Gå til innhold

Hva er det mest desperate du har gjort for penger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det lengste du har gått for å få tak i penger?

I studietiden var jeg skikkelig SKIKKELIG blakk, og kronene rakk så vidt til.

En gang var jeg kort på husleia, og hadde ingen måter å få tak i penger "fort" på. Det endte med at jeg tok på meg skoa og gikk rundt på alle bussterminaler/parkeringsautomater/buss-stopp i distriktet og lette etter kronestykker :fnise: Tok meg rundt 3-4 dager, men det ordnet seg det..

Hva var ditt "ekstreme tiltak"?

Anonymous poster hash: 275c4...94e
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk for den lettvinte utveien- tok opp et aldri så lite forbrukslån... :fnise:

Anonymous poster hash: 24e6b...d35
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk for den lettvinte utveien- tok opp et aldri så lite forbrukslån... :fnise:

Anonymous poster hash: 24e6b...d35

Det ville nok jeg gjort også, hadde jeg hatt noen mulighet til å betale det tilbake siden :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 275c4...94e

AnonymBruker
Skrevet

Gikk rundt og samlet flasker langs veiene.

Anonymous poster hash: 2dd78...8c1
  • Liker 1
Skrevet

Svelget stoltheten og spurte min søster. Hun har alltid vært flink med penger, så når jeg var i en knipe når mopeden min trengte reparasjon kunne hun låne meg pengene jeg trengte. Men fikk selvsagt høre om og om igjen at jeg virkelig burde spare...

• Liker 2
Gjest Dalma
Skrevet

Drept noen.

Hehehehe, neida, men jeg har hoppet oppi flere containere for å spare inn på matbudsjettet.

• Liker 3
Skrevet

Tok jobb som telefonselger.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Solgte favorittskoene mine på finn.

Anonymous poster hash: 699e1...bd5
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Citha
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Solgt en vinflaske og noen øl jeg hadde liggende til mindreårige. Fikk godt betalt da

Anonymous poster hash: d46ac...38d
  • Liker 5
Skrevet

Jobbet som vaskehjelp i et skikkelig nasty hus, samlet flasker

Skrevet

Har også vært oppi containere for å hente mat. Mye bra man finner der faktisk :) Har også samlet flasker. Levd på kneipbrød og egg i en lang periode. Stjelt mat og tatt med hjem fra nachspiel :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Spilt og sunget på Oslo S for å få penger til plassbilletten jeg ikke visste at var obligatorisk.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jobbet som vaskehjelp da jeg var student. Kunne ikke bli kjørt, så jeg syklet 20 km en vei for å jobbe i 3 timer og så sykle tilbake. Alt dette for 300 kr.

Skrevet

Har aldri hatt det problemet. Føler meg bortskjemt nå ja.

Det er fordi jeg sparer, har alltid masse i bakhånd. Hvis jeg noen gang havner der ville jeg nok vasket for noen.

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet svart som vaskehjelp i veldig mange måneder. Student, alenemamma og skadet etter en bilkollisjon. Ingen rettigheter så det ble sosialkontoret. Altså ingen vits i hvit jobb for da ble jeg trukket i sosialstønaden. De 600 kr gjorde enormt stor forskjell for oss. Ble i tillegg dårlig av jobben pga skaden. En lettelse da jeg kunne gå ut i ordinær jobb.

Anonymous poster hash: 60b97...bd7

AnonymBruker
Skrevet

Lånte penger av kjæresten min.

Synes det var ekstremt ekkelt.

Anonymous poster hash: f82c2...d47
Skrevet

tigget penger EN gang i min ungdom

AnonymBruker
Skrevet

Lånt penger av kjæresten min.

Anonymous poster hash: 62e52...d69
AnonymBruker
Skrevet

Ringte mamma (^^,)

Anonymous poster hash: 4b03b...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...