grinchen Skrevet 14. mai 2014 #1 Del Skrevet 14. mai 2014 Det er på tide dere alle tar til fornuft og gjør meg til diktator over Norge! Dette er veldig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. mai 2014 #2 Del Skrevet 14. mai 2014 Neitakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grinchen Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mai 2014 Neitakk! å jo da! da vil alt bli så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atle Tisk Skrevet 14. mai 2014 #4 Del Skrevet 14. mai 2014 En lovlig valgt diktator? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. mai 2014 #5 Del Skrevet 14. mai 2014 å jo da! da vil alt bli så mye bedre Fortell da. Hva er planen din dersom du blir diktator? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 14. mai 2014 #6 Del Skrevet 14. mai 2014 Om vi skal tro på alt sprøytet som kommer fra FRPere så var Norge et diktatur mellom 2005 og 2013 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 14. mai 2014 #7 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Ja, det er på høy tid at Norge også får sin egen store leder. At han har særegne personlighetstrekk som å være grønn og hårete er kjempe bra og tar han knekken på jula i samme slengen er det bare en bonus! Endret 14. mai 2014 av MajorasMaske 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. mai 2014 #8 Del Skrevet 14. mai 2014 TS. Jeg blir ikke videre imponert over valgkampanjen din. Det er nå du skal love og lyve vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 14. mai 2014 #9 Del Skrevet 14. mai 2014 Så hva ville vært din første handling som dikator? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 14. mai 2014 #10 Del Skrevet 14. mai 2014 god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. mai 2014 #11 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Haha. Endret 14. mai 2014 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grinchen Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 14. mai 2014 Fortell da. Hva er planen din dersom du blir diktator? for det første må duellering bli lovlig igjen. legalisere hasj og avgiftsbelegge det på samme måte som alkohol. femdoble forsvarsbudsjettet så vi kan erobre Sverige og Danmark vi må få til en ny kalmar union med Norge som overstat. Å til slutt en hundre meter høy statue av meg i frognerparken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grinchen Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 14. mai 2014 TS. Jeg blir ikke videre imponert over valgkampanjen din. Det er nå du skal love og lyve vettu jeg har svart nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atle Tisk Skrevet 14. mai 2014 #14 Del Skrevet 14. mai 2014 Så hva ville vært din første handling som dikator? Jeg tipper han vil tvangsflytte en betydelig mengde nordmenn til Jämtland og Härjedalen slik at nordmenner i flertall der. Plante aggressive opprørere der. Få i stand et opprør, og insistere på holde et slags folkevalg ang. hvorvidt flertallet av innbyggerne der vil tilhøre Norge eller Sverige. Så vedta en lov om å innlemme de nevnte områder til hjemmediktaturstaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grinchen Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 14. mai 2014 Så hva ville vært din første handling som dikator? når jeg har blitt diktator må jeg selvfølgelig bruke mesteparten av min tid på å bekjempe kontrarevolusjonære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. mai 2014 #16 Del Skrevet 14. mai 2014 for det første må duellering bli lovlig igjen. legalisere hasj og avgiftsbelegge det på samme måte som alkohol. femdoble forsvarsbudsjettet så vi kan erobre Sverige og Danmark vi må få til en ny kalmar union med Norge som overstat. Å til slutt en hundre meter høy statue av meg i frognerparken. Neeeei ikke danskene, de snakker rart og kommer til å fylle bensinstasjonen med knallrøde pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grinchen Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #17 Del Skrevet 14. mai 2014 Neeeei ikke danskene, de snakker rart og kommer til å fylle bensinstasjonen med knallrøde pølser men da må vi tvinge dem til å lære Norsk det kan jo bli festlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 14. mai 2014 #18 Del Skrevet 14. mai 2014 men da må vi tvinge dem til å lære Norsk det kan jo bli festlig Sender du skåningene og sørlendingene på kurs og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. mai 2014 #19 Del Skrevet 14. mai 2014 for det første må duellering bli lovlig igjen. legalisere hasj og avgiftsbelegge det på samme måte som alkohol. femdoble forsvarsbudsjettet så vi kan erobre Sverige og Danmark vi må få til en ny kalmar union med Norge som overstat. Å til slutt en hundre meter høy statue av meg i frognerparken. Hvilke fordeler vil befolkningen i Norge få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. mai 2014 #20 Del Skrevet 14. mai 2014 men da må vi tvinge dem til å lære Norsk det kan jo bli festlig Ikke tving svenskene til å lære norsk. Svensk er så fiiiint. Bortsett fra Skånsk da. De kan lære seg norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå