AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Jeg fikk i fjor og den går ut i løpet av neste måned, ringte til saksbehandleren i går for å høre om jeg kan få det forlenget ..men så sier hun hva har du avtalt med nav da du fikk det innvilget,, de sa til meg at jeg får AAP for hvert år av gangen .. men så sier hun saksbehandleren at det står kun for et år og ikke 4 år.. men er ikke det slik man får for hvert år? dere som har hatt over et år, fikk dere innvilget for flere år av gangen eller et år av gangen? Anonymous poster hash: 8ebb5...122
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Man får for 1 år av gangen. Må søkes på ny. Du bør kjappe deg og høre med de før den går ut neste mnd. De evaluerer for hvert år. Helsa kan jo ha blitt bedre. Anonymous poster hash: f4da9...813 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Ja, du må søke på nytt. Med ny egenerklæring og nye legeerklæringer. Anonymous poster hash: 1e873...fe6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Jeg måtte ikke søke på ny. Fikk automatisk 4 år. Anonymous poster hash: 46ef5...e3c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Jeg fikk automatisk fornyelse.Anonymous poster hash: f71e3...217
Londres Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Må ikke søke på nytt, men vedtaket går kun ett år av gangen. Det er aktivitetsplanen som er nøkkelen. Dersom den er lengre enn vedtaket, vil du i de aller fleste tilfeller få forlengelse (inntil fire år)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Må ikke søke på nytt, men vedtaket går kun ett år av gangen. Det er aktivitetsplanen som er nøkkelen. Dersom den er lengre enn vedtaket, vil du i de aller fleste tilfeller få forlengelse (inntil fire år) jeg går på tiltak(utdanning) må jeg da levere legeerklæring og min egen søknad på nytt? Anonymous poster hash: 8ebb5...122
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Dere som har fått AAP for 4 år i slengen, hva står det i vedtaket? Står det at dette er for 4 år? Trenger ingen ny aktivitetsplan? Ingen gjennomgang årlig for å se om helsen har blitt bedre? Hvilke diagnoser kvalifiserer for dette - altså intet håp om noe bedring 4 år fremover i tid? Jeg bare lurer, for jeg har hatt en av de alvorligste sykdommene og jeg må ikke søke AAP hvert år, men jeg må få en ny aktivitetsplan. Det står i vedtaket at den er gyldig 1 år av gangen. Anonymous poster hash: ee61d...e37
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Jeg får brev om at det er fornyet hvert år. Dette er vel fordi min situasjon ikke har endret seg. Det står i legeerklæringen "*** til det er kommet en konklusjon", og det er det ikke. Anonymous poster hash: 3a525...787
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Jeg får brev om at det er fornyet hvert år. Dette er vel fordi min situasjon ikke har endret seg. Det står i legeerklæringen "*** til det er kommet en konklusjon", og det er det ikke. Anonymous poster hash: 3a525...787 nettopp. Så det er innsendt en legeerklæring da? Jeg misforstår kanskje, men for meg virker det som noen sier de har fått AAP for 4 år uten å måtte følge opp . Anonymous poster hash: ee61d...e37
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 nettopp. Så det er innsendt en legeerklæring da? Jeg misforstår kanskje, men for meg virker det som noen sier de har fått AAP for 4 år uten å måtte følge opp . Anonymous poster hash: ee61d...e37 Ja, det ble sendt i starten. Har også hatt møter med legen og de har fått oppdateringer fra han, men en hovederklæring som jeg fikk innvilget basert på, som alltid gjelder først. Anonymous poster hash: 3a525...787
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Ja, det ble sendt i starten. Har også hatt møter med legen og de har fått oppdateringer fra han, men en hovederklæring som jeg fikk innvilget basert på, som alltid gjelder først. Anonymous poster hash: 3a525...787 Ja, og dette gjelder vel egentlig alle... usikker på om du er en av de som mente AAP var innvilget for 4 år fra starten av, siden det er mange AB'er i denne tråden :-) Anonymous poster hash: ee61d...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå