AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Er det bare meg eller blir menn ofte en veldig kritisert gruppe her? Flere mannlige brukere blir jo nevnt i tråder som er til for å kritisere brukere og kgmiljøet også ar vi dette ordet "bitterpikker" ....Syns det er veldig trist å se hvor negativt syn det er på menn på kg. Burde vi ikke ønske dem mer velkommen? Anonymous poster hash: 3581e...28e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 hva om menna begynner å oppføre seg fint? Anonymous poster hash: fd85c...e59 8
cocoon Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Eh, de blir kritisert fordi de bruker mye av tiden sin her på å kritisere kvinner på en urimelig måte, og legge skylden på offeret i voldtektssaker osv, og har et helt urealistisk verdensbilde der det er kjempesynd i mannen hele tiden. Skal man ikke ta til motmæle da mener du? 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Det er nok bare deg. Menn som bidrar konstruktivt ønskes hjertelig velkommen, men det er ikke dem som blir kallt bitterpikker.Anonymous poster hash: 032c2...2cb 6
Doge Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Det er vel kun de ekstreme mennene her som blir kritisert og kalt bitterpikker? Og de kaller ofte kvinner for bitterfitter, så det er jo en grunn til at de blir kritisert... Menn som oppfører seg greit er nok velkomne her. Jeg føler meg i hvertfall veldig velkommen her 9
Crobern Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Her er det både bitterpikker og bitterfitter. Men mennene er i klart undertall her inne, så de blir vel lagt mest merke til. Jeg har ikke noe i mot at det er menn her, det er bare moro. I like men!!! 1
Cathrine88 Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Menn blir kritisert som gruppe og vi kan snakke om dårlig syn på menn i trådene hvor enkelte påstår at alle menn er drittsekker eller at alle menn er utro, på samme måte som kvinner blir kritisert som gruppe i utallige tråder. At enkeltpersoner ikke liker meg som person eller meningene mine betyr derimot ikke at kvinner ikke er velkomne på forumet eller at vedkommende har dårlig syn på kvinner. Og at enkeltpersoner misliker meningene til en mannlig bruker betyr heller ikke at menn er uvelkomne på forumet. 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Er det bare meg eller blir menn ofte en veldig kritisert gruppe her? Flere mannlige brukere blir jo nevnt i tråder som er til for å kritisere brukere og kgmiljøet også ar vi dette ordet "bitterpikker" ....Syns det er veldig trist å se hvor negativt syn det er på menn på kg. Burde vi ikke ønske dem mer velkommen? Anonymous poster hash: 3581e...28e Blir du hetset da, synes du? Anonymous poster hash: 5b085...03e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Jeg synes ikke de hetses mye. Det er mye kvinnehat her, egne tråder dedikert til utbrodering av hvor udugelige kvinnen er på alle områder. Kan ikke huske å ha sett tilsvarende tråder om menn. Anonymous poster hash: 26c38...820 8
netpuppy Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Det er vel kun de ekstreme mennene her som blir kritisert og kalt bitterpikker? Og de kaller ofte kvinner for bitterfitter, så det er jo en grunn til at de blir kritisert... Menn som oppfører seg greit er nok velkomne her. Jeg føler meg i hvertfall veldig velkommen her Such welcome! 3
Gjest Evel Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har ingenting imot menn som oppfører seg, er skikkelige og som har noe mellom øra. Det er de falske og kvinnehetsende mennene jeg misliker sterkt. 2
Gjest doktor Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 (endret) jeg tror menn her og i iivet forøvrig skal prise seg lykkelige over hvor mye kvinner tilgir og hvor lite de tar til takke med. ...og så kan en del kvinner være takknemlige over at vi holder ut med andre ting. men det snakker vi ikke om her. Er det bare meg eller blir menn ofte en veldig kritisert gruppe her? Flere mannlige brukere blir jo nevnt i tråder som er til for å kritisere brukere og kgmiljøet også ar vi dette ordet "bitterpikker" ....Syns det er veldig trist å se hvor negativt syn det er på menn på kg. Burde vi ikke ønske dem mer velkommen? Anonymous poster hash: 3581e...28e Endret 20. mai 2014 av doktor 2
Gjest Evel Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 jeg tror menn her og i iivet forøvrig skal prise seg lykkelige over hvor mye kvinner tilgir og hvor lite de tar til takke med. ...og så kan en del kvinner være takknemlige over at vi holder ut med andre ting. men det snakker vi ikke om her. Som alltid. kloke ord.
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Vel hva annet kan vi forvente når vi alle bare er bittre tapere som hater kvinner.
Teeden Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Som alltid. kloke ord. Hva nøyaktig er så klokt her? Subjektive påstander om at vi egentlig kun skal være takknemlig for at kvinner er som de er? Er det rart mange av oss er her for å prøve å få frem våre egne synspunkt når alt som oppfattes som klokt, smart, reflektert og fornuftig alltid er meninger og holdninger til fordel for kvinner? Og først og fremst er det en grov generalisering, noe jeg og andre menn blir kritisert for stadig, men når generaliseringen er fordelaktig for dere, da er den plutselig så klok og riktig. Sånn som menn behandles her inne så skal kvinner være glad vi i heletatt gidder å forsøke å snakke fornuftig med dere. Endret 20. mai 2014 av Teeden 2
Gjest Evel Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Hva nøyaktig er så klokt her? Subjektive påstander om at vi egentlig kun skal være takknemlig for at kvinner er som de er? Er det rart mange av oss er her for å prøve å få frem våre egne synspunkt når alt som oppfattes som klokt, smart, reflektert og fornuftig alltid er meninger og holdninger til fordel for kvinner? Og først og fremst er det en grov generalisering, noe jeg og andre menn blir kritisert for stadig, men når generaliseringen er fordelaktig for dere, da er den plutselig så klok og riktig. Sånn som menn behandles her inne så skal kvinner være glad vi i heletatt gidder å forsøke å snakke fornuftig med dere. Det er kloke ord fordi det er en avbalansert ikke hetsende kommentar. 1
Gjest Idollet Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Synes dere overreagerer. Det er jo evigheter siden det har vert tråder der det blir pratet om hvor fryktelig alle menn har det i samfunnet osv. Par tråder her og der om hvor dårlig de har det i partnermarkedet i følge dem. Stort sett det trådene handler om. Folk kan bestemme selv om det er sant eller ikke ...
Gjest New_Girl Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Har ikke sett så mye til denne hetsen, jeg? Menn er hvert fall velkomne for min del. Hadde vært veldig kjedelig om det bare var kvinner her.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #20 Skrevet 21. mai 2014 jeg tror menn her og i iivet forøvrig skal prise seg lykkelige over hvor mye kvinner tilgir og hvor lite de tar til takke med. ...og så kan en del kvinner være takknemlige over at vi holder ut med andre ting. men det snakker vi ikke om her. Denne traff meg litt.. Anonymous poster hash: fd85c...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå