Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

barnet mitt skal begynne i 4. klasse og de skal bytte lærer. De har hatt det veldig godt og veldig trygt med samme lærer i 3 år, jeg regner med med bytte går greit, men likevel litt vondt i magen over hvordan den nye læreren er.

hvilke erfaringer har dere?

Anonymous poster hash: 38577...b29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de bare hatt en lærer hele tiden? Man må jo påregne å ha flere lærere i løpet av barneskolen.

AnonymBruker
Skrevet

Sett fra en lærers synspunkt så har barnet ditt vært heldig som har hatt samme lærer i alle de årene. Ikke uvanlig å bytte 2-3 ganger fra 1. trinn til 3. trinn.. Når det er sagt tror jeg det er svært positivt å få ny lærer på dette tidspunktet. De har kanskje hatt en førskolelærer som er vant til å ha de aller yngste elevene, mens de nå kommer til å få en lærer som sannsynligvis pleier å ha 5.-7. trinn. Av min erfaring er det sunt å få en lærer som behandler dem som 4.-5. klassinger. Av erfaring er førskolelærere litt mer dullete ;), men det er ikke nødvendigvis noe positivt når de er 10-11 år... Se på det som en positiv ting! Læreren de får kan være en strålende lærer! :)

Anonymous poster hash: 14192...acd
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...