Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir sprøøøø av brynene hennes. Ser hun det ikke selv? Så altfor markerte, altfor brede og tydelig påmalte.

Anonymous poster hash: 567fd...efc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun vet det selv at andre synes det, men hun kunne ikke ha brydd seg mindre. Hun liker det, så la vær. :)

Anonymous poster hash: 8ee51...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at jenta egentlig er fin.

Sneglebryna hennes ødelegger ansiktet.

Anonymous poster hash: 7ea77...228

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun har flere ganger poengtert at hun ikke vil endre på bryna, men jeg blir seriøst gal av å se på det!!

Anonymous poster hash: e7ff3...08c
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvem er fashionjunkie?

Skrevet

Jeg er nok heller ingen stor fan av brynene hennes, så noen bilder hvor hun var stylet og sminket av proffer og hun så helt smashing ut!

Men...! Jeg digger at hun gir helt F i hva andre mener og gjør akkurat som hun vil selv. Dama har bein i nesa og er kul!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at hun ikke bryr seg om hva andre synes. Hun vet akkurat hvordan hun ser ut. Hun poster daglig bilder av seg selv og tar sikkert 30-40 bilder av seg selv daglig. Hun vil se slik ut, og det liker. Det plager ikke meg. Jeg ville heller ikke hatt så mye eyeliner, men hun vet hvordan det ser ut og hun liker det. Jeg er dog enig i at hun så aldeles fantastisk ut når hun fikk ordnet hår og sminke av andre.

(Det som plager meg er at hun går med halvnaken med synlig BH under blondetopp, det synes jeg er mer "forbudt" enn å ha bryn folk er uenige i!)

Anonymous poster hash: d4a7e...289
AnonymBruker
Skrevet

To snegler i ansiktet.

Anonymous poster hash: b3075...b8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok heller ingen stor fan av brynene hennes, så noen bilder hvor hun var stylet og sminket av proffer og hun så helt smashing ut!

Men...! Jeg digger at hun gir helt F i hva andre mener og gjør akkurat som hun vil selv. Dama har bein i nesa og er kul!

Hva er det hun gjør som gjør henne så kul og gir henne bein i nesa? Hun tar bilder av seg selv der hun har på seg det siste av litt dyre moteklær. Så jobber hun i klesbutikken der hun kjøper klærne. Hva mer?

Og en annen ting, er bloggen/instaen hennes reklame? Det er jo kun varer fra jobben hennes hun viser frem. "Denne har vi fått inn nå" osv. Det er jo reklame?! Ikke merket.

Anonymous poster hash: 567fd...efc

Skrevet

grusomme bryn!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Brynene hennes er for store for min smak, men de ser ikke voldsomme ut i virkeligheten tho.

Anonymous poster hash: eb73f...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...