AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Del Skrevet 20. mai 2014 Det er en strålende dag. Sola skinner og det er varmt. Jeg har det kjempefint, ikke vondt en plass i kroppen.(nytt) Fri har jeg også. Nå skal jeg ta en tur til gartneren og kjøpe blomster til å fylle i krukker ute. Den perfekte dagen for det. Blir koselig. Dere får kose dere, enten været er slik eller sånn. Ha en fin dag Anonymous poster hash: 29a48...943 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Del Skrevet 20. mai 2014 Kos deg du også Håper du finner mye fint hos gartneren. Anonymous poster hash: 25ea7...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Del Skrevet 20. mai 2014 Og dette gir meg like mye som instaweatherbilder på facebook. Bare litt vanskeligere å ignorere når folk poster som AB. *trist* Anonymous poster hash: dae3f...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 20. mai 2014 #4 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei! Håper at du fant mange flotte blomster og at du har hatt en flott dag! Kos deg videre i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emäntä Skrevet 20. mai 2014 #5 Del Skrevet 20. mai 2014 Håper du har hatt en fin dag og at du fant noen fine blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå