Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg veldig fornøyd med abn. mitt nå, og bruker rundt 200-250 i mnd.

Anonymous poster hash: a7409...07c

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

199. Har folkepakka fra onecall

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobben betaler, men skatter vel litt av det.

Anonymous poster hash: 8fc0a...d80

AnonymBruker
Skrevet

199 kr.

Chess.

Anonymous poster hash: 90daa...264
  • Liker 1
Gjest heihade
Skrevet (endret)

250 kr.

Har 4g, fri tale og sms og 5 gb som jeg ikke klarer å bruke opp. Har prøvd 2 gb til 10 kroner mindre og da kunne jeg tippe over, så betaler heller den tieren for å være sikker.

Endret av heihade
AnonymBruker
Skrevet

75. Xito medium. Er på wifi alltid hjemme, og bruker kun mobildata når jeg er ute. Bruker da Opera med offroad-modus. Laster f.eks kun 40 mb der jeg vanligvis ville brukt 140... Genialt.

Anonymous poster hash: c4a7b...5fb
Skrevet

Jobben betaler mobil og bredbånd. Fordelsbeskattes av i underkant av 6000 kr/året, dvs har ca 1500 kr i mobil- og bredbåndsutgifter i året. Veldig greit, syns jeg, men ikke alltid like kjekt å være tilgjengelig på jobbtelefon 24/7 (vi har kun mobil på jobb).

• Liker 1
Skrevet

199 kr, fri bruk av sms/sms/anrop. 5000 mb inkludert. (Rekker bare å bruke en brøkdel :P )

Skrevet (endret)

Som regel bare 75 kr.

Har Xito Medium, genialt abonnement. 300 SMS, MB og ringeminutter inkludert i de 75 kronene, og det holder vanligvis for meg :) Er jo mye pålogget WiFi, og holder ofte kontakten med folk vel så mye over Facebook som via SMS eller ringing.

Endret av Tonje!
AnonymBruker
Skrevet

Ca 1500 kr i gjennomsnitt

Anonymous poster hash: e026e...464

Skrevet

20-50 kr. kontantkort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

199 kr, fri bruk av sms/sms/anrop. 5000 mb inkludert. (Rekker bare å bruke en brøkdel :P )

Hvilket abonnement er det?

Anonymous poster hash: 30c27...558

AnonymBruker
Skrevet

800 kr. Måtte kjøpe meg ny mobil og er nå bundet til Telenor i 1 år. Sykt dyrt, fikk nettopp en regning på 1800 kr. Har ikke råd til å bruke nettet eller apper på tlf for det blir så dyrt. Skal bytte til onecall med en gang abonnementet er gått ut!

Anonymous poster hash: a0217...9c4
Skrevet

Omtrent 700 kroner.

Skrevet

149kr, har 6gb data og fri bruk av alt annet :danse:

AnonymBruker
Skrevet

199 i fast avgift (djuice deal) pluss noen kroner ekstra til mms. Har 500 ringeminutter, sms og mb inkludert, men ikke mms :klo:

Anonymous poster hash: e1a63...9a6

AnonymBruker
Skrevet

800 kr. Måtte kjøpe meg ny mobil og er nå bundet til Telenor i 1 år. Sykt dyrt, fikk nettopp en regning på 1800 kr. Har ikke råd til å bruke nettet eller apper på tlf for det blir så dyrt. Skal bytte til onecall med en gang abonnementet er gått ut!

Hvorfor kjøpte du ikke telefonen kontant?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjøpte du ikke telefonen kontant?

Vel, jeg hadde ikke 4000 cash så da ble det sånn. I tillegg har jeg klart å knuse skjermen, uten å ha forsikring. Skal huske idiotforsikring neste gang ja.

Skrevet

Hvilket abonnement er det?

Jeg ser at jeg nå har 8 GB faktisk, var 5 tidligere. Ikke at det spiller noen rolle, har aldri greid å brukt 5 heller ;) Det er Djuice XL :) Koster egentlig 399,- ,men ordnet meg TELE2 med kampanjepris på 199,- og når Telenor oppdaget det ringte de meg og tilbydde meg samme avtalen som jeg hadde med TELE2.. Valgte da å bytte over til Djuice, da jeg er fornøyd med de :)

AnonymBruker
Skrevet

149kr, har 6gb data og fri bruk av alt annet :danse:

Hvilket abonnement? Hvorfor kan ikke folk si det med en gang :vetikke: Skjønner ikke at feks Netcom holder det gående, 199 kr og man får bare 500 mb.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...