AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Et dumt spørsmål kanskje, men når det står "varekjøp" osv, i kursiv og i blått.. Er pengene trukket eller er det på vei til å bli trukket? Anonymous poster hash: 9ba30...551
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 9ba30...551
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Tror det betyr det er reservert/trukket, men det har ikke kommet opp med alle detaljer i bokføringdn. Utfra hva jeg ser på min bank Anonymous poster hash: 76dfa...b50
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Tror det betyr det er reservert/trukket, men det har ikke kommet opp med alle detaljer i bokføringdn. Utfra hva jeg ser på min bank Anonymous poster hash: 76dfa...b50 Okey! Håper så! Er litt skuffendes å bruke penger også ender man i minus fordi at man trodde man hadde mer en det jeg egentlig hadde Så håper at de pengene var "reservert" slik at det som sto som bokført, var det jeg egentlig hadde Anonymous poster hash: 9ba30...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå