Silfen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 21. mai 2014 Har du tungeøvelser jeg kan gjøre for å få finere tunge, som din? Dersom du forteller meg om en vanlig dag for tungen din, så kan jeg sette opp et spesielt opplegg, kun for deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #22 Del Skrevet 21. mai 2014 mmm deilig tunge silfen, hadde ikke hatt noe imot å suge på den. Anonymous poster hash: 5ecfd...8c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 21. mai 2014 mmm deilig tunge silfen, hadde ikke hatt noe imot å suge på den. Anonymous poster hash: 5ecfd...8c5 Erru gærn. Du er AB. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 21. mai 2014 #24 Del Skrevet 21. mai 2014 Dersom du forteller meg om en vanlig dag for tungen din, så kan jeg sette opp et spesielt opplegg, kun for deg! Den får jo gjennomgå frokost, middag og kvelds, samt litt.. Andre øvelser. Men tydeligvis ikke nok! Jg vil ha UÅRUNGWSIXØACKA. Det skulle stå tungesixpack, men nettbrettet ville ikke samarbeide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixxie Skrevet 21. mai 2014 #25 Del Skrevet 21. mai 2014 Haha, hva er det som foregår i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg foreslår at du skaffer deg et sett med spesialtilpassede vekter for å bedrive litt styrketrening. Til slutt så vil du klare å ta push ups og da er du i mål. Da foreslår jeg at du deltar i World Tounge Championships. Den får jo gjennomgå frokost, middag og kvelds, samt litt.. Andre øvelser. Men tydeligvis ikke nok! Jg vil ha UÅRUNGWSIXØACKA. Det skulle stå tungesixpack, men nettbrettet ville ikke samarbeide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 21. mai 2014 #27 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg foreslår at du skaffer deg et sett med spesialtilpassede vekter for å bedrive litt styrketrening. Til slutt så vil du klare å ta push ups og da er du i mål. Da foreslår jeg at du deltar i World Tounge Championships. Takk ass! Bestiller en tonguebell etterpå, har sikkert noen på eBay. Nå skal det bli saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #28 Del Skrevet 21. mai 2014 Det eneste jeg ser er tunga til et mindre pent vesen som kun vil ha oppmerksomhet. Så kul du er! Anonymous poster hash: e3319...546 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 21. mai 2014 Bare hyggelig. Jeg er SÅ glad for å kunne motivere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #30 Del Skrevet 21. mai 2014 Tunge-treningsutstyr! Løp og kjøp! http://www.ohgizmo.com/2012/12/20/kuwaete-sukkiri-tongue-exerciser-to-get-rid-of-sagging-cheeks-yeah-right/ Anonymous poster hash: a05ac...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #31 Del Skrevet 21. mai 2014 Dette var hysterisk. Anonymous poster hash: 2c1c9...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #32 Del Skrevet 21. mai 2014 Bite my ass! hvis den er like skitten som din tunge,så tror jeg ikke mange er med på den ass! Anonymous poster hash: d3429...863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #33 Del Skrevet 21. mai 2014 Herlig tråd Silfen, og takk for motivasjon!! Nå blir alt bra, nå. Anonymous poster hash: 8eb3f...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #34 Del Skrevet 21. mai 2014 Herlig tråd Silfen, og takk for motivasjon!! Nå blir alt bra, nå. Anonymous poster hash: 8eb3f...ff9 Ja, nå man kan like gjerne skrive testamente, for alt er nydelig i verden og man kan dø tilfreds. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #35 Del Skrevet 21. mai 2014 Faen så frekke modder altså. Flytte min tråd til snikk snakk og den derre andre til kropp og helse. Her er det forskjellsbehandling av stort format! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. mai 2014 #36 Del Skrevet 21. mai 2014 Nå trodde jeg vi skulle få se partneren din. Hva har tunge med samliv å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #37 Del Skrevet 21. mai 2014 Nå trodde jeg vi skulle få se partneren din. Hva har tunge med samliv å gjøre? Jeg fulgte bare trenden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doktor Skrevet 21. mai 2014 #38 Del Skrevet 21. mai 2014 kan du bruke den fantastiske tunga til noe eller? blæh.jpg Ja, det håper jeg virkelig. Jeg håper at alle kan være stolt av den tungen de har. Husk å trene den ofte og mye, så får du og en fantastisk tunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #39 Del Skrevet 22. mai 2014 Seff. Hallo, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maid Skrevet 22. mai 2014 #40 Del Skrevet 22. mai 2014 Hahaha, hjelpes for en verden! Tusen takk for at jeg har motivert dere til å vise fram de stygge intimdelene av kroppen deres. Good Luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå