/Skjema-for-a-bestille-skattekort/ Legg inn det du tror du vil tjene i hele 2014. Og legg på litt ekstra. Hvis det viser seg at det blir helt feil, kan du justere det til høsten også. Anonymous poster hash: a6672...156
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Du kan jo få frikort nå og så får du nytt når du vet hvor mye du kommer til å tjene på jobben i høst.Anonymous poster hash: 21dff...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå